Hıçkırıklarım havanın düzelemeyişiyle durmadan devam ederken gözlerim ağlamaktan yanmaya başlamıştı artık gözlerimi kapattığımda gök gürültüsü sesleriyle hemen geri açıyordum sesler arada duyulmaya başladığında kendimi daha fazla zorlamadım...
Sesler duyuyordum daha yakından gelmeye başladığında kolumdan çekildim yavaşca gözlerimi açtığımda "sen uyuyormusun daha saat kaç biliyormusun yarım saat sonra ders başlayacak sen uyu ben sizi boş yere okutuyorum hemen okula!" bagırmasıyla başım agrıdığında elimi başıma götürdüm "yatıyorsun hala hadi!" yataktan zorla çıktığımda banyoya girdim tutin işlerimi halledip odaya girdiğimde herkes okula gitmişti dün gece ağlamaktan geç yattığım için sabah kalkamamıştım üstümü giyip çantamı aldığımda koşarak yurttan çıktım...
Dolmuşa son anda yetiştiğimde karta basarak boş yere oturdum başımı cama yasladığımda baş ağrım devam ediyordu elimle yavaşça başıma masaj yaptığımda sanki daha fazla şiddetleniyordu elimi indirip gözlerimi kapattım...
Koridorda sınıfa giderden koridor doluydu ders daha başlamıştı derin bir nefes verdiğimde arkamdan birisi yitmişti yere düştüğümde gözlerim dolmuştu karşıma birisi geçtiğinde herkes gülmeye başladı kısık seslerle komuşmaya başladıklarında "çok mu sevdin yerde yatmaya kalkamadın ayağa tabi alışkınsın yerde yatmaya yetimahanede başka nerde yatıyorsun ki demi" angela kollarını bağlamış ayağını yere vurarak konuşurken ağlamaya başladı herkes daha fazla gülmeye başladığında ayağa kalktım yanından geleceğim sırada birisi önümde durduğunda "çekil geçeceğim" güldüğünde "hay.."
"bırak geçsin ezik" sözünü keserek konuştuğunda önümden çekildi koşarak sınıfa gittiğimde sıraya kafamı yasladığımda daha fazls ağlamaya başladım koridordaki olanlar aklıma gelirken ağlamalarım şiddetleniyordu.
"Herkes ayağa kalksın!" irkildiğimde hoca gelmişti gözyaşlarımı silerek ayağa kalktığımda hoca konuşmaya başladı...
Okulun bahçesinde bir kaç grup öğrenci kaldığında çıkmıştım okuldan durağa doğru ilerlerken baş ağrım kendisini belli ediyordu okulda da yemek yiyemediğim için çoğaldığında başım dönmeye başlıyordu bir kaç saniye durduğumda geçmişti tektar ilerldiğimde başım daha fazla dönüyordu korna sesi duyuyordum ama etraf bulanıklaşmaya başladığında dizmin yanında birşey hisstemeye başladım sesler anlamsızlaşmaya başladığında etraf siyahlaşmaya başladı...
Votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin
Kitap nasıl ileriyor?
Angela hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEXİ
ChickLitLexi nın hayatı hiç kolay gitmiyordu acı çekerek yaşamaya çalışıyordu peki bir günde yaşanan olaylar herşeyi daha karmaşık yaparsa? Yıllar sonra gerçek ailen gelirse senelerce yaşadığın unutamıyacağın şeyleri bırakıp onları affede bilirmisin geçmişi...