"Alexgilde burdalar tenefüste gelirim ben Birşey olursa markgile söylersin ders başladı iyi dersler" omuz silktiğimde "ben büyüğüm büyüdünde küçüldün sen geç kalma dersine hadi bakıyım" gülümsediğinde "gerçekten ablam varmış gibi hissediyorum ama bizi affetmiyorsun en azından abim ile bana bir şans versen neden böyle yapıyorsun" derin nefes aldığımda "her seferinde konuları buraya çekme Hayır demiştim"
"O zaman bizi affetmiş gibi davranma! Ümit verme bana lexi!" yanımdan giderken şaşırmıştım öyle mi davranıyordum gerçekten ben mi farkında değildim yoksa arkadından bakarken derse girmek istemiyorum ama ilk günden aksatacak mıydım kapıyı çaldığımda "gir" içeriye girdiğimde herkes bana bakıyordu "sen yeni öğrencisin değil mi?" kapıyı kapatıp tahtanın önüne geldiğimde "evet hocam" eliyle gösterirken "geç tatlım boş yere otur" ilerlerken alex ile göz göze geldik yanını işaret ettiğinde oturdum bir kaç kişinin kendi arasında konuşmasıyla alexe döndüm "birşey mi oldu?" arkalardan birisi "ne mi oldu ilk günden yanına kız yaklaştırmayan hep tek oturan kişinin yanına oturuyorsun kendini tanıtmana gerek kalmadı tanıdı seni herkes zaten" söylediklerinden sonra ona baktığımda "se.."
"kes sesini oğlum sanane kim oturuyorsa senin mi sorunun" yutkunduğumda alexe bakmıştım "bak bak bak alex de koruyor helal kızımıza neler dediyse" ayağa kalktığında "gel lan ben sana gösteriyim neler demiş! Gel lan!" yanına giderken çocuk da kalkmıştı alexin kolunu tutuğumda "alex tamam sakin ol kes sesini sende ne düşünürsen düşün umarumda değil!" bana göz kırptığında "bak bak banada söylesene hen belki okul çıkışı birşeyler yaparız" gülerek konuştuğunda "lan oğlum bittin sen!" yumruk attığında çoçuk yere düşmüştü durduracağım sırada mark tutmuştu kolumdan geriye çektiğinde onlarda kavgaya karıştılar kimi ayıracağımı bilmiyordum sınıftaki herkes izlerken "durun ne oluyor burda?" arkamı döndüğümde müdür gelmişti "ayrılım hemen! Ayrılın dedim size!" durduklarında derin nefes vermiştim "okulda neler yapıyorsunuz odama geliyorsunuz lexi sende!"
"Lexi birşey yapmadı biz gelelim" alex yanıma geldiğinde "hiç öyle gözükmüyor alex hemen odama" sınıftan çıktığında arkasından bizde ilerkedik yutkunduğumda ilk günden başıma olaylar gelmişti neden durduramamıştım ki müdürün odasına girdiğimizde herkes ayrı yerlere gitmişti "ben size ne söyleyiyim her gün kavga ediyorsunuz alex size hiçbirşey demiyorum zaten peki ya sen yeni geldin kavgaya karışıyorsun hepinizin ailesine haber verilip cezalar belirlenecek çıkın şimdi" çıktığımda yere bakıyordum "ne oldu lexi" omuz silktim "kızacaklar haber verince ilk günden olay istemiyorum demişti ama başımı belaya soktum bile" marka bakarak konuştuğumda "abin birşey söylemiyecektir seni çok seviyor ama sen farkında değilsin" dudaklarımı büktüğümde "bende sınıfa baktım yoktunuz napıyorsunuz burda" jack geldiğinde duvara yaslanmıştım "müdürün yanındaydık sınıfta sorun çıktı biraz.." geçen öğrencilere odaklandım tekrar olanları duymak istemiyordum "birşey oldu mu sana lexi" kafamı salladım üzgünce yanıma yaklaştı kendini duvara yaslarken "dedikl..". "Haklıydın suç bende" nefes verdiğinde "ba.."
"Suç bende diyorum anlıyorum seni kimse beni anlamadığı halde sınıfa gidiyorum arkadaşlarınla takıl sen" yanlarından giderken "ne oldu bunlara yine aga be" louisin sesini duyduğumda uzaklaşmıştım herkesin birşeyler söylemesinden sıkılmıştım artık anlamıyorlardı beni onlar bir aradayken benim yaşadıklarımı kim anlıyacak peki sınıfa girdiğimde herkes kendi halindeydi sırama gittiğimde başımı kollarıma yasladım...
"Lexi hadi kalk"
"Lexi".
"Birşey mi oldu acaba?"
Sesler duyuyordum ama uykum vardı "lexi" sesler devam ederken gözlerimi açtığımda alex ile göz göze gelmiştik doğrulduğumda "kalktın sonunda sana sesleniyorum kalkmadın" saçlarımı düzeltirken "kızım müdür seni çağırdı abin gelmiş" hocanın sesiyle baktığımda yutkunmuştum ayağa kalktığımda alex kolumdan tutmuştu "biz az önce gittik birşey olmayacak endişe etme" zorla gülümsediğimde sımıftan çıkmıştım çok kızmışmıdır acaba sorun istemiyorum dedikten sonra okula gelmek zorunda kalmıştı ne kadar yavaş ilerlesemde müdürün odasına gelmiştim elim kapıya gidiyordu ama çalmak istemiyordum ki dudağımı dişlediğimde kapıyı çalmıştım "gel!" içeriye girdiğimde müdürü gördüm "gel bizde seni bekliyorduk lexi" masanın yanında durduğumda edward bana bakıyordu yan tarafını gösterdiğinde yanına gitmiştim kolumdan tutup yanına otutturduğunda kafamı eğmiştim "ne oldu" Edwarda baktığımda "şey ilk gü.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEXİ
ChickLitLexi nın hayatı hiç kolay gitmiyordu acı çekerek yaşamaya çalışıyordu peki bir günde yaşanan olaylar herşeyi daha karmaşık yaparsa? Yıllar sonra gerçek ailen gelirse senelerce yaşadığın unutamıyacağın şeyleri bırakıp onları affede bilirmisin geçmişi...