Η παρθενιά

1.6K 81 2
                                    

Νουλιφέρ pov

  Ήταν μεθυσμένος και αυτή του η κατάσταση με έκανε να τρέμω, τον φοβόμουν που τον φοβόμουν ήδη, τώρα έγινε χειρότερος.

    Μου γύρισε την πλάτη και προχώρησε προς το κρεβάτι όπου κι άρχισε να ξεκουμπώνει το πουκάμισο του. Έκλεισα τα μάτια μου από την ντροπή. Δεν είχα ξαναδεί άντρα να γδύνεται και μάλιστα τόσο κοντά μου.

- Με λένε Μποράν παρεμπιπτόντως.

   Μου είπε βαριανασαίνοντας. Το μεθύσι άρχισε να κάνει την εμφάνισή του.

- Νουλιφέρ...

   Είπα με όση δύναμη μου είχε απομείνει.

- Όμορφο όνομα... Ένα όμορφο όνομα για ένα όμορφο παιδί.

  Γέλασε με τον εαυτό του. Κατάλαβα από τον βηματισμό του πως ερχόταν από πίσω μου.

- Στην Αμερική θεωρείται παράνομο να βρίσκομαι με μια 17χρονη σε ένα δωμάτιο... Ημίγυμνος ενώ εκείνη τρέμει. Θα ήμουν  στη φυλακή με μια σου λέξη.

   Μου ψιθύρισε στα αγγλικά για να μην καταλάβω τι μου λέει. Κράτησα ακόμα πιο σφιχτά τα μάτια μου κλειστά για να αντέξω τα επόμενα λόγια του.

- Δεν περίμενα ότι θα ήσουν τόσο όμορφη ... Και μυρίζεις τόσο ωραία...

    Η φωνή του έγινε πιο βραχνή. Πίστευε πως δεν τον καταλάβαινα ,δεν ήξερε πως τα αγγλικά ήταν η δεύτερη γλώσσα μου.

   Η κοιλιά μου ανακατεύτηκε από τα λόγια του, δεν μου άρεσαν και ειδικά από έναν άντρα μεγαλύτερο μου.

- Τι θα κάνω μαζί σου Νουλιφέρ;

  Το γύρισε πάλι στα αραβικά. Δάγκωσα τα χείλη μου από τον θυμό. Η υπομονή μου άρχισε να εξαντλείται.

- Περιμένουν να χάσεις την παρθενιά σου από μένα όλοι αυτοί εκεί έξω. Πες μου... Τι πρέπει να κάνω;

    Ένιωσα τα δάκρυα μου να μουσκεύουν τα μάγουλα μου. Μακάρι να ήμουν κουφή και να μην το άκουγα ποτέ αυτό, ήταν ο χειρότερος εφιάλτης μου, να δωθώ σε κάποιον χωρίς την θέληση μου.

     Μου κατέβαζε ήδη το φερμουάρ από το νυφικό κι ας είχε καταλάβει πως έκλαιγα.

- Μια φορά θα γίνει Νουλιφέρ και ποτέ ξανά... Θα φύγω για Αμερική... Προσπάθησε τουλάχιστον να το απολαύσεις

  Οι λυγμοί βγήκαν από το στόμα μου μόλις άκουσα αυτά του λόγια. Τον νευρίασα κι ήρθε μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό βλέμμα που εγώ έτρεμα.

Αισθησιακή θυσίαOù les histoires vivent. Découvrez maintenant