Πώς το έπαθα αυτό; πώς το άφησα να συμβεί ;
Όχι όχι όχι! Σύνελθε! Ηλίθια καρδιά!
- Είσαι εντάξει μικρή;
Εκείνη την στιγμή ήθελα να τον ρωτήσω πάλι πώς είναι ο έρωτας αλλά προτίμησα να τον αρχίσω στα φιλιά για να δω πώς θα νιώσω.
...
...
...Μποράν Pov
Εντάξει τώρα γινόταν λιγάκι υπερβολική.
Πήρα το πιάτο μου πάλι στο δικό μου μέρος. Είχε φάει μέχρι και το επιδόρπιο και τώρα χυμιξε στα δικά μου!
- πεινάω!
Παραπονέθηκε με γεμάτο το στόμα.
- πάντα πεινάς
Της απάντησα μέσα από τα δόντια μου. Λες και δεν μου έφτανε που την κοιτούσαν όλοι οι άντρες ,έπρεπε να μείνω και νηστικός από πάνω;
Δεν νομίζω πως θα της αγοράσω ποτέ ξανά τέτοια ρούχα, δεν αντέχω να την κοιτάνε έτσι! Είναι δική μου!
- Έλα φέρ'το μου αφού δεν τρως.
- Νουλιφέρ θεέ μου! Έφαγες τρία πιάτα μέσα σε δέκα λεπτά! Εσύ έχεις το πρόβλημα! Τέλος πάντων.
Σήκωσα το χέρι μου για να έρθει ο σερβιτόρος.
- Μάλιστα κύριε;
- Φέρτε δυο μερίδες τηγανητές πατάτες, χμμμ λίγο Μπέικον, Και καμιά μπριζόλα. Πακέτο. Γρήγορα όμως. Α και σαμπάνια.
- Μάλιστα κύριε αμέσως.
Όχι που θα άφηνα την γυναίκα μου σε αυτούς τους λιγούρηδες .
Μα καλά πόσο ανώμαλοι είναι; δεν βλέπουν πόσο μικρή είναι η μικρή; θεέ και κύριε!
Νουλιφέρ Pov
Ο Μποράν πήρε το πακέτο με το φαγητό και μου έκανε νόημα να σηκωθώ, κρίμα τώρα που είχα αρχίσει το δεύτερο πιάτο του.
Με σήκωσε με το ζόρι και μου έριξε το σακάκι του, ναι λες και έκανε κρύο. Πάντως ήταν γλυκούλης όταν νοιαζόταν τόσο πολύ για μένα. Γινόταν σύζυγος με τα όλα του.
Ο Μποράν με πήρε και διασχίσαμε πάλι τον δρόμο με τα σουβενίρ. Ακόμα είχε κόσμο αλλά αραιωμένο και οι ποιο πολλοί έτρωγαν ή ήταν σε μπαρ.
- Πού πάμε;
- Κάπου ωραία.
Μου έκλεισε το μάτι και πέρασε το χέρι του γύρω από τη μέση μου. Δυσκολευόμουν να περπατήσω με αυτά τα τακούνια.
YOU ARE READING
Αισθησιακή θυσία
RomanceΜπορεί μια θυσία να είναι τόσο αισθησιακή που να τρελάνει το μυαλό σου?