Μποράν Pov
Τι Μουσουλμάνα, τι χριστιανή, όλες τους λατρεύουν τα ψώνιο και πάντα αργούν.
- Έλα μικρή ξοδέψαμε όλη μας τη μέρα εδώ μέσα.
Ήθελα να την πάω και στο κατάστημα με τα εσώρουχα, ήταν πιο ενδιαφέρον μέρος έχει μέσα.
- Ουφφφ!
Αναστέναξε μες στα νεύρα. Μπήκα μέσα και την βρήκα να προσπαθεί να ανεβάσει το φερμουάρ του φορέματος.
Για αυτό είχε νεύρα το μικρό μου;- Δεν μου κάνει ούτε αυτό. Θέλω μεγαλύτερο νούμερο.
Είπε στεναχωρημένη έτοιμη να βάλει τα κλάματα.
- Είναι εντάξει Νουλιφέρ. Φυσικό είναι να θες άλλο νούμερο τώρα. Μπαίνεις στον πέμπτο.
- Δεν έχω μπει ακόμα και κοίτα πώς έχω γίνει.
Κατέβασε το φόρεμα . Λοιπόν εγώ την έβρισκα πανέμορφη όπως πάντα.
- Έλα δω να σε χουφτώσω.
Την κόλλησα πάνω μου άγρια και χούφτωσα το κωλο της.
- Θέλω να σε γαμήσω.
Άνοιξε το στόμα της από το σοκ.
- Τώρα.
Το χέρι μου μπήκε κατευθείαν στο εσώρουχο της αλλά πρώτη φορά μου έφερε αντίρρηση.
- Όχι εδώ μέσα... Είναι κόσμος εκεί έξω.
- και; δεν μπορώ να αγγίξω την γυναίκα μου;
- Όχι εδώ μέσα βγες!
Με έσπρωξε με δύναμη. Γαμωτο την ήθελα τόσο πολύ εκείνη την στιγμή! Ήταν γυμνή με αυτά τα γαμημένα εσώρουχα κολλημένα στο σώμα της τόσο καυτή .
Την έπιασα άγρια από τον καρπό και την γύρισα με δύναμη στην καθρέφτη. Άρχισα να την φιλάω και την κόλλησα με προσοχή πάνω στο καθρέφτη. Κατάλαβε πως δεν θα έκανα πίσω.Έβαλα το χέρι μου πάλι μέσα στη εσώρουχο της όμως δεν ήθελα να μπω εκεί, ήθελα να μπω κάπου πιο στενά.
Έριξε τα μαλλιά της από την άλλη πλευρά δείχνοντας μου τον λαιμό της. Τα χέρια της πήγαν στα μαλλιά μου και με τράβηξε πάνω στο δέρμα της. Α και μετά μου παραπονιέται για τις πιπιλιές.
- Να σε πάρω από πίσω;
Την ρώτησα στο αυτί. Σιγά μην μου απαντούσε. Με κοίταξε μέσα από τον καθρέφτη...αυτό το βλέμμα...το ήθελε πιο πολύ από μένα.
ESTÁS LEYENDO
Αισθησιακή θυσία
RomanceΜπορεί μια θυσία να είναι τόσο αισθησιακή που να τρελάνει το μυαλό σου?