Μαγεμένος

1.5K 84 10
                                    

Με πέταξε μέσα στο δωμάτιο και έκλεισε δυνατά την πόρτα. Έβγαζε καπνούς από παντού..

- Τι κατάλαβες τώρα; έδωσες στον Μερτ τροφή!

- Δεν με νοιάζει ο Μερτ!

   Έκατσα στο κρεβάτι με σταυρωμένα χέρια κλαίγοντας σαν μικρο παιδάκι. Η καρδιά μου πονούσε και φοβόμουν για τον Σελίμ.

- Μην κλαίς... Μικρή μου...

   Ο Μποράν έπεσε αμέσως στα γόνατά μπροστά μου χωρίς ίχνος θυμού στο πρόσωπο του.

- Δεν... Δεν θα κάνω κακό στον Σελίμ Νουλιφέρ.

      Το στομάχι μου άρχισε να ανακατεύεται και πάλι. Η σκέψη ο Μποράν να σκοτώσει τον Σελίμ, θεέ μου!

- μου το υπόσχεσαι;

   Πήρε το πρόσωπο μου στα χέρια του για να τον κοιτάξω στα μάτια.

- Για σένα... Για σένα Νουλιφέρ... Στο υπόσχομαι.

     Αχ ωραία! Ήταν και αυτό κάτι. Δεν θα αθετούσε την υπόσχεση του το ήξερα, το είδα στα μάτια του.

- μην κλαις άλλο. Έκανα τα πάντα σήμερα για να σε κάνω να μου χαμογελάσεις... Λατρεύω το χαμόγελο σου.

     Τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά μου για να λατρέψει το φιλί μου.

  Δηλαδή όλα αυτά τα δώρα και η βόλτα, η ξενάγηση, ήταν για να νιώσω εγώ ωραία; για μένα το έκανε; για ποιο λόγο να με θέλει χαρούμενη αφού με σιχαίνεται;

- Δεν μπορώ να χαμογελάω όσο βρίσκομαι στην φυλακή.

- Σε καταλαβαίνω μικρή... Λοιπόν κοίτα τι θα κάνουμε...

  Έκανε πίσω με πολλή φροντίδα τις μπούκλες μου και μου έδωσε άλλο ένα φιλί στα χείλη.

- θα μείνουμε άλλον έναν χρόνο εδώ... Ως παντρεμένο ζευγάρι και μετά θα χωρίσω εγώ ο ίδιος τους δρόμους μας. Θα σε στείλω στην Αμερική να σπουδάσεις ό,τι θέλεις.

   Ο Μποράν ήταν αυτός; Ο Μποράν θα μου έλεγε κάτσε κλώσα τα αυγά, τώρα με έστειλνε στην Αμερική; τι γίνεται; έπαθε μετάλλαξη;

- Έχεις πυρετό Μποράν;

- όχι... Αν πραγματικά σου είναι αφόρητη η παρουσία μου θα σε γλιτώσω... Θα γλιτώσουμε και οι δυο από αυτήν την φυλακή μόλις τελειώσεις το σχολείο σου εδώ.

- Το υπόσχεσαι Μποράν;

- Αν μου υποσχεθείς πως δεν θα κλάψεις ξανά.

Αισθησιακή θυσίαWhere stories live. Discover now