Tuan Edwin membuka langkah menuju ke arah Sai. Dia mencengkam kuat rambut Sai sehingga membuatkan Sai terdongak.
"Aku rasa macam belum cukup sakitlah. Apa kata kalau aku buat corak dekat muka and dada kau ni." Bisik Tuan Edwin di telinga Sai. Lalu dia menggosok muka dan dada Sai dengan kasar.
"Arhhh... Cukuplahh... Lebih baik kau bunuh aje aku terus daripada kau seksa aku sampai macam ni." Kata Sai dengan penuh harapan. Baginya lebih baik dia terus dibunuh daripada diseksa dengan kejam.
Tuan Edwin tergelak besar. " Hahahahahha... Tak best lah kalau kau mati awal. Aku nak bagi kau rasa seksaan dunia dulu. Sebab apa? Sebab kalau kau dah mati nanti, kau akan dapat yang lebih teruk dari apa yang aku buat ni." Balas Tuan Edwin dengan senyuman sinis yang sentiasa terukir di bibirnya.
"Aku minta maaf sebab kacau tempat kau. But please lepaskan aku." Pohon Sai lagi.
"Huhhh... Itulah padahnya cari pasal dengan aku. Kau nak tahu tak semua orang yang pernah cari pasal dengan aku tempatnya dekat mana? Tempatnya dekat dalam perut Hayes kesayangan aku. Dan kau pun bakal duduk dalam tu." Kata Tuan Edwin dengan suara yang menggerunkan.
Sai menelan air liur kesat. 'Siapa suruh kau berani sangat Sai cari pasal dengan orang yang dah ada pangkat 'The Devil'. Disebabkan mulut, badan binasa. Kau memang tak akan dilepaskan.' Sai menyalahkan dirinya dalam hati.
Tuan Edwin melepaskan tangannya dari mencengkam rambut Sai. Kemudian dia menyilangkan tangganya di dada tanpa mengalihkan pandangannya dari melihat Sai.
"Bawa alat permainan aku ke sini Chris. Aku tak sabar nak mulakan permainan dengan mangsa baru aku ni." Arah Tuan Edwin tanpa memandang Chris.
Chris membawa alat permainan Tuan Edwin seperti yang dipinta. Dia menghulurkan alat tersebut ke arah Tuan Edwin.
"Ni alatnya, King." Kata Chris. Tuan Edwin mengambil peti yang terdapat alat tersebut di dalamnya.
Chris masih setia di belakang Tuan Edwin untuk melihat apa yang bakal terjadi. Tuan Edwin tak akan menggunakan cara yang sama untuk menyeksa masuhnya.
Tuan Edwin mengeluarkan pisau rambo, paku, jarum, lilin dan mesin pemanas unuk memenaskan kesemua bahan tersebut. (Actually banyak lagi barang yang digunakan... Cuma sis tak tulis semua.)
Dia mula mengukir corak di dada Sai dengan menggunakan paku yang telah dipanaskan.
"Arghhhhhh... Stop itt... plea... please... I... it... hur... hurts... me..." Jerit Sai dengan kuat.
Tuan Edwin mencengkam rahang Sai dengan kuat.
"Diamlah bodoh! Chris ambil penutup mulut besi bawa sini. Aku nak tutup mulut dia dengan besi panas. Bingit telinga aku dengar suara dia." Kata Tuan Edwin dengan perasaan marah. Dia tak suka ada orang yang mengganggu konsentrasi kerjanya.
Chris berjalan menuju ke arah almari kaca yang terdapat kesemua alatan siksaan yang digunakan oleh Tuan Edwin.
Dia membuka almari tersebut dan mengambil penutup mulut yang diperbuat daripada besi.
"Panaskan benda tu cepat!" Arah Tuan Edwin sambil tangannya ligat mengukir corak di dada Sai.
Chris akur dengan arahan yang diberi lalu menuju ke mesin pemanas bahan. Dia memasukkan penutup mulut tersebut ke dalam mesin.
Setelah hampir 10 minit, Chris mengambil semula alat tersebut dan menyerahkan kepada Tuan Edwin.
Tuan Edwin mengambilnya dan menutup mulut Sai dengan alat tadi. 'Huhh padan muka kau, Sai.'
Sai hanya mampu mengalirkan air mata. Dia pasrah. Tak ada gunanya kalau dia melawan. Nanti makin teruk dia dikerjakan.
YOU ARE READING
Mister Iceberg Is Mine
ActionHe's Tuan Edwin Karl... Don't try to play with him because if you start playing with him, he will not let you go. Dia sentiasa berwajah dingin dan menggerunkan sehingga digelar Mr Iceberg. Dia ada aura tersendiri sehingga membuatkan orang yang melih...