0.9

813 81 22
                                    

Medya bana ait 💖

Arabadan ininmiş gergince eve bakıyordum. Ama Lucas'ın gelip elimi ben yanındayın dermişcesine tuttuğunda içim kıpır kıpır olmuştu. Şuan şurada eriyebilirdim.

Zile basmış, annemin kapıyı açmasını bekliyorduk. Çok geçmeden de kapıyı açmıştı zaten.
"Hoşgeldiniz, geçin hadi içeri." Lucas babamın yanına balkona, annem ve bende mutfağa geçmiş kahvaltılıkları hazırlamaya başlamıştık.
"Shuhua'nın annesini aradım dün gece gayet iyi olduğunu söylemişti." peynirleri dilimlerken derin bir nefes aldım.
"Bilmiyorum gece rahat-"
"Yuqi, ben bir anneyim biliyorsun değil mi? Bazı şeyleri anlayabiliyorum söyle bana ne oldu?"  zaten anlamasa şaşardım.
"Bir şey oldu-"
"Yoksa utandığın için mi erkenden evden çıktın?"  tanrım, balkondan atlasam ve ölsem cehenneme gitmesem olur mu? Bu sorular altında ölmek istemiyorum.
"Su alabilir miyim?" gelen sesle kafamı kapıya çevirmiştim. Tamda sırasında gelmişti. Zamanı tam dakikasında nasıl tutturuyor anlamıyorum.
"Tabii ki oğlum dur vereyim ben sana."
"Ben üstümü değiştireyim." Lucas'ın yüzüne bakmadan mutfaktan çıkıp giyinmek için odaya gitmiştim. Giyinmek aslında bahaneydi. Sırf yüzüm kızarmış mı diye bakmak için gidiyordum.

Üstüme beyaz bir crop  giyip altıma da rahat bir siyah pantolon giymiştim. Çıkardığım eşyaları kirliğe atıp saçımı da tepeden toplamıştım.
"Yuqi masa hazır!"

Lucas ile yan yana oturmuş karşımızda da anne ve babam vardı. Sessiz bir şekilde yemeğimizi yiyorduk. Arada annemin kaş göz yapmasını saymazsak tabii.

Kahvaltımızı yapmış, masayı toplamış bu sefer hepimiz balkonda oturuyorduk. Lucas ve babam kendi arasında bizde annemle kendi aramızda konuşuyorduk.
"Yuqi gerçekten dün gece bir şeyler yaşadınız mı? Ondan mı Lucas'tan kaçıyorsun?" al işte.
"Gençlerin özel hayatına karışma Lei." babam duymuştu. Zaten annemin bağırarak konuşmasından dolayı duymaması imkansızdı.
"Aman nolcak canım, her evli çift bunu yaşıyor." Lucas'a bakmamak için zor duruyordum ama tepkisini merak ediyordum. Oda benim gibi şaşırmıştır yüksek ihtimalle. Hatta öksürmeye başlaması bunun kanıtıydı.
"Yine de bu seni ilgilendirmiyor."
"Ben su getireyim." ayaklandım ve mutfaktan bir bardak su alıp tekrar aynı yerime döndüm. Suyu kendi ellerimle içirmiştim.
"İyi misin?"  cevap beklercesine gözlerine bakıyordum.
"Şimdi daha iyiyim."

Aradan 1 saat geçmiş babam ve Lucas dışarı çıkmıştı. Bizde annemle birlikte hem kahve içiyor, hem de evlilik programını izliyorduk. İzliyorduk demem yanlış olur aslında, ben izliyormuş gibi yapıyordum.
"Bu kız da erkek beğenmiyor ne güzel kısmet çıkmıştı." diyecek bir şey bulamıyordum söylemeye.
"Niye bu kadar dalgınsın Yuqi, sabahtan beri sorduğum sorulara da cevap vermiyorsun?" Çünkü saçma sorular soruyorsun anne. Biz daha birbirimizin elini zar zor tutuyoruz sen neler düşünüyorsun?
"Bir şey yok anne."  inanmamıştı. Yüzünden anlaşılıyordu.
"Yoksa sizin aranız falan mı bozuk?" işte şimdi başlıyoruz.
"Yok annecim, biz gayet iyiyiz." Hayır iyi değiliz.
"Buna inanmış gibi yapacağım." kafamı sallayıp azıcık kalan kahveyi kafama dikmiş, fincanı mutfağa götürmek için ayaklanmıştım.
"Dur benimkini de al." onunkini de alıp fincanları mutfağa götürdüm.
"Anne ben Shuhua'yı arayıp nasıl olduğunu soracağım!"
"Tamam ben burdayım." anneme konuşacağımı söylemiştim. Aniden gelme ihtimali vardı. Eğer yanlış bir şey söylersem de toparlayamazdım.

Yatak odasına geçmiş hemen Shuhua'yı aramıştım.
"Sen bir şey demedin diye hem fıstıklı hemde sade helva yaptım."
"Ya kızım sen salak mısın ya? O kadar bir şey olmadı ama bir şeyler anladığına eminim."
"E o zaman çöpe gidecek desene ya. Boşuna yapmışım." Umarım gerçekten yapmamıştır.
"Çok ciddisin Shu. Gerçekten yaptığını sanacağım şimdi."
"Şaka tabii ki." rolünü iyi oynuyordu. Bazen şaka demese bile inandığım anlar oluyordu.
"Neyse ne, annem dün gece Lucas'la bir şeyler yaptığımızı düşünüyor, utandığım için de  sabah erkenden sana geldiğimi düşünüyor." sessizce gülüyordu. Duyabiliyordum.
"Yoksa, sen dün gece  eve gidip sonra tekrar mı geldin?" al işte.
"Bir şey demiyorum artık."
"Ya tamam şaka yaptım. Ben kapatıyorum. Jungwoo beni dışarı çağırıyor."
"İyi görüşürüz, iyi eğlenceler."
"Görüşürüz, dikkat et kendine."
"Sende." aramayı sonlandırdım ve annemin yanına geri döndüm.

~
13 oy ve 20 yorumda yb <3
Bugün bebeğimizin doğum günüü 🥺🥳💓

~13 oy ve 20 yorumda yb <3Bugün bebeğimizin doğum günüü 🥺🥳💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
umursamaz adam ve aşığı, luqi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin