...1...

1.1K 99 136
                                    

Louis yeni aldığı yüz maskesinin kullanma talimatlarını okurken odasının kapısı büyük bir gürültüyle açıldı ve William altında sadece boxer ile bütün vücudunu sergileyerek odadan içeri girdi,utandığı ikiz kardeşine göz devirerek bakıp içinde tuttuğu nefesini dışarı bıraktı.Louis ona göre her zaman sinir bozucu gelen gülümsemelerinden birini suratına yerleştirirken William yapmacık bir şekilde sırıttı.

"Borç lazım"

Louis'in üstündeki çizgi film karakterli kazağı görünce gülmemek için yanaklarının içini ısırıp kafasını pencereye doğru çevirdi,Louis'ten hiç haz etmiyordu,kan bağı denilen o şey olmasa muhtemelen yüzüne bile bakmazdı,insanlara onunla kardeş olduklarını bile zor durumda kalmadıkça söylemezdi.

"Ne için borç lazım?"

William ona tek kaşını kaldırıp korkutucu bir bakış attı."Ne zamandan beri sorgular oldun,sadece para verecek misin yoksa sinir bozucu sesini bana  duyurmaya devam mı edeceksin?"Louis dolan gözlerini saklamak için güçlükle gülümseyip yutkundu,o kardeşini çok severken onun bu şekil davranması çok ağrına gidiyordu,William'ın yüzündeki metalleri ve vücudundaki dövmeleri saymazsak zaten tıpa tıp aynılardı,tabi sadece görünüş olarak.

"Gece çok geç geldin,seni merak ettim"William'ın sabrı taşmak üzereyken telefonu çaldı ve Louis'e tiksinerek bakmaya devam ederken aramayı cevapladı."Milyon kere aramana gerek yok seni sikik,birileri çenesini kapayıp para verirse orada olacağım,çeneni kapa ve bir sigara yak!"William telefonu elinde sıkarken Louis'e avuç içini gösterdi.

"Gece neden çok geç geldiğim ya da benimle ilgili herhangi bir bok seni ilgilendirmez,sen sadece bu dört duvar arasında saçma sapan şiir kitaplarınla ve yatağına sadece bir oyuncak ayıyı sokmanla uğraş ve benimle ilgilenme,ben seninle konuşmadıkça benimle muhattap olma,anladın mı beni seni gerzek?!"

Louis 'Anladım' diye zorlukla fısıldadı ve çekmecesindeki pembe renkli cüzdandan bir miktar para çıkarıp William'a uzattı.William parayı hızla çekip aldı ve odadan çıkmadan önce son kez Louis'e dönüp baktı.

Ondan gerçekten nefret ediyordu.

*

Oli yeni sardığı sigarasıyla etrafı izlerken William sıkıntıyla nefes verip mavi gözlerini yumdu,tüm gün midesine alkolden başka hiçbir şey girmemişti ve başı felaket dönüyordu,boynunu emmeye devam eden çocuğu sızlanarak kendinden uzaklaştırdı."Siktir git"Oli kahkaha atıp yanında oturan kızın bacağına elini koyup okşadı.Gürültülü müzik sesleri,yarı çıplak bedenlerden yükselen çığlıklar William için çok fazla gelmişti,Oli'nin seslenişlerine aldırmadan bar kısmında duran iki arkadaşına çıkış kapısını gösterip yürümeye başladı.

Zayn Liam'ın kolunun altında marketten içeriye girerken William hazır yiyecek bölümüne gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu,yanlarından geçen çoğu kişi ona korkuyla bazısı da tutkuyla bakıyordu,bu çocuk korkutucu derecede alev alevdi,eline bir soğuk sandviç alıp savsak savsak adımlamaya başladığında ayağına çarpan market arabasıyla acı içinde tıslayıp ona çarpan kişiyi terslemek için kafasını kaldırmıştı ki dondu kaldı.

'Siktir,bu herif çok seksi' diye geçirdi kurnaz aklından,yüzündeki sinirli ifadeyi anında yumuşatıp tahrik edici bir bakış yolladı adama ve bütün bedenini baştan aşağıya süzüp memnun olmuş bir şekilde sırıttı,önüne düşen saç tutamı kirpikleriyle temas ederken gözlerini kırpıp saç tutamını geri yolladı.

"Ah şey çok affedersiniz,iyi misiniz,b-ben...istemeden oldu"Zayn elindeki bira şişesiyle arkadan William'a sarılıp yeşil gözlü adama sinir bozucu bir şekilde baktı."William kusmamak için büyük savaş veriyorum,çıkalım buradan"William adama hayran dolu bakmaya devam ederken Zayn'e kızgın sesiyle fısıldadı."Kes sesini ahmak,bu Tanrı'nın numarasını almadan hiçbir yere gitmiyoruz"Zayn gözleri kapanmak üzereyken William'a daha çok sokuldu."Arkadaşımın kusuruna bakmayın kendisi yeni hastaneden çıktı da,ve şey ayağım da acımadı zaten"

Adam memnuniyetle gülümserken William devam etti."Kasabaya yeni geldiniz sanırım,ilk kez görüyorum sizi,burası küçük bir yer,yeni gelmemiş olsanız illa gözüm ısırırdı sizi bir yerden"Flörtöz ses tonu adamın kafasını karıştırırken şaşkınlıkla başını salladı."Bir hafta kadar oldu aslında taşınalı,karşılaşmamış olabiliriz"William kafasını iki yana sallayıp muzipçe sırıttı."Çok yazık,keşke bu kadar geç olmasaymış bu karşılaşma"Adamın yanakları kızarırken William amacına ulaştığını hisseder gibi olmuştu.

Adamın da ondan etkilendiğini bakışlarından az çok anlayabiliyordu aslında,çok kısa bir süre içerisinde adamla uzun uzun bakışmışlardı,William adama doğru yönelip ince kemikli elini uzattı."William ben"Adamın gözleri ışıldarken yüzüklü parmaklarıyla minik avucun içine elini yerleştirdi."Harry"

William elini çekmek istemezken adının Harry olduğunu düşündüğü adamın çekmesiyle somurttu."B-benim gitmem gerek,tanıştığıma memnun oldum"William kafasını sağa yatırıp dişlerini alt dudağına geçirdi ve gözlerinin içiyle gülümsedi."Emin olun ben daha çok memnun oldum"Zayn bir şeyler mırıldanırken adam market arabasını hızla sürerek uzaklaşmaya başladı,William o kadar etkilenmişti ki adamın arkasından cezbedici bakışlarından atmaya devam ediyordu.Liam elinde iki cips paketiyle karşısında belirdiğinde William'ı dürttü."Hey az önce konuştuğun adam da kimdi,içine girdin resmen"William dövmeli elini saçlarının arasına daldırıp karıştırdı ve dişlerini gösterip sinsice sırıttı.

"O adam yakında benim olacak kişiydi"

Bad Twin (L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin