-Yıkım-
"Kollarımı kanasıya kesiyorsam,siktir et
Ölümüne kanasam bile umurunda mı
Kim bana yamuk yaptı
Kim doğru yaptı
Bu gece canımı alırsam eğer
İhtimal verdiğim olasılıklar
Görüşümden çıkan multilasyonlar
Niyetim intihar"
"Harry yüzünden değil mi?"Andy kırgınlıkla hastane yatağında yatan ateşli çocuk diye seslendiği oğlana sordu,William'ı yaşlı bir kadın hareketsiz bir şekilde yerde yatarken bulunca telaşla ambulansı aramıştı ve William'a hastanede gerekli müdahaleler yapıldıktan sonra kendine gelince arayabileceği biri var mı diye sorulunca Andy'nin numarasını vermişti.
William utançla gözlerini kaçırırken Andy onun çenesinden sıkıca tutup kendisine dönmesini sağladı."Sahiden bu kadar mı hırslandın,bu kadar mı raydan çıktın,seni istemediğini defalarca belirten bir herif için daha ne kadar ileri gideceksin?"
William "Bırak"diye fısıldayıp çenesini onun avuçları arasından çekti,kendisini bu hallere düşürdüğüne inanamıyordu,onun elde edemeyeceği kimse yokken sadece tek bir kişiyle beraber olamadı diye kendi hayatından vazgeçecek değildi ya?Kendi hayatından vazgeçemese de başkalarının hayatını gözden çıkarabileceğini düşündü,hastalıklı bir şekilde sırıtınca Andy ondan uzaklaştı."Yalnız kalıp mantıklı düşünmeye çalış,bakışların beni korkutuyor"
William aynı anda gülüp aynı anda ağlar gibi nidalar atınca Andy hastane odasından çıkmıştı.
Çıkmış olmasına rağmen William arkasından bağırdı."Hey,bana kızgın mısın!?"William yattığı yerden doğrulmaya çalışırken sertçe çarpılan kapı aynı sertlikle geri açıldı ve Andy içeri girip işaret parmağını ona salladı."Kızmadım,öfkelenmedim.Kibirli ya da gururlu da değilim.Sadece çok üzüldüm,bu senin anlayabileceğin gibi değil."
İkisi de gözleri dolu dolu birbirlerine bakarlarken Andy "Kendine gelince beni ara"diyerek bir daha gelmemek üzere odadan çıktı.Artık kendine gelemezdi muhtemelen.
William parmaklarının uçlarıyla sıkı sıkıya tuttuğu beyaz hastane örtüsüne bakarken fısıldadı."Harry..."Beyaz örtüye gözünden bir damla yaş düştü."Senin burnunda tütebilmek için daha ne kadar yanmalıyım?"
Birileri beni anlasın,birileri beni dinlesin bütün gayem bu...
Kayıp gidiyorum işte,en yakınımdakilerin bir bir uzak insanlara dönüşmelerini seyrediyorum.
Beni anlamayan insanlar topluluğu...
Fazlasıyla bencil bir insana dönüştüm,ama kendime de bir gram bile faydam yok.
Tükenmedim tam,ama uzatmalara oynuyorum gibi.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...