...12...

632 83 62
                                    

Oli gözüne kestirdiği uzun boylu kadının yanına kendinden emin bir şekilde ilelerken Zayn ve Liam ise ter içinde kalmış şekilde kendilerinden başka umursamadıkları bedenlerin arasında dans pistinin ortasında çeşitli dans hareketleriyle beraber birbirlerine sürtünüyorlardı,Liam onu kendi etrafında döndürdükten sonra kalçasını kendi erkekliğinin olduğu yere bastırıp Zayn'den onu çıldırtan bir inleme kazandı,kulağına onu çok istediğine dair bir şeyler fısıldadıktan sonra kulak memesini kışkırtıcı bir şekilde ısırdı,Zayn yüzünü görmek istediği adama doğru dönüp yüzünü dövmeli elleri arasına alıp alt dudağını dişledi,sonra boynundaki zincirden tutup onu kendine yaklaştırıp göz kırptı,Liam onun deri ceketinin yakalarından kavrayıp gözleriyle altında büyümeye başlayan şişliği işaret etti.

"Beni çıldırtmaya bayılıyorsun değil mi?"Zayn muzipçe sırıtırken William görüş alanına girdi,rasta saçlı barmene doğru eğilmiş kahkaha atarak bir şeyler konuşuyordu.

William neredeyse dans pistinin ortasında seks yapacak kıvama gelmiş olan arkadaşlarına piç bir sırıtış yollayıp barmene geri döndü."Bu gece kaça kadar çalışıyorsun?"Barmen onun içkisini yenilerken mavi gözlü oğlanın kaşındaki piercinge bakarak cevap verdi."Bir saate kadar bitiyor işim,sonra bana geçeriz?"William keyifle sırıtıp başını 'Olur'anlamında salladı.

Gözüne kestirdiği barmenin her hareketini izlerken arkadan birisinin ona dokunduğunu hissetmesiyle kaşlarını çatarak ona dokunanı görmek için çevik bir hareketle döndü,gördüğü cezbedici yeşil gözlerle çattığı kaşlarını bu sefer hayretle havaya kaldırdı."Yanlış mı görüyorum yoksa sen kendi isteğinle benim yanıma mı geldin,ya da doğru soru bu olmalı,sevmediğini söylediğin bu gürültülü barda ne işin var?"Alayla sırıtıp devam etti."Üstelik Louis yanında değil,Aman Tanrım dünyanın sonu geldi değil mi?"Kendi söylediği şeye deliler gibi gülerken Harry onun kahkahasını dinleyerek önündeki bar taburesine oturdu."Senin burada olabileceğini tahmin ederek buraya geldim"William içmeye çalıştığı içkisini püskürtüp Harry'e inanamayarak baktı."Şaka mı yapıyorsun,benimle oynama Harry,farkındaysan son zamanlarda Louis'e bulaşmadım,o yüzden beni azarlamak için gelmediysen ne için gelmiş olabilirsin ki?"Harry elini çenesinin altına koyup kışkırtıcı bir bakış atarak William'ı baştan aşağıya süzdü,bazı yerlerinde yırtıklar olan gri tişörtünden göğüs uçları görünüyordu,giydiği aşırı dar siyah pantolon bütün bacaklarının etrafını sarmış en önemlisi de kalçasını olduğundan daha büyük göstermişti."Seninle vakit geçirmek istediğim için buraya geldim"

"Ha?"diye bir ses çıktı William'ın içkiyle ıslattığı dudaklarından,Harry onun şaşırmış ifadesini nedense çok sevimli bulmuştu,tatlı çocuktu aslında."Çok aptalım William,seni en başında dinlemem gerekirdi,Louis cidden çocuk gibi"William sonuna kadar açtığı ağzıyla Harry'i dinliyordu,ne yani şimdi Harry onun mu olacaktı?

"B-ben aslında seninle karşılaştığım ilk günden beri deli gibi istiyorum seni,ama senin etkine kapılmaktan korktum,sen bütün ağaçları devirebilen bir fırtına gibisin,herkesin gözü senin üzerinde,bununla başa çıkamazdım,ve...açıkçası senin gibi seksi bir oğlanın benimle dalga geçtiğini,beni gerçekten istemediğini düşündüm,benimle alay ettiğini sandığım için senden uzak durmaya çalıştım hep"William hala şokta olduğundan Harry'e bir cevap veremiyordu,Harry elini onun üst bacağına koyup gözlerinin içine baktı."Bir şey söylesene seksi şey"William silkelenir gibi başını hızla sallayınca Harry bir kahkaha patlattı."Ama seni gerçekten istiyordum orospu çocuğu!Seninle alay etmiyordum Harry,seninle alay etmediğimi sen gözümün önünde Louis'le yakınlaşırken yüzümdeki acı dolu ifadelerden anlaman gerekirdi"Harry ayağa kalkıp William'ın da elinden tutarak yerinden kalkmasını sağladı ve bir saattir bakışlarını William'dan ayırmayan barmene sinirli bir şekilde döndü."Gözlerini ondan çek,o benimle birlikte!"

Bad Twin (L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin