-Fırtına-
"Çağırdın geldim"dedi William.
Harry ona kısa bir bakış atıp oturmak için yanında koca bir ağacın durduğu bankı gösterdi ve oturup William'ın da oturmasını bekledi,kasabanın biraz uzağında genellikle insanların yürüyüş yapmak için geldikleri ormanlık bir alan vardı ve Harry William ile konuşmak için onu buraya çağırmıştı.
William onun yanına oturunca Harry konuşmadan önce bir iki kere yutkundu,sabahın erken saatlerinde bu şımarık oğlanla tartışmak istemiyordu."Bak ben bunu önceden de söylemiştim ve tekrar söylüyorum,Andy..."William Andy'nin adını duyunca anında böldü onu."Biliyorum ona değer verdiğini söyleyeceksin,aynı şeyleri zırvalamak için mi çağırdın beni buraya"William onun dudaklarına bakmamak için oldukça zorlanıyordu.
"Sana söylemeden önce bana anlattı"William'ın sabrı taşmak üzereyken ellerini iki yana açıp "Neyi?"diye sordu bıkkınlıkla."Şehir dışındaki bir yapımcı onun internete yüklediği videosunu görüp sesini çok beğenmiş bir kayıt şirketi falan ile görüşme yapmış Andy,kabul etmek istese de çok kararsız çünkü şehir dışında ve....sanırım aklını kurcalayan şey sensin"William gerilirken elinde tuttuğu paketten son sigarasını çıkarıp yakmadan önce Harry'e döndü.
"Tam olarak beni buraya ne için çağırdın Harry?"Sigarasını yakarken Harry sinirli bir şekilde lafa giriş yaptı."Bu ihtimali düşünmek bile istemesem de sana aşık olduğunu düşünüyorum,senden bahsederken sürekli gözlerinin içi gülüyor,sırıtıp duruyor,tanıdığım Andy böyle bir teklif karşısında bir an bile düşünmez sırt çantasıyla kalkıp giderdi hemen ama bana kalkmış şimdi sen olduğun için kararsız olduğunu söylüyor!"
William kahkaha atmaya başlayınca Harry daha çok sinirlendi."Sen az önce dediğin şeyi kendin de duydun mu,manyak mısın sen!?Andy bana neden aşık olsun,bu çok saçma,bizim aramızdaki şey o türlü değil ki,sevişip bir şeyler yiyoruz sonra tekrar sevişiyoruz"Harry ona yumruğunu geçirmemek için zor duruyordu.
"O yüzden mi size ne zaman gelsem senin odanda oluyor,o yüzden mi şenliklere falan beraber gidiyorsunuz...ona noel hediyesi veren sen mi söylüyor bunları"William 'Yeter' anlamında elini havaya kaldırıp ayağa kalktı."Sesini kes ve beni dinle Harry,ona gidip şu teklifi kabul etmesini söyleyeceğim oldu mu,onunla ne bok yediğim,ona ne kadar değer verdiğimde beni ilgilendirir!"
Arkasına dönüp gidecekken kolundan tutulup çevrildi."Eğer yanlış bir şey yaparsan..."William ona orta parmağını gösterip susturdu.
"Eğer yanlış bir şey yaparsam,bana bir halt yapamazsın!"diyerek koşar adımlarla uzaklaştı oradan.
*
Louis telefonundan saate bakarken burnuna dolan sigara kokusuyla arkasına döndü,William pentagram baskılı ceketini giymeye çalışırken yeni uyandığını belli ederek esnedi."Çok beklettim mi?"dedi Louis'in yanında yürümeye başlarken.Louis ona bir bakış atıp ellerini yeşil montunun cebine soktu.
"Biraz bekledim"
William şımarıkça saçlarını savurdu."Tüh ya keşke daha çok oyalansaymışım"Louis ona fark ettirmeden göz devirirken trafik ışıklarında yayalar için kırmızı yandığını görünce durmuştu ki William gözlerini devirip onun kolundan tutarak peşinden çekiştirdi."Araba falan gelmiyor işte geç gitsin"Louis kolunu ondan kurtarırken cebinden alışveriş listesini çıkarıp annesinin yazdıklarına baktı,William ona ters ters bakarken yanlarından geçen birinin "Tomlinson kardeşler geri dönmüş millet!" diye seslenmesiyle arkasına dönüp "Kes sesini,işine bak!"diye bağırdı.
Louis korkuyla hızlı adımlar atan William'a yetişmeye çalışırken az önce ne olduğunu anlamaya çalışıyordu."Her sene seninle yılbaşı yemeği için alışverişe gönderiliyoruz ve senede sadece bir kez seni yanımda gördüklerinden böyle bir tepki verdiler,beni sinir etmeye yönelik yapılmış bir şeydi yani korkudan titremene gerek yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...