Andy William'ın köprücük kemiğinin üstünü öpüp,öptüğü yere başını koydu,William ellerini onun saçlarına daldırırken yeni doğmaya başlayan güneş ışığı ikisinin teninin üzerinde penceden içeri girerek ışıldıyordu,beraber bir şeyler içmeye gittikten sonra karınlarının kazındıklarını hissettiklerinde ikişer tane hamburger gömmüşlerdi,yollarda sallana sallana yürürlerken William ona evine gitmeyi teklif etmişti,gece yarısı eve girdiklerinde deli gibi gülerlerken William işaret parmağını dudağının üstüne koyup gülmekten suratı kıpkırmızı olmuş Andy'ye "Şşh" demişti,neye güldüklerini bile bilmiyorlardı ama çok eğleniyorlardı.
Merdivenlerden yuvarlanırken William babasının sesiyle kafasını kaldırıp sırıtmaya devam etmişti.Frank içki kokan oğlunu yakalarından tutup kaldırdığında "Gece eve başka başka herifler getirmene izin veriyoruz diye suyunu çıkarma William,bütün evi ayağa kaldırdınız,bir işe yaradığın yok madem evin içindekilerin rahatça uyumasına izin ver" demişti.
Andy garip bir pijama giymiş yaşlı herife sinirlenirken William'ı koruma amaçlı önüne geçmişti."İsterseniz size yardımcı olacaksa masal da okuyabiliriz efendim"William kendini yere atarak gülerken Frank ikisine de ayıplar şekilde bakıp yatak odasına doğru ilerlemişti.
En sonunda William'ın odasına ulaştıklarında hiç uyumadan güneş doğana kadar sevişmişlerdi,William'ın köprücük kemiğinin üstünde yeni yeni soluklarını düzene sokarken yarım ağız sırıttı Andy,hayatının en güzel deneyimini yaşamıştı.Andy başını yastığa koyup onu izleyen William'a döndü."Merak etme yatağını işgal etmem,kendime gelince birazdan giderim"
Genelde William beraber oldukları kişilerin evde en fazla kahvaltı edecek kadar kalmasına izin verir sonra da bir daha evine almazdı zaten ki birisiyle sadece bir kere beraber oluyordu ama nedense içinden bir his Andy'le tek seferlik olmayacağını söylüyor gibiydi."Gitmek zorunda değilsin"dedi Andy'nin yanağına elini koyarken,sonra kendine hayret ederek bir cümle kurdu."Eğer sende istersen,yani bir işin falan yoksa bugünü birlikte geçirebiliriz"Andy bunu her şeyden çok isterdi ama William'ın böyle bir şey isteyeceği aklının ucundan bile geçmezdi."Neden olmasın"diye cevap verdi gülümseyerek.
Ne kadar süre hiç gözlerini kapamadan birbirlerine bakmışlardı bilmiyordu ama William saate baktığında epey olduğunu anlamıştı,"Siktir"fısıldadıktan sonra doğrulunca Andy merakla ona baktı."Louis salağıyla konuşmam gerek,Harry üzgün müymüş neymiş,öyle bir şey"William yavaş hareketlerle yatağının yanında yerde duran kıyafetlerini üstüne geçirmeye başlarken Andy çıplak bir şekilde onun albüm koleksiyonunu incelemeye koyulmuştu,William Andy'nin yerde duran tişörtünün üstüne lekeler bulaştığını fark edince kendi dolabından bir tişört alıp ona doğru fırlattı.Andy Meliora albümünü yerine koyduktan sonra tişörtü kafasından geçirip William'a yaklaştı."Koleksiyonunu beğendim"William klasik şımarık bakışlarından yollayıp onun boxerını eline tutuşturdu."Hadi giyin de mutfağa inelim,Louis kesin bir şeyler hazırlamıştır"Andy boxerından sonra pantolonunu giyinirken bir gözü William'ın üstündeydi."Bakıyorum kardeşine karşı baya sevgi dolusun"William ona orta parmağını gösterip kapıdan çıkınca Andy'de onu takip etti,mutfaktan içeri girdiklerinde Louis'in boş bir şekilde önündeki tabağa ruhani bakışlar attığını gördüler.William şaşırtıcı bir biçimde Louis'in yanına oturup elini onun omzuna attı.
"Nasılsın?"Andy kendine kahve doldururken Louis hayretle William'a döndü,yanlış duymadıysa William ona gerçekten nasıl olduğunu mu sormuştu?"A-anlamadım?"William gözlerini devirdi."Neyse sormadım say,beni dinle Louis,senden haz etmediğimi neredeyse bütün dünya biliyor ama ilk defa sana bir tavsiye veriyorum ahmak o yüzden iyi dinle,git işte Harry'le konuş,burada tabakla bakışacağına git onunla bakış,telefonlarına falan mı ne bakmıyormuşsun ondan dolayı seninle konuşmamı istedi,beni dinlermişsin falan,bak bana işte iyiyim,kafam kanadı ve bitti bu kadar,istemeden yaptığını da belirtti zaten,böyle sikimsonik davranarak bir yere varamazsın!"Louis'nin gözlerinin dolmaya başlar gibi olduğunu görünce ona gözleriyle kapıyı işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...