Zayn Liam'ın bacaklarının üstüne koyduğu başını yan çevirerek hayretle William'a baktı."Yani sen şimdi gelmiş bize aynı çocukla birden fazla seks yaptığını söylüyorsun öyle mi?Karşımdaki William Tomlinson mu hala emin olamadım"Liam Zayn'in saçlarını okşarken onu onaylamak adına başını aşağı yukarı salladı.
"Onu sürekli arzuluyorum aslında,ben de anlayamadım"Oli William'ın dediği şey karşısında elini gidip onun alnına koydu."Çok acayip ateşin de yok,kafanı bir yere falan mı çarptın"William onun elini sinirle itip biten birasını diğer şişelerin yanına koydu."Hadi kalkın gidin artık,zaten benim de gitmem gerekiyor,beraber çıkalım"
"İşin mi var"diye sordu Zayn tek kaşını kaldırıp.William onların alay dolu konuşmalarına maruz kalacağını bildiğinden 'Hmm'diye mırıldanıp geçiştirdi.Liam olayı çakmış gibi sinsice sırıttı."Bir dakika yoksa sen...Siktir!Çocukla buluşmaya gidiyorsun değil mi?"William inkar etmek için ağzını araladığında Zayn başını hızla Liam'ın bacaklarından kaldırıp heyecanla konuştu."Bizi de tanıştırsana salak,Wiliam Tomlinson'u kim bu kadar etkilemiş görelim"William sıkıntıyla bir nefes verdi."Siktirin gidin"
Oli kahkaha atıp William'ın yanağını sıkınca William sinirle ona baktı."Hey şuna da bakın,sert oğlanın yanakları kızardı"Kapı çalındığında Louis mutfaktan çıkıp kapıya yönelmişti ki William'ın ondan önce davrandığını görünce geri çekildi,Zayn ve diğerleri merakla bakışlarını kapıya diktiklerinde William sabır diliyordu,kapıyı açtığında Andy seksi bir gülümseme yollayıp ağzına paketini açtığı naneli sakızı atıp içeri geçerken William'a da uzattı."İster misin?"William hızla ağzına naneli sakızı atarken Louis'te en az Zayn ve diğerleri gibi şaşkınlıkla kapıdan içeri giren kişiye bakıyordu,ilk defa William'ın evlerine ikinciye birini getirdiğini görmüştü,bu William için de yeni bir şey olduğundan o da kendine şaşırmıştı.
Andy onlara merakla bakan kişilere kısa bir bakış attı,Louis'i zaten tanıyordu."Arkadaşların mı?"William'a gözleriyle arkasını işaret edip sordu.William arkasına dönüp piç piç sırıtan arkadaşlarına baktı."Sikikler sırıtıp durmasanıza!"Andy kolunu William'ın omzuna atıp onların yanına ilerlediğinde Zayn ıslık çaldı."William bekleyip bekleyip piyangoyu vurmuş sonunda"
Andy'nin tavırlarının rahat olması William'ı da rahatlatmıştı,Andy yumuşak koltuğa oturup elini kısaca havaya kaldırdı."Andy ben"William ne olursa olsun diye düşünüp Andy'nin gösterdiği yere yani kucağına oturup rahatça yayıldı."Bunlar da Zayn ve ayıcığı Liam vee portakal Oli"Andy William'ın kalçasını okşarken tebessüm etti,Louis mutfaktan çıkıp askılıkta duran toz pembesi rengindeki montunu giyerken William'a döndü."Dışarıdan bir şey ister misin?"William ona ters ters bakarken cevap verdi."Alkol"
Louis tam kapıdan çıkacakken tekrar konuştu."Ya da boşver seni çocuk sanıp vermezler,ben kendim alırım"Louis arkasına dönüp göz devirdikten sonra kapıdan dışarı çıktı.William arkadaşlarının gitmeye niyeti olmadıklarını anlayınca küfür ederek Andy'nin kucağından kalktı ve kolundan tutarak onu da kaldırdı,Andy onu öpmemek için zor dururken William onun dudaklarına fısıldadı."Seninle yalnız kalmak istiyorum"Andy saçındaki siyah bandı düzeltirken aynı şekilde fısıldadı."Benim eve geçelim"William Andy'den istemeyerek bakışlarını çekip sinir bozucu arkadaşlarına döndü."Siz evimi işgal etmeye devam edin biz gidiyoruz"
Kapıdan çıktıklarında Liam gülümseyip konuştu."Bizim gerizekalı Harry'i unutmaya başlıyor gibi sanki,ha?"
*
Louis mutfağın ışığını açarken Harry ona döndü."Sen ciddi misin?"Louis başını sallayarak yapmaya çalıştığı yemeğin içine baharat katan sevgilisine arkadan sarıldı."Emin ol Harry ben de en az senin kadar şaşırdım,hem bu kişi kimse ona demek ki iyi gelmiş,bana geçen gün nasıl olduğumu bile sordu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...