Louis bir iki kere tıklamasına rağmen cevap alamayınca korka korka ve yavaş adımlarla sigara kokan odadan usulca içeriye girdi,gözü yerdeki şırıngaya ve bir kaç cam şişeye takılsa da ardından yatağında çırılçıplak bir şekilde uyuyan kardeşine baktı,biraz daha ona yaklaştığında uyumadığını ama ruhsuz bir şekilde gözlerini karşıdaki duvara dikmiş baktığını fark etti,gözlerinin altı şişmişti,çok kötü ve bitik görünüyordu.
"William...B-ben kahvaltı için bir şeyler hazırladım,yemek ister misin?"
William'ın gözleri bir iki saniyeliğine ona baksa da tekrar duvara yönlendirdi bakışlarını,Louis onun kolundaki morluğu görünce yerdeki şırıngaya tekrar baktı."S-sen ne kullandın,hiç iyi görünmüyorsun,William hadi gel bir şeyler yiyelim"Louis ona dokunmak için elini uzattığında William boğuk sesiyle konuştu."Rahat bırak beni Louis,odamdan siktir ol git"Louis'in hala karşısında dikilmesi sinirini iyice bozarken yumruk yaptığı eliyle gözlerini ovuşturup esnedi,Louis'e kızgın bakışlar yollamaya başladığında Louis bir iki adım geriledi.
"Canım yanıyor",William fısıldamış olmasına rağmen Louis kardeşinin söylediğini duymuştu bu yüzden telaşla tekrar ona yaklaşıp yatağın önünde eğildi."Neden canın yanıyor,ne oldu William?"Dövmeli elini Louis'in çenesine koyup hafif yukarı kaldırıp onunla göz göze kalmasını sağladı."Beni ittirdi"Louis'in kafası karışırken William onun çenesini daha çok sıkınca acıyla inledi,William onun çenesini bırakıp yatağında doğruldu ve yanında duran yastığın altındaki yarım gofretten bir parça alıp ağzına gelen tatla geri tükürdü,Louis yaptıklarına anlam veremezken şaşkınlığı giderek artıyordu.William Louis'e önünden çekilmesini işaret edip yataktan çıktı ve yerdeki boxerını alıp üstüne geçirdi,yatağın kenarında duran transparan tişörtünü de giydikten sonra hafif yırtılmış anime posterinin önünde duran siyah sandalyesine oturup bacak bacak üstüne atıp Louis'e meydan okurcasına baktı.
"Senden daha tecrübeliyim,her konuda"diye bir anda söyleyince Louis anlamasa da başını hızla sallayarak onayladı onu,"Ben herkesin arzuladığı seksi oğlanım bir kere"söylediği şeye yaramazca gülüp başını sallayarak kendi kendini onayladı.İşaret parmağını Louis'e doğrultup alev almış mavi gözlerini büyüttü."Peki sen Lou?Söylesene neden biri senden etkilensin,neden bana değil de sana tutulsun,neden sana ulaşmak için özel bir çaba göstersin,bana sadece tek bir sikik sebep söyle!"
Louis delirmiş gibi konuşan kardeşine bakarken bütün bu dedikleri kendini çok kötü hissetmesine neden olmuştu,William onu bu kadar aşağılamak zorunda mıydı?"B-ben bilmiyorum,y-yani birinin neden benden etkileneceğini b-bilmiyorum"William sinirle gülerek kısa bir alkış tuttu."Tabi bilmezsin,çünkü bir neden yok!Birinin senden etkilenebilmesi için bir neden yok ve bu çok saçma!Bunun olması çok saçma!"
"N-ne çok saçma?"
William hışımla sandalyeden kalkıp onun üstüne yürüdü,"Onun senden etkilenmiş olma ihtimali çok saçma!Komik bir kere,ben varken neden sen!?Böyle mi etkiliyorsun insanları,masum çocuk ayaklarına yatarak mı?"Louis bu kadar saçmalığa katlanmak istemediğinden yanından geçip gidecekti ki William onun kolunu kavrayıp sırtını duvara çarptı."Bana cevap ver lanet olasıca!Herkesi masum olduğuna inandırabilirsin ama beni asla,kütüphaneye diye evden çıkıp kendini pazarlamaya mı gidiyorsun yoksa,ha!?"Louis'in gözlerinden yaşlar akarken gözlerini yumup William'ın susmasını diledi,William'ın hakaretlerine alışıktı ama bunlar çok fazla gelmişti.
Odanın kapısı aniden açılınca William Louis'ten uzaklaşıp içeri giren Zayn'e sorgulayıcı bakışlar attı."Günaydın dostum,gece sizin salondaki kanepede sızıp kalmışım,midem kazınıyor,hadi gel bir şeyler yemeye gidelim"William gözleriyle Louis'e odasının kapısını işaret edip çıkmasını belirtirken Louis akmaya devam eden göz yaşlarıyla beraber Zayn'nin yanından geçip gitti.
Zayn William'ın dağınık yatağının üstüne oturup sinirli gözlere baktı."Niye ağlattın çocuğu yine sabah sabah,bak ondan haz etmiyor olabilirsin,ama ona bu şekilde eziyet etmen doğru değil"William yatağın başında duran yastığı alıp ona fırlattı."Bir bok bildiğin yok!"
"Hayır biliyorum,sorun Harry'nin ondan etkilenmiş olabileceğini düşünmen öyle değil mi?"
*
Louis krebinin üstüne karamel şurubu dökerken duyduğu kapı sesiyle yerinden kalkıp kapıyı açmaya gitti ve açtığı an görmeyi beklemediği kişiyle kaşlarını havaya kaldırdı,Harry karşısındaki sevimli varlığa sımsıcak bir gülümseme yollarken heyecandan konuşmayı unutacak hale gelmişti,Louis yeşil kazağının uçlarını parmaklarına kadar çekerken onunla göz teması kurup vücudunun değişik reaksiyonlar vermesine sebep oldu.
"Umm günaydın Louis"Harry utangaç bir şekilde konuştuğunda kendine hayret edip burnunu kırıştırdı,utangaç biri değildi ama karşısındaki çocuk ona daha önce vermediği tepkiler vermesine sebep oluyordu."Günaydın Harry"
William duyduğu kapı sesiyle Zayn'le konuşmasını yarım bırakıp aşağıya inmişti ve gördüğü manzarayla kriz geçirecek hale geldi.Harry Louis'in arkasından beliren William ile sertçe yutkundu,dün gece barda William onun dudaklarına yapıştığında onu hızla itip bunu yapmak istemediğini söylemiş ve oradan hızla uzaklaşmıştı ama koşarken muhtemelen cüzdanını düşürmüştü ve William'da olabileceğini düşünüp buraya gelmişti,aslında biraz da Louis'i görme umuduyla bu evin yolunu da tutmuştu.
William Louis'i kenara ittirince Harry kaşlarını çattı,Zayn Louis'in hazırladığı kreplerden yemek için mutfağa geçerken,William zincirli kot ceketini üstüne geçirdi ardından vanslarını hızla giyip kapının dışına çıkıp Harry'e kafasıyla işaret verip onu takip etmesini söyledi.Louis hayal kırıklığıyla Harry'nin arkasından bakarken Harry arkasına dönüp burukça ona gülümsedi ve el sallayıp önden giden William'a yetişmeye çalıştı.
William otobüs durağının yanındaki banka oturduğunda Harry kararsız kalsa da onun yanına oturup hızla soluklandı,William ceketinin cebinden onun cüzdanını çıkarıp sertçe uzattı."Benden kaçmak için o kadar hızlı koştun ki düşürdün tabi"William'ın sesindeki kırgınlık oldukça belli olurken Harry cüzdanını alıp nane kokusu gelen oğlana döndü."Bak ben insanları kırmaktan hoşlanmam,öyle biri değilim,seni kırdıysam üzgünüm ama ben sana o gözle bakmıyorum,lütfen anla"William'ın boğazı düğümlenirken sert bakışlarını korumaya çalışıyordu,ilk kez reddedilme duygusunu tadıyordu ve bu bütün damarlarının şişmesine sebep olmuştu.
"Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama ben ilk gördüğüm andan beri Louis'ten çok etkilendim"William duymaya korktuğu şeyi işitince gözlerini yumup kafasını iki yana salladı.Bu gerçek olamayacak kadar sinir bozucu gelmişti ona,Harry ondan bir cevap beklerken William en sonunda yumduğu gözlerini açıp soğuk soğuk terlemeye başlayan bedenini ona doğru çevirdi.
"Bu bir şakaysa hiç komik değil Harry"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...