Adam içine hızlı ve sertçe girip çıkarken William başını geriye atıp tırnaklarını dövmeli sırta geçirdi,daha çok bacaklarını aralayıp adamı içine fazlasıyla kabul ederken,zevkten başı dönüyordu,"Harry..."diye inlediğinde adam durdu ve sinirle çıktı William'ın içinden,William söylediği ismin yeni farkına varırken bir küfür savurdu,adam üstünü giyinirken William'a kapıyı gösterdi."Evimi terk et!"
"Dostum biraz abartmıyor musun,sonuçta seninle benzinlikte tanıştık ve sadece seks için anlaşmıştık,başkasının adını inlemem niye bu kadar koyuyor ki?"Adam William'ın kolundan sertçe tutup kapıya fırlattı."Git kimin adını söylediysen onun altında inle sürtük!"William adama alayla sırıtarak baktıktan sonra hızla üstünü giyindi,kapıyı açarak soğuk havaya doğru yürümeye başladı.Sabahtan beri bir şey yememişti ve uykusuzluktan başı çatlıyordu,çalılıklara doğru eğilip kusmaya çalıştı ama midesi boş olduğundan başarısız oldu,kusarsa rahatlayacak gibiydi ama yapamıyordu,her zaman güçlü görünen William Tomlinson kimsenin olmadığı bu ıssız yerde güçsüz düşmüş,yolunu kaybetmişti,o kadar üşüyordu ki üstündeki ceket bedenini ısıtmak için yetersiz kalıyordu."Keşke yoldan biri geçse"diye fısıldadı kendi kendine.
Kokuşmuş çöp tenekesinin önüne oturup bağdaş kurdu ve kararmaya başlayan bulutlara baktı,ilk defa bu kadar savunmasız hissediyordu,yalnız olduğu için güçlü görünmek adına özel bir çaba sarf etmiyordu şu an,siyah ojeli tırnaklarını kemirmeye başladı stresten,daha önce hiç bu kadar aciz ve yorgun hissettiğini hatırlamıyordu,bu ıssız yerde çok korkuyordu,tek başına olmasaydı korkmuyormuş gibi davranırdı ama şu an kendinden başka kimse yoktu,çok yalnızdı.
Aklına gelen tek bir isimle kapanmak üzere olan telefonunu cebinden çıkarıp hemen deli gibi isteyip arzuladığı adamı çaldırdı."Ne istiyorsun?"diye sesini duyduğunda sırf sesini duyarak bile tahrik olduğunu fark etti."Beni alabilir misin?Lütfen?"Harry kibar konuşan kişinin o olduğuna inanamıyordu,şüphelenmeden edemedi."Oyun falan yapmıyorsun değil mi?William bak yazmam gereken bir sürü yazı var,işim başımdan aşkın,senin şakalarınla uğraşamam"
William titreyen sesiyle cevap verdi."H-hayır şaka değil,lanet olsun siktiğimin oyunu da değil,çevrem o kadar genişken arayabileceğim bir sürü kişi var iken seni arıyorum işte anlasana!Telefonum kapanmadan atacağım konuma gelebilir misin lütfen?Yemin ediyorum bir iş çevirmiyorum,çok kötüyüm,ve rica etsem yiyecek bir şeyler getirir misin,midemi hissetmiyorum"
Harry kararsız kalsa da geleceğini söyleyip konumu atmasını bekledi ve arabasının anahtarını alıp kapıya yöneldi.
William gözleri kapanmak üzereyken kafasını çöp tenekesine yasladı ve kollarını üşüyen bedeninin etrafına sarıp kendini ısıtmaya çalıştı,uykuya dalmasına çok az kalmıştı ki gözlerini kör edecek kadar gelen ışıkla ellerini yüzüne götürüp gelen araca baktı.Harry telaşla arabadan inip onun önünde eğildi,hoşlandığı çocuğun değer verdiği kardeşi olmasaydı muhtemelen kalkıp gelmezdi.
"Hey uyuma,kalk hadi"William ondan destek alarak kalktığında Harry üstündeki montu çıkarıp onun omuzlarının üstüne koydu,William'ı dikkatle arabanın ön kısmına bindirirken kendisi de sürücü kısmına geçip arka koltuktaki pizza kutusunu ona uzattı.William teşekkür edemeyecek kadar yorgun ve açtı pizza kutusunu açtığı gibi iştahla saldırdı nefis kokan pizzaya,Harry onun her hareketini izlerken aslında şu an en az Louis kadar masum durduğunu düşünmüştü,William kocaman bir ısırık alıp gözlerini mutlulukla yumdu,ağzındaki büyük lokmayı yuttuktan sonra gözlerini açarak Harry'e döndü ve tebessüm etti."Sana ne kadar teşekkür etsem az,iyi ki varsın"
Arabanın içindeki ısıtıcıdan dolayı terleyince önce Harry'nin montunu ardından kendi ceketini üstünden çıkarıp arka koltuğa attı.Harry onun kolundaki morlukları fark ettiğinde kaşlarını çattı."Sana ne oldu?"William yutkunuken çene kasları gerildi,dolan gözlerini camdan dışarıya çevirdi."Merak etme bağımlı değilim,arada kullanıyorum"Harry merakla alnını sıvazlarken William'ın bedenini baştan aşağıya süzdü."O kadar insan arasından neden beni aradın?"
William ona dönüp bedenini ona yaklaştırdı bacakları birbirlerine temas ederken Harry bacağını geri çekti."Aptala yatma Harry,senden hoşlandığımı biliyorsun"Harry 'Yine başlıyoruz'der gibi bakıp elini direksiyona attı ama yanağında hissettiği öpücükle taş kesti."William yapma,uzak dur lütfen,beni geldiğime pişman etme"William gözlerini devirirken elini onun yanağına götürdü ve öptüğü yeri okşadı."Etkilenmekten mi korkuyorsun yoksa,karşı koyamamaktan mı korkuyorsun?"Harry bakışlarını direksiyonda tutarken ondan tarafa dönmemekte ısrarcıydı.
"Harry..."diye sızlandı bir elini onun üst bacağına koyarken,"Seni ilk ben gördüm,ben beğendim seni,ben baktım sana uzun uzun,o markette karşılaştığımızda kokunu önce ben çektim içime,o seni mutlu edemez"Harry sertçe üst bacağında duran onun elini alıp kendinden uzaklaştırdı ve önce kolundaki morluklara ardından yüzündeki istekli ifadeye baktı.
"Hastasın sen"dedi ona acıyarak bakarken,"Tedavi olmalısın,kendi kendinin sonunu getiriyorsun,haberin yok"William alayla kıkırdayıp alt dudağını dişledi."Beni böyle yaralayamazsın,ben William Tomlinson'um"
Harry bu sefer alayla gülen kişi olmuştu."Bu seni diğer hiç kimseden özel kılmaz,William Tomlinson'um diye bana burada dikleniyorsun ama daha ben gelmeden önce burada bir başına sefil haldeydin,sen sadece kendini kandırıyorsun,güçlü olmak için geliştirdiğin bu tavırlarınla daha çok güçsüzleşiyorsun,sen aslında çoktan tükenmişsin ama bunu göremiyorsun"
"Kapa çeneni!"diye bağırıp Harry'nin koluna sertçe vurdu,Harry'nin söylediklerini yok sayıp arabanın camını sonuna kadar açtı."Neden o haldeydim biliyor musun,tanımadığım biri tarafından sertçe becerilirken senin adını inleyip kapı dışarı edildiğim için!Sen sana olan ilgimi göremeyecek kadar körsün,Louis'in peşine takılıp giderken beni fark etmiyosun bile!"
Harry kendinden emin bir şekilde omuzlarını dikleştirdi."Sen beni saplantı haline getirmişsin eğer beraber olsaydık eğer seninle aynı yatağı bir geceliğine paylaşsaydık eminim ki bu kadar öfkelenmezdin,her şeyin bir ilki vardır William,buna alışsan iyi olur"William kolunu camdan dışarı çıkartırken mırıldandı.
"Sırf benim yapamadığımı yapıp seni etkilediği için Louis'i öldürmek istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...