Andy'nin terden dolayı alnına yapışan saçlarını elleriyle geriye yatırıp şakağına bir öpücük bıraktı William,Andy kendine gelmeye çalışırken "S-sik..."kalbi gümbür gümbür attığından lafını tamamlayamamıştı bile,"Siktir?"William ona dönüp sorduğunda Andy dişlerini gösterip sırıttı."Evet evet"dedi en sonunda nefesleri düzene girerken.
William yatağında hafif doğrulup komodinin üstünde duran nane likörlü çikolatadan bir parça koparıp ortadan ikiye böldü ve yarısını Andy'ye uzattı,ikisi çikolatayı çiğneyip birbirlerine kışkırtıcı bakışlar atarlarken odanın kapısının tıklanmasıyla William anında örtüyü sadece üstleri açık kalacak şekilde çekip "Ne var ve kimsin?"diye sordu.
Kapı açılıp Louis içeri girdiğinde gördüğü manzarayla utançla başını eğip yutkundu.Andy William'ın kolunu tüy gibi okşarken William tek kaşını kaldırıp Louis'e baktı."Ne oldu sevgili kardeşim"
"Ş-şey cadılar bayramı için evi süslemeyi düşünüyoruz,katılmak ister misin diyecektim,senin hoşuna gittiğini biliyorum"William Andy'e bir bakış atıp cevap verdi."Tamam tamam belki gelirim,çık şimdi"Louis odadan çıktığında Andy William'ın kolunda dövme olan yerin üstünü hızla öpüp doğruldu."Demek cadılar bayramı için ev süslemeyi seviyorsun sert oğlan,ha?"
"Kes şunu!"diyerek Andy'nin karnına hafifçe vurdu William."Tanrım bu çok eğlenceli"William ellerini iki yana açıp güzel suratlı oğlana baktı."Hey hey tamam,normalde böyle şeylerden hoşlanmam ama cadılar bayramının korkutucu bir tarafı olduğu için seviyorum ve çok sevdiğim aileme (!) yılın bu zamanı eğer canım isterse yardımda bulunuyorum"Andy onun yanağından makas alıp yataktan çıktı ve William'ın banyosuna girip onun diş fırçasını eline alırken tekrar odaya giriş yapıp gülümsedi."Ben de dahil olsam?"
William yataktan çıkıp onun karşısına dikildi "Ol bakalım"dedi ve banyodan içeri girip duşa kabine uzanıp suyun ayarını yapmak için eğildi,Andy arkası dönük duran çırılçıplak William'a dudağını dişleyerek baktı ve dayanamayarak gözleri önünde serili olan popoya bir şaplak attı.
"Hey!"diye sahte bir kızgınlıkla William arkasına dönüp ona tek kaşını kaldırarak baktı,Andy diş fırçasının üstüne macunu sıkarken William kabine girdi,Andy fırçayı ağzına götürmeden önce keyifle konuştu.
"İki dakikaya geliyorum,bekle beni"
Evin giriş kapısının önüne iskeleti yerleştirirlerken Louis uzaktan Andy ve William'a bakıyordu,kardeşinin gözlerinin içinin parladığını görünce Andy'e gidip teşekkür etmek istemişti Louis,en azından onun sayesinde William daha geçinebilir bir insan haline gelmişti.
Louis çalan telefonuna bakıp Harry'nin aradığını görünce yüzüne sevimli bir gülümseme yerleştirip evden içeri girdi,Andy iskeletin sabit durduğuna emin olduktan sonra memnuniyetle sırıttı,William elinde tuttuğu küçük bal kabağı figürünü çevirirken Andy'nin gözlerine baktı."Sanırım bitti"Andy başını sallayıp William'ın önüne düşen saç tutamını geriye yatırdı."Ben sana şey diyecektim...kasabada şey varmış ya?"
"Cadılar bayramı şenliğini mi diyorsun?"diye sordu William Andy'nin parlayan gözlerine bakarken,Andy kendine içinden küfür ederek devam etmeye çalıştı,ne diye heyecanlandığına anlam verememişti."Evet cadılar bayramı şenliği,ona gidecek misin?"William onun zorlandığını anlayınca keyifle sırıtıp cevap verdi."Her sene giderim"
Andy 'anladım'dercesine kafasını sallayıp ellerini zincirli deri ceketinin cebine soktu."Beraber gitsek?"William onun utandığından iyice emin olurken gülmemek için yanaklarının içini ısırıyordu.Andy ondan cevap alamayınca sordu."İstersen?"William gözlerini kısıp diliyle kuruyan üst dudağını ıslatıp Andy'ye yaklaştı."İsterim,hem ben de sana aynısını soracaktım zaten"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...