Güneş daha yeni doğarken,iki gün kadar hiç uyumamış üç kafadar nemli çimenlere yayılmış gökyüzüne bakıyorlardı,Oli kafası güzel olduğundan boş boş sırıtırken,William bütün bedenini çimenlere gömmüş kafasını gökyüzünden ayırmıyordu,Zayn gazı biten çakmağına küfür ettikten sonra konuşmaya başladı."Az önce de bahsettiğim gibi kafam bu konuda çok karışık"
William sadece Harry'i hayal ederken Zayn devam etti."Kafamı çok karıştırıyor piç kurusu,bir beyazken bir siyah,bir çok yakın bir çok uzak,siktiğimin dünyasında bana çok iyi gelen şeylerden biri kendisi,ilk alkolümü,ilk sigaramı onunla beraber içtim ben,her şeyin ilkini bana o salak öğretti,ilk kalp acım da o olacak sanırım,ya evime geliyor manyak,her şey çok güzel gidiyor,öpüşüyoruz hiç nefes almadan,sabaha kadar sevişiyoruz sonra bir bakıyorum bir soğuk tavırlar,bir alınganlıklar falan,bana onun dışında da birileriyle olabileceğimi söylüyor ama bir başkasıyla en ufak yakınlık kurduğumu gördüğünde benden uzaklaşıyor,bir taraflarına koyduğumun Payne'si!"
Oli Zayn'in anlattıklarına karşı bir bok varmış gibi sırıtmaya devam ederken William Zayn'i zerre dinlemediğini belli ederek alakasız bir şey söyledi."Sizce yapmışlar mıdır?"Zayn avucunun içinde topladığı çimenleri sinirle yolarken William'a döndü."Kimler neyi yapmış mıdır?"William uzandığı çimenlerin arasından hafif doğrulurken omzuna gelip bir kelebek kondu."Harry ve Louis işte,sevişmişler midir?"
Oli William'ı hızlıca dürttü."Dostum sen hala orda mısın?Hem seviştilerse bile bizene bundan,her saat başı bunu sorup duruyorsun?"William öfkelenerek onu kendinden uzaklaştırdı."Gerizekalı sana diyorum ki Louis'in odasından üstü çıplak şekilde çıkarken gördüm onu,Louis açıklama yapmış olsa bile aklımda şüpheler var"
*
William banyodaki kirli sepetine elindeki kanlı tişörtü atmak için odasından çıkıp bir adım atmıştı ki aynı anda Louis'in odasının kapısı açıldı ve odadan çıkan kişiyle William dondu kaldı,gördüğü manzara karşısında dili tutulurken telaşla alt dudağını kemirdi,olmuş olamazdı değil mi?
Harry'nin üstü çıplakken altında siyah kot pantolonu vardı,William onun vücudundaki dövmelere sert bir şekilde yutkunarak baktı,ağzının suyu akacak dereceye gelmişti neredeyse,Harry ona tek kaşını kaldırıp bakarken arkasından Louis belirdi,elinde beyaz bir tişört tutuyordu,Louis kafasını kaldırıp William'ı görünce gereksiz bir korkuya kapıldı,"Ş-şey Harry'nin tişörtünün üstüne kahve dökülmüştü de onu temizledik"Harry Louis'in elinden tişörtünü çekerken kolunu onun omzuna attı."Ona açıklama yapmak zorunda değilsin bebeğim"
William sinirden dişlerini sıkarken gözlerinin dolduğunu belli etmemek için yukarıya baktı,zayıf düştüğünü göstermemek için anında kendini toparlayıp her zamanki şımarık ifadesini takındı yüzüne ve Harry'e alaylı bir sırıtış yolladı.
"Onun koruması mısın yoksa sevgili misin,önce buna bir karar ver"
*
Zayn William'ın bacağına koyduğu kafasını tanıdık kokuyu burnundan içeri solumasıyla kaldırdı,Liam ona kısa bir bakış atıp Oli'nin yanına oturdu,çene kasları gerim gerim gerilmiş,gözlerindeki ifade seçilemeyecek cinstendi,Zayn bu belirsizlikten çok sıkılmıştı,gelin ani öfkeyle Liam'ın koluna sertçe vurup acı içinde tıslamasını ardından hızlıca ona dönmesini sağladı."Sana da merhaba koca oğlan,ne bu tavırlar"Liam deli gibi özlediği yüze sinirle baktı."Tavır falan yok Zayn,yorgunum"
Zayn yumruğunu sıktı."Gecen hareketli geçtiyse yorulmuşsundur"William onları gözlerini devirerek izlerken sıkıntılı bir nefes verdi."Yorgunum çünkü gözüme gram uyku girmedi seni aptal,senden başka kimsenin bedenimde izler bırakmasına izin vermiyorum buna emin olabilirsin"Zayn sinirle ayağa kalktı."Sen nasıl bir ruh hastasısın,bana böyle laflar ederek umut veriyorsun sonra başkalarıyla da beraber olabileceğimi söyleyerek kalbimi kırıyorsun,neyiz biz anlamıyorum ki,arkadaş?sanmıyorum...Seks amaçlı çıkar ilişkisi?Hayır bu da olamaz çünkü senden başkasıyla olduğumda benden uzaklaşmazdın,seks ilişkisine hisler dahil olmaz,senin fikrin ne bilmiyorum ama artık sen her istediğinde seninle sevişen o zavallı çocuk olmak istemiyorum"
Liam lafa giremeden William arkadan ikisinin kafasına vurdu."Ya birbirinize aşık aşık bakıyorsunuz işte,daha ne zorunuz var sizin beynini siktiklerim,hadi gidin sevişin bir yerde de sizde rahat edin biz de rahat edelim,başım şişti sizi dinlemekten"
William öfkeyle konuştuktan sonra ayağa kalkıp ellerini cebine sokarak hızlı hızlı yürümeye başladı,güneş doğalı bir saat olmuş olmasına rağmen sokaklar hala ıssız görünüyordu,üşüdüğünü hissedince avuç içlerini birbirine bastırıp dudaklarına götürüp sıcak nefesini üfledi.
Gözlerinin önüne Harry'nin gövdesinin ortasında mükemmel bir uyumla duran kelebek dövmesi gelince aklına gelen şarkıyı mırıldandı.
"Hadi gel ve onlara aşkını göster
Kelebeğin kanatlarını yırt
Ruhun için, aşkım
Kelebeğin kanatlarını yırt
Ruhun için"İzbe ve kokuşmuş bir sokaktan içeri girip ceketinin kol kısmını avuçlarında toplarken farkında olmadan cüsseli bir bedenle çarpıştı,boş verip geçip gitmeyi düşünüyordu ki kolundan sertçe kavranılıp bir uyarı levhasının direğine kafası çarptırıldı,canının acımasıyla yüzünü buruşturdu."Küçük orospu William Tomlinson değil mi bu ya?"William gözlerini araladığında iki ay kadar önce altında inlediği David'i gördü."Arayıp sormayan William Tomlinson hemde"
William kolunu kurtarmaya çalışıyordu ama kel kafalı herifin bırakmaya niyeti yok gibiydi."Bak dostum,ben yattığım kişilerle ikinciye beraber olan biri değilim,kişisel algılama"David kendisinden oldukça güçsüz olan çocuğun çenesinden kavrayıp pis kokan nefesini suratına üfledi."Ben senin parmağında oynatabileceğin o adamlardan değilim seni sürtük,seninle bir şeyler paylaşmaya hazırdım"William tüm sokağı inletecek bir kahkaha patlatıp gözlerini adamın malum kısmına sabitleyip alayla sırıttı."Bence o küçük aletinle gayette parmağımda oynatabileceğim kişilerden birisin"
William tam dudağının üstüne yediği yumrukla yana savrulurken bir ses duyuldu."Hey bırak onu!"Aşina olduğu tapılası ses kulaklarına dolduğunda canı acımasına rağmen kafasını kaldırıp spor şortlu ve siyah atletli Harry'e baktı,belli ki sabah koşusuna çıkmıştı,David William'a tekrar vurup vurmama arasında gidip gelirken yeşil gözlü ve kıvırcık saçlı adamın uyarıcı bakışlarına yenik düşerek oradan uzaklaştı.Harry koşu yaparken kulağından eksik etmediği kulaklıklarını kulağından çıkarıp merakla William'a döndü."İyi misin?"William yüzündeki hayran dolu ve minnet karışımı bir ifadeyle ona kafasını sallarken Harry baştan aşağıya hırpalanmış çocuğu süzdü,ondan gerçekten etkilenmiyordu,onun için üzülüyordu.
Acıyordu da aslında.
Kendisinin ne kadar zayıf bir karakter olduğu anlaşılmasın diye insanlara kaba davranarak güçlüymüş imajı çizmeye çalıştığını anlamıştı,beklemediği bir anda William ona sarılıp kafasını Harry'nin boyun girintisine gömüp "Teşekkür ederim"diye fısıldadı.Harry'nin aklından sadece ve sadece Louis geçerken William'ın saçma bir davranışta bulunmaması için içinden dua ediyordu.
William Harry'den biraz uzaklaşıp tam gözlerinin içine baktı,o kadar istiyordu ki onu,bunu içinde bastırıyor olmak canını yakıyordu,yüzsüzlük ederek tadına bakmak istediği dudaklara yaklaştığında tahmin ettiği gibi hızla itildi,Harry gittikçe sinirlenirken William hüzünle fısıldadı."Neden?"Harry yutkunurken William dışında her yere bakarak cevap verdi."Çünkü sen Louis değilsin"
William kıkırdayıp elini karnına koydu."Ne yani salak salak giyinip,bir halta yaramayan o şiir kitaplarını okusam,yatağıma oyuncak ayı soksam,utangaç ve asosyal biri olsam yani bunlar çünkü aynen Louis'i tanımlıyor,o zaman öpebilir miyim seni?"Harry ona iğrenerek bakarken bir kez daha Louis'le beraber olduğu için ne kadar şanslı olduğunu hissetti.William'ı bomboş sokakta terk edip gitmeden önce kendinden emin bir şekilde cevap verdi.
"Ne yaparsan yap asla Louis gibi olamazsın"
*Bu arada medyaya koyduğum resmi bana yolladığın için @larythebrave,sana çok ama çok teşekkür ederim,yolladığın linke tıklayıp resimle karşı karşıya geldiğim an senin dediğin gibi bana da hikayeyi çağrıştırdı,tekrar teşekkürler
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Twin (L.S)
FanfictionLouis:Kendi halinde,çok fazla arkadaşı olmayan,sessiz ve bir o kadar da sakin aynı zamanda dünyanın en utangaç insanlarından biri. William:Hırçın,şımarık (fazlasıyla),küstah,vurdum duymaz,umursamaz ve fazlasıyla ateşli. İki birbirine zıt ikiz karde...