Playlist =Kitap tanıtım videosu
Ormanda yalnız başıma yürürken kafamı kaldırdım gruptan çok uzaklaştığımı fark ettim etrafıma bakınca kaybolduğunu fark ettim..
Kahretsin Bi bu eksikti..
Etrafıma bakındım ve hava kararmadan yürümeye devam ettim yürüdükçe ağaçlar sıkşalıyordu telefonuma baktım şebeke yoktu..
Biraz önümde duran dört tane dikili uzun taş gördüm ve o tarafa doğru gittim taşların üzerinde eski zamanlardan kalma yazılar vardı ama onların burada olması bana tuhaf geldi..
Soluklanmak için elimi ortada duran taşa değdirdim patlayan beyaz bir ışık uğuldama sesi geldi kulağıma ışık gözümü alınca gözleri sımsıkı kapattım..
Ses gidince yavaşca açtım gözlerimi kaşlarımı çattım taşlar gitmişti yoktu..
Ormanın ortasında duruyordum telefonum da yanımda yoktu yürümeye başladım korkmaya başlamıştım..Biraz ilerde su sesi geliyordu sesi doğru gitmeye başladım karşımda muhteşem bir şelale duruyordu sanki hiçbir insan görmemiş gibi tertemizdi eğildim ve avucunu suyla doldurup susuzluğumu giderdim..
Bir ayak sesi duyunca arkamı döndüm karşımda bana tüfek doğrultan bir adam duruyordu adamın üzerinde kırmızı üniforma vardı..
"Kimsin sen?"
Ellerimi havaya kaldırdım refleks olarak..
"A-Arya ben ben kayboldum" dedim tek solukla..
Adam bir kaç adımla yanıma geldi tüfeğini yere bıraktı ve beni kendine çekti..
Bırak!
İmdattt!
İn üzerimden!
Siktir!Adam üzerimde duruyor bedenime dokunuyordu yüzümü öpüyordu ağlamaya ve bağırmaya devam ettim..
O an bir ses duydum ve barut kokusu..
Üzerimdeki adam hareket etmeyi kesti ve üzerime düştü onu ittim ve görüşümü açtım..
Karşımda kıvırcık saçlı elinde silah tutan bir adam duruyordu..Zar zor ayağa kalktım yerdeki adam ölmüş olmalıydı üzerimdeki beyaz elbisem kırmızıya dönmüştü bedenim hareket etmiyordu şoka girdiğimi düşündüm.
Bana doğru bir adım attı bende geri adım attım ve arkamı dönüp koşmaya başladım..
Oda arkamdan koşuyordu.
Ayağım bir şeye takıldı ve yüz üstü yere düştüm.
Canım acıyordu kalbim korkuyla kasılıyordu arkamda duran adama doğru döndüm..Bana bakıyordu az sonra bir eli bana uzattı önce eline ona baktım sonra eline be kurtarmıştı ve güvenebileceğim başka biri yoktu başka çaremde yoktu..
Uzattığı eli tuttum ve ayağa kalktım ayağımda ağrı vardı sekerek yürümeye çalıştım ben az önceki şelaleye getirdi ikimizde konuşmuyorduk ilgimi çeken tek şey karşımda duran yeşil gözlerdi yemyeşildi..
Eğildi ve ayağıma baktı.
"İncinmiş" dedi ses tonu soğuktu bir şey demedim..
"Arya ben" dedim tanışmak için.
Adını söylemesini bekledim.
"Barın!" dedi sadece.
Adı ona yakışmış gibi geldi o an.."Gitmem lazım benim" dedim sadece
"Bana yardım eder misin?"
Kafa salladı sadece.
Ayağa kalkmama yardım etti ve yürümeye başladık neredeydim ben Tanrı aşkına..
Karşımda duran beyaz ata baktım.
"Gerçekten mi?" dedim
Dönem filmi seti falan mı burası?
Ne dediğimi anlamamış gibi baktı bana.."Neresi burası neredeyim ben"
"İskoçya" duyduğum şeyle ona baktım..
Yer ayağımın altında kayar gibi oldu en son hatırladığım şey yeşil gözlü adamın düşmemem için beni tuttuğu oldu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Science Fictionİstanbul'da yaşayan bir kız bir geçitten geçerek 1750 yıllında İskoçya'da gözlerini açar burada başına bir çok olay gelir ve bir adamla tanışır bu adamla ilk defa karşı karşıya geliyordu ama mistik güçler onları çoktan birbirlerine bağlamıştı.. Hiç...