Dolu kadehi ters tut : Gitme
Bölüm şarkısı.. dinlerken okursanız sevinirim
İyi okumalar.Nefes almak ne zaman bu kadar zor olmuştu..Saraydan çıkıp elimi bir duvara yasladım ve nefes almaya çalıştım onunla yüzleşmek zor gelmişti onu yanında bir başkasını görmüştüm parmağında bir başkasının yüzüğü vardı gelip görmüştüm peki şimdi ne olacaktı..
Şimdi ne yapacaktım.
"Arya"
Arkamdan mı gelmişti?Evan'a baktım beni bekliyordu ona doğru bir adım attım ama koluma dokunan el ile arkamı döndüm..
"Beni dinlemen lazım! Gitmene izin vermem!"
Yeşil gözlerine baktım.
"İzin istemiyorum bırak kolumu"
"Bırakmam" dedi.
Sinirleniyordum kanım kaynadığını hissettim ona zarar vermek istemiyordum ama onu görmek bana eziyetti yanımdaydı dokunsam dokunurdum ama uzaktı tek istediğim buradan gitmekti evime aileme dönmek istiyordum..
"Barın bırak beni! Karının yanıma git!"
"Bırakmam!"
"Bırak lan kızı" dedi bu defa Evan.
Evan'a döndüm "Sen karışma!" dedim ve gülümsediğini gördüm..
"Barın bitti! şimdi gidiyorum lütfen içeriye dön.! "
"Barın" arkadan gelen ince kadın sesine baktım. Karısı bize bakıyordu sarı saçları ve ela gözleri vardı güzel bir kızdı kalbim acırken kolumu Barın'ın elinden çıktım..
"İçeriye git Carla!" ağzından farklı bir isim duymak bile beni sinir ediyordu.
"Karını dinle Barın!" bir kaç adım geri gittim..
Bir şekilde ormana o taşlara gitmem lazımdı.
"Barın ne oluyor burada kim bu kadın?"
Ne diyecek diye Barın'a baktım kimdim ki ben.
Barın bir anda beni kendine çekti ve kulağıma fısıldadı..
"Benimle ormana gel son kez dinle beni sonra gitmek istersen seni ben yollayacağım"
Sanki konuşsa ona inanacaktım sanki inanmak istiyordum bana ona tutunacağım bir bahane versin istedim..
Gidersem ona inanırdım gidemezdim..
"Gelmiyorum bu beni son görüşün Barın elveda"
Dedim ve arkamı döndüm gözümden bir yaş aktı kalbim bağırıyordu arkana bakma arkana bakma..!Bakarsam gidemezdim..
Evan'a baktım beni bekliyordu ve at arabasına bindim.
Araba hareket edersen Barın ile göz göze geldim arkasında karısı duruyordu böyle son mu bulacaktı..
At uzaklaştıkça görüşü bulanıklaşıyordu artık ağlıyordum..
"bitti her şey artık benimsin!" dedi
Bu adamın ne tür bir manyak olduğumu biliyordum tabiki ona bir cevap verecektim sadece zamanı vardı onun güvenini kazanmam lazımdı..O sırada dışarda at sesi duyduk..
Bizim arabamızda durdu.
"Ne oluyor" dedim Evan belinde ki siyahı aldı ve arabanın dışına çıktı..
Bende arkasından çıktım ve onu gördüm bir kaç adamla gelmişti.
"Barın kes şunu" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Science Fictionİstanbul'da yaşayan bir kız bir geçitten geçerek 1750 yıllında İskoçya'da gözlerini açar burada başına bir çok olay gelir ve bir adamla tanışır bu adamla ilk defa karşı karşıya geliyordu ama mistik güçler onları çoktan birbirlerine bağlamıştı.. Hiç...