Rüya

1.4K 56 27
                                    

Bu bir alternatif finaldir aslında gönlümden geçen final buydu ama kitapta uyumlu olan final bir önceki bölüm olan Mutlu Sonsuz bölümüydü..

Sabah gözümü açtığım zaman Barın diye bağırdım ve kendi odamda ve evimde olduğumu fark ettim yatakta kalktım ve oturdum saçlarım terden sırılsıklamdı gözlerim yaşlıydı gördüklerim rüya olamayacak kadar gerçekti o yeşil gözler elimde olsa oturup ağlayacaktım..
Avuçlarıma baktım rüyamda gördüğüm mavi ateşi hatırladım ve avuçlarımı sıktım..

Odama baktım sanki senelerdir burada değildim burayı özlediğimi hissettim bir an..

Aynada ki kendime baktım.

O kadarık elbiseleri düşündüm..
En son kurşun yarası ile öldürülüyordum kanayan yerlerime dokundum..

Gerçekten hala etkisindeydim nasıl bu kadar gerçek hissedebilirdim boğazımda duran ağlama isteğini bastırdım..

Sıcak suyu açtım su akarken suyun akışını düşündüm her gözümü kapattığımda gördüğüm kişi bit çift yeşil gözdü.

Kendimi sıcak suya bıraktım iyi gelebileceğini düşündüm..
İçimden sürekli bu bir rüya Arya kendine gel dedim..

Ama nafile..

Duştan çıktım bornozla yatağa oturdum ve laptop yanıma aldım arama motoruna girerek İskoçya yazdım..

Yeşil manzaralar aynıydı..

Erkek kıyafetleri aynıydı.

Taş evler aynıydı.

Akan nehirler sanki oradaydım ben sanki bu çimenlere bastım, burada nefes aldım..

Hemen bir sosyal medya hesabına girdim.
Arama yerine bu defa Barın Ellen aradım..
Arama sonuçlandırılmadı yazısına kaydı gözüm..

"Arya kızım kahvaltı hazır"

Rüyamda annem ölmüştü..

Bunu hatırlayınca üzerimi hızlıca giyindim okulum vardı derse gidecektim ne kadar gitmek istemesemde..

Annemi görünce rüyam aklıma geldi hemen gidip anneme sarıldım..

"Kızım ne oldu?"

"Hiç"

Sofraya oturdum ve sıcak çayımdan bir yudum aldım..

Kahvaltı faslı bittikten sonra çantamı aldım ve evden dışarı çıktım tıp okuyordum ve sahilden gitmek oldu biraz yürüyüş iyi gelebilirdi..

Deniz kenarına gelince rüyamı düşündüm sanki yıllardır şu boğazı görmemiştim..
Denize uzun uzun baktım..

Yanımdan koluma çarparak söylenerek geçen kişiye arkamı döndüm ve küfür ettim..

Beni duymazdan geldi..

Daha fazla oyalayamayacağımı düşündüğüm için çevirdiğim bir taksiye bindim kafam karışıktı başım ağrıyordu kendimi iyi hissetmiyordum rüyanın sonunda ben ölüyordum..

Çok fazla kan olduğunu hatırlıyordum ve gökyüzünde ki yıldızları..

"Geldik" taksici sesiyle ona döndüm..

Ha pardon.

Cebimden parayı çıkarıp ona uzattım..

"İyi misin kızım" dedi taksici abi..

Ona kafa salladım ve indim nefes nefeseydim bana ne oluyordu Alt tarafı bir rüya değil miydi..

Rüya olamayacak kadar gerçek dedi içimde ki ses..

YABANCI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin