Yeniden

539 31 18
                                    

Gözlerimin değdiği yere uzun uzun baktım hatta ne kadar bakılıyorsa o kadar uzun baktım Can yanımda bir şeyler anlatıyordu ama duymuyordum aklım bambaşka yerdeydi aklım bir çift gözde kalmıştı yaa söylediği şeyler doğruysa ama nasıl olur buna nasıl inanırım ben hiç bir şey hatırlamıyorum hatta onu daha önce tanımadığıma yemin bile edebilirim o zaman niye aklımdan çıkmıyordu? niye sürekli onu düşünüyordum? Soruların içinde kaybolurken Can koluma dokundu irkilerek ona baktım..

"Sevgilim ne düşünüyorsun öyle?"

"Hiç"
Dedim düşündüğüm her şey koca bir hiçlikti çünkü...

Ayağa kalktım biraz yalnız kalmak istiyorum..

"Arya ne oluyor sana?"

Adım atıp ondan uzaklaşırken

"Hiç" dedim..

Ormanda doğru yürüdüm asla nereye gittiğimi bilmiyordum sadece yürüyordum nereye olursa nefes alamıyormuş gibi hissediyordum boğuluyordum onun bana olan son bakışı gözümün önünden gitmiyordu..

Ormanın ortasında durdum

"Çık aklımdan çık!" diye bağırdım..

"Sorun büyük sanırım?" dedi ince bir kadın sesi..

"Sende kimsin?"karşımda sarı saçlı çok güzel bir kadın duruyordu..

" Asıl sen kimsin seni daha önce hiç görmedim? "

" Arya ben "

Kaşlarını çattı önce ama saniye ile eski haline döndü..

" Sun ben "

Adının anlamını o kadar güzel yansıtıyordu ki saçları güneş sarısı gibiydi gülüşü içimi ısıtmıştı..

" Kim o aklından çıkmayan "dedi gülerek duymuştu demek ki..

" Çok uzun hikaye "dedim

" Benim zamanım çok dinlerim seni "

Konuşmak iyi gelebilirdi diye düşündüm biraz daha yürüdük ve bir yerde oturduk..

" Anlat bakalım "dedi gülümseyerek..

Ne anlatacaktım?
Nereden başlayacaktım?

" Burada yaşamıyorum bir anda buraya geldim sonra Barın'la karşılaştım"

"Barın Allen mı?" dedi şaşırarak.

"Tanıyor musun?"dedim yine içimde ki o tuhaf his bana el sallıyordu..

" burada onu tanımayan kimse yoktur Bi de kadınsa hiç yok "dedi..

" Ahh pardon devam et lütfen "dedi ve bana döndü merak ettiği her halinden belli oluyordu..

" Beni karısı sandı yani ona çok benzediğimi söyledi ama ben onu hatırlamıyorum "

" Evet adın o kadınla aynı! "dedi ciddileşmişti..

" Tanıyor musun o kadını? "merak içimi kemiriyordu..

" Kim tanımaz ki onu burada ki kadınlar ondan nefret eder çünkü 5 yıl oldu Barın bir başka kadına göz göze bile gelmedi aşk bir insan olsaydı kesinlikle Barın ve Arya olurdu "

Aşk...

" Biraz onları anlatsana "dedim

Heyecanla anlatmaya başladı..

" Ben kadını hiç görmedim ama mavi gözleri ve cesaretiyle tanınan bir kadındı başlarına çok felaketler gelmiş çok çekmişler yani düşmanları çokmuş sonra Arya kendini feda ederek Barın'ı ve kızını kurtarmış "

YABANCI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin