Playlist : Birileri, bir evrende halen bulutlar üzerinde olma olasılığımıza dair
(Hikayemizi anlatan en güzel şarkı)Sabah geminin yanaşmasını beklerken etrafa göz atıyordum etrafa sanki bir gün kalmıştık zaman ne kadar hızlı geçiyordu mutluyken diye geçirdim içimden..
Gölge ve Alice birbirlerine olan yakınlıkları dikkatimi çekmişti ikisinde mutlu olmayı çok hakediyorlardı deniz hafif dalgalıydı aynı bana benziyordu içimde her zaman ki o his hemen el salladı bana bu his beni yiyip bitiriyordu Barın beni kendine doğru çekti ve sarıldı sanki buna ihtiyacım varmış gibi bende ona sarıldım..
"Her şey yoluna girecek merak etme."
Bazı şeyler değişmişti sonuçta artık karı koca olmuştuk belki şimdi kral da bizi kabul ederdi bu küçük de olsa bir ihtimaldi umut her zaman vardı..
Gemi yanaşınca önce Gölge ve Alice sonra biz çıktık şimdi döndüğümüz yere bakıyordum buraya ne kadar güzel anlar sığrırmıştım burası bana iyi gelmişti bize iyi gelmişti sanki bir haftada bizi büyütmüş şimdi yolcu ediyordu içimde buruk bir tebessümle uzaklaştığım yere baktım..
"Korkuyorsun değil mi?"
Sevdiğim adamın sorusuna kulak verdim denizi izlerken düşündüm korkuyor muydum?Hem çok cesurdum her şeyi yapacak kadar..
Hem de hiçbir şey yapamacak kadar korkaktım.Hem evet hem hayırdı bunun cevabı..
Sorusunu es geçtim ve ona sordum.
"Korkuyor musun Barın" hava serindi gökyüzünde ki yıldızlar o kadar güzel parlıyorlardı ki cevabını bekledim.
"Korkuyorum benim gücüm korkumdan geliyor benim korkum seni kaybetmek seni kaybedemem!" dedi aynı şeyi düşünüyordum onu kaybedemezdim..
Bu cevabı bana değil kendine vermişti sanki.
"Benim korkum da seni kaybetmek"
Boynumdan öptü ve beni kendine çekti.."Kokun başımı döndürüyor"
Gülümsedim..Yüzümü ona döndüm ve sımsıkı sarıldım ona..
"Beni hiç bırakma Barın hiç"
"Seni bırakmam mümkün mü?"
Değildi.. Ama yine de duymak içimi rahatlatıyordu
Sanki bir el bizi birbirimizden koparacak güzel olan her şey tek tek bozulacak gibiydi mutluluğu kazanmak çok zordu kaybetmekse çok kolay..
İzin vermezdi ya da olmaması için elinden geleni yapardı ama düşünmeden edemiyordum sanırım paranoyak olmuştum..
"Bak yıldız kaydı" dedi bir an..
Yukarıya doğru baktım gözlerimi kapattım ve kalpten bir dilek diledim..
"Hep böyle yan yana olmayı diledim" tek dileğim buydu..
"Uyuyalım mı?" dedim.
"Olur güzelim"
İlk yattığımız odaya girdik üstümüzü çıkarıp yatağa girdik hemen kollarını açtı ve beni sardı elleri saçlarımda gezerken "Artık gerçek bir prensessin" dedi evet haklıydı artık evliydik ve o bir prensti ne kadar istemese de..
"Hadi uyu güzelim" burnumun üzerine küçük bir öpücük kondurdu..
"Sen?"
"Ben seni izleyerek uyuyacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Science Fictionİstanbul'da yaşayan bir kız bir geçitten geçerek 1750 yıllında İskoçya'da gözlerini açar burada başına bir çok olay gelir ve bir adamla tanışır bu adamla ilk defa karşı karşıya geliyordu ama mistik güçler onları çoktan birbirlerine bağlamıştı.. Hiç...