Playlist = Murat Yılmazyıldırım / ben sana ölüyorum
Aşkın bir tılsımı vardı olmasa herkese var olurdu özel olmazdı uğruna can verilecek bir duygu olmazdı değil mi?
Aşk sizi bulduğunda onu tanırsınız siz onu değil o sizi bulur hatta sizin elinizden tutar işte burada ben görevimi yaptım şimdi sıra sende der..
Aşk bu yüzden diğer tüm duygulardan farklıdır.
Siz aşkı tanımazsınız ama o sizin ruhunuzu tanır bilir, sever..Karşımda duran adama bakarken bunları aklımdan geçiriyordum ilk geldiğimizde kaldığımız o küçük kulübeye gelmiştik o günden bu güne ne kadar şey yaşanmıştı ilk tanıştığımızda iki yabancıyken şuan nefes almak için bile karşımda ki adama muhtaçtım..
"Ne düşünüyorsun?" dedi o güzel ses tonuyla..
Derin bir nefes aldım..
Ondan sakladığım çok şey vardı bunlar kalbime batıyordu onu karşıma alıp her şeyi tek tek anlatma isteğini bastırdım.."Bizi, buraya ilk geldiğimiz günü hatırlıyor musun?"
"Hatırlıyorum"
"Bana sürekli yabancı diyordun"
"Yabancı" dedi eskisi gibi..
"Oysa o zaman bile kokun o kadar tanıdıktı ki.."
Aklıma venüs geldi Gülümsedim..
Çünkü tanıyorsun sevgilim..
"Sende bana öyle gelmiştin"
Şömineyi yakınca yatakta yanıma geldi şimdi yan yana oturuyorduk.
"O kerhaneye benzeyen bir yere gitmiştik hatırlıyor musun? Beni bırakıp o kızla başka bir odaya gitmiştin!"
Dedim içimden gelmişti o gün ona çok sinir olmuş ve çok kıskanmıştım.."Evet" dedi sesi gülüyordu ama ses güler miydi?
Gülerdi.."Ama o gün sadece seni korumak istedim orada sen hariç herkes benim kim olduğumu biliyordu o gece seninle aynı odada kalsaydım seni açık hedef haline getirdim"
Kaşlarımı çattım ne yani beni mi koruyordu?
"Gerçi başarılı olamadım"
Bunu kendi kendine söylemişti.."Şimdi ne yapacağız Barın saraya dönemeyiz değil mi peki ya karın" o kızdan kurtulmam gerekiyordu bunu bir an önce yapmalıydım ama nasıl..
"Sen o güzel kafanı ve ağzını yorma ben her şeyi halledeceğim"
Hallederdi..
Ona baktım yeşil gözleri beni içine çekiyordu saatlerce gözlerine bakabilirdim ormanda geziyormuş gibi bir his vardı gözlerinde..
"İyiki varsın Mavi" dedi..
Sende iyiki varsın..
🔞 Okumak istemeyen geçebilir
Dudağı dudağımın üzerini örttü yavaş yavaş öpmeye başladı beni ellerimi saçlarıma geçirdim oda bir eli yanağıma koydu ve başımı hafif eğdi şimdi ağzıma hükmediyordu aynı şekilde karşılık veriyordum gözlerim sımsıkı kapalıydı sadece onu hissetmek istiyordum..
Ağzına doğru inledim öpüşü hızlandı artık eli vücudumda geziyordu ona izin verdim kabul ettim üzerimde ki elbiseyi omzundan tuttu ve indirdi elbise bedenimi çıplak bırakırken ona tutundum dudakları boynuma kaydı orada oyalandı bir süre, dilinin değdiği her yer yanıyordu sanki şimdi bir eli gögüslerimdeydi onun üzerindeki beyaz gömleği çıkardım şimdi teni tenime değiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI
Bilim Kurguİstanbul'da yaşayan bir kız bir geçitten geçerek 1750 yıllında İskoçya'da gözlerini açar burada başına bir çok olay gelir ve bir adamla tanışır bu adamla ilk defa karşı karşıya geliyordu ama mistik güçler onları çoktan birbirlerine bağlamıştı.. Hiç...