Szturm Rebelii

261 18 2
                                    

Kerhs gdy wrócił do przytomności, pierwsze co ujrzał to chaos i zniszczenie, potem ujrzał ojca walczącego dzielnie w obronie osiedla krzycząc; ,,Wypierdalać z mojego miasta'', i nakurwiał z blasterka, lecz przez jego stan alkoholowy nie trawiał żadnym pociskiem, po czym zachwiał się potężnie, wpadł do rowu i zapadł w głęboki sen. 

- Keram Rebeliant; Ty kurwa Kerim, trafiłem skurwysyna.

- Kerim Rebeliant; Co ty pierdolisz, przewidziało ci się.

- Keram; No zobacz chujcu, w rowie zwłoki leżą.

- Kerim; Ty kurwa rzeczywiście!

- Keram; I co kurwa, żal dupsko ściska?, awans mam w kieszeni chuju głupi!

- Kerim; Srawans a nie awans, nikt takiemu tępemu ogrowi nie da awansu.

Jeden z ogrów podchodzi do matki Kerhsa i mówi; ,, A masz kurwo głupia '' po czym wali jej lepę na kurwę, po czym tak zwana; ,,Głupia kurwa'' upada na ziemie, po upadku ogr siada jej na mordzie, i zaciska swoje potężne poślady tak mocno, że skręca kurwie kark, Kerhs gdy ujrzał tą tragedię na własne oczy podniósł blaster najebanego ojca, i bez wachania pociągnął za spust, i zabił odpowiedzialnego za to ogra Rebelii, Kerhs odpiera natarcię ogrów już z 20 min, po czym widzi statki imperium zmierzające w jego stronę, na statkach widnieje napis ,,Wszystkie gwiazdy'' gdy Kerhs ujrzał tą jednostkę, to wiedział że jest zbawiony, jednostka zaczeła eksterminować wszystkie ogry na osiedlu.

Swastyka ma warstwy: Ruch(a bez) oporu.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz