,,Wszystkie Gwiazdy''

209 11 6
                                    

Po udanej obronie osiedla, jeden ze statków ląduje przy Kerhsie, i wychodzi z niego potężnie zbudowany żołnierz jednostki ,,Wszystkie Gwiazdy'', podchodzi do Kerhsa i zdejmuje hełm, żołnierzem okazuje się być Mariusz Pudzianowski, zaufany człowiek Stefana.

- Mariusz; Witaj żołnierzu, dzielnie walczyłeś w obronie swego osiedla. 

- Kerhs; Te zielone kutasy zabiły Głupią kurwę... znaczy moją matkę.

- Mariusz; Chodź, przedstawię cię naszemu panu i władcy.

Po czym Kerhs powoli wkroczył do statku Mariusza i odlecieli do kwatery głównej, gdzie przebywał sam Lord Farquaad.

- Mariusz; Panie, przyniosłem nam tego oto młodzieńca który walczył sam z ogrami.

- Lord; Gdzie znajduje się twój przywódca drogi Mariuszu?

- Mariusz; Leży gdzieś najebany w rowie i nie ma z nim żadnego kontaktu.

- Lord; Jak ci na na imię Młodzieńcze?

Kerhs przedstawił swoję imię nieśmiało. 

- Lord; Chciałbyś się przyłączyć do jednostki swego Ojca?

- Kerhs; Panie, nie wiem czy jestem na to gotowy.

- Lord; We ,,Wszystkie Gwiazdy'' potrzebujemy specjalnych ludzi gotowych poświęcić wszystko, dzisiaj dowiodłeś swoją wartość, zostaniesz przydzielony niezwłocznie do jednostki ,,Wszystkie Gwiazdy''.

Swastyka ma warstwy: Ruch(a bez) oporu.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz