Kiedy ,,Wszystkie Gwiazdy'' w końcu dotrali do kwatery, odali się w stronę Lorda.
- Pudzian; Lordzie, wykonaliśmy to co trzeba.
- Lord; Świetne nowiny, możecie odejść.
- Pudzian; A co z wypłatą?
- Kerhs; No właśnie, co z wypłatą?- Lord; No tak, był bym zapomniał, 2 kredyty polskie dla każdego.
- Pudzian; 2?, ostatnio były 3, za to sobie nawet chleba nie kupimy.
- Lord; Na chuj wam chleb, skoro sierżant Roback jest piekarzem.
- Kerhs; bardziej spermiarzem niż piekarzem!Na to wkurwiony na Lorda Pudzian powiedział - ,,Tak się nie robi, panowie, wychodzimy!''
Pudzian i załoga wychodzą z gabinetu Lorda. Pudzian i Kerhs wsiada do statku.
- Pudzian; Wybaczcie towarzysze, mamy sprawę do załatwienia. Udajcie się do Jasnej Góry po dalsze instrukcje, to miejscowość w której trenował mój były mistrz, Franek Kimono, tam na pewno zdobędziecie informacje, moc wskażę wam drogę.
Po czym mistrz z uczniem odlecieli w nieznanym nikomu kierunku.
Mrożon i Roback udali się w stronę Jasnej Góry lecz nie znali celu, moc zaprowadziła ich do opuszczonej świątyni, gdy dotarli do korytarzu, ukazała im się duchowa sylwetka Franka Kimono.
- Franek; Nie obawiajcie się, moje ciało nie żyje lecz wiedza przeżyła, wiedza którą musze wam przekazać.
- Roback; Słyszałem o panu wiele legend...
- Franek; Wszystko co o mnie słyszałeś było prawdą. Trudno będzie uwierzyć w to co teraz powiem lecz musicie słuchać uważnie, Prawdziwe imię Lorda Farquaada to Józef.
- Mrożon; A na chuj mi ta wiedza, wyjebane mam w to frajerze
- Franek; ZAMILCZ MURZYNIE! Słuchaj wypowiedzi bo nie będę się powtarzał, Imię Józef było używane przez Mrocznych Lordów Watykanu.
- Roback; Mistrzu, sugerujesz że Farquaad jest Lordem Watykanu?
- Franek; Nic nie sugeruje. To jest pewna informacja, musicie go zgładzić jak najprędzej, wrogowie nadchodzą, przekażcie te informacje bliskim, niech moc będzie z wami...
Sylwetka Franka Kimono zaczęła powoli zanikać, a towarzysze wiedzieli co muszą zrobić...
CZYTASZ
Swastyka ma warstwy: Ruch(a bez) oporu.
Science FictionPrequel kultowego hitu; ,,Swastyka ma warstwy'' (Uwaga obecana wersja książki jest bardzo niestablina i wszystko może być zretkonowane).