Kerhs po audiencji u Lorda Farquaada rozpoczął swój trening pod skrzydłami Mariusza Pudzianowskiego, Kerhs nakurwiał codziennie bieg na 10 km, 100 pąpek, 100 przysiadów i 100 brzuszków, powtarzając tą czynność przez 10 lat. Po treningu Pudzian rzekł; ,,Jesteś gotowy na naukę mojej tajnej techniki''. Jego postura przypominała trochę posturę wielkiego mistrza Pudziana, stał się tak potężny że potrafił wykonać salto w tył z obrotem do przodu. Wtedy wielki mistrz Pudzian stwierdził że nauczył go wszystkiego co umiał i jest gotowy na służbę w Imperium. Po 10 dniach Kerhs i Pudzian przygotowywali się do pierwszej wspólnej bitwy z ogrami pod łodzią. Pudzian zaproponował Kerhsowi cały bogaty arsenał zbrojny jaki posiada Imperium. Kerhs rzekł; ,,Blastery są dla pizdek'' wtedy wyskoczył ze statku bez spadochronu.
- Pudzian; Moja krew.
Po czym zakręciła mu się łezka w oku i skoczył za Kerhsem. Mistrz Pudzian wylądował na ogrze z taką siłą że zamienił go w plamę kiwi fest, wtedy Pudzian wziął głęboki wdech i krzyknął; ,,Polska gurom!'', samym krzykiem zabił około 37 Rebeliantów, po czym krzyk sprawił że mistrz zmienił swą formę, Pudzian stał się potężniejszy niż zwykle, jego forma zwie się; ,,Naizdup''.
CZYTASZ
Swastyka ma warstwy: Ruch(a bez) oporu.
Science FictionPrequel kultowego hitu; ,,Swastyka ma warstwy'' (Uwaga obecana wersja książki jest bardzo niestablina i wszystko może być zretkonowane).