-"Ne vjerujem da si se vratila i da nijedan problem nijesi napravila"
Rekao je cim izadjem iz auta, dok njegovi ljudi vade pregrst kesa iz gepeka.
-"Jos nijesi saznao?"
Podigao je desnu obrvu i par puta okrenuo prsten na ruci..
-" Potrosila sam 2 hilajde eura danas"
Slegnuo je ramenima te napravio par koraka do mene prstom njezno povlaci moju usnu potom silazi do vrata gde staje
-" Dao sam ti karticu bez limita znajuci da ces iz inata kupiti svakave gluposti... kao sto si iz inata izgrebala moja ledja do krvi"
-" Ti uzimas moje tijelo,posteno je da i ja tvom nanesem neku bol"
Pokusam uraditi isti potez prstom kao on, ali se gospodin odmakne.
-" I ja volim kad neko odbija moju blizinu..."
-" Da resimo to za pola sata u sobi..."
Kratko kaze, a ja se odmah dozovem pameti.
-"Nema potrebe..."
Prosla sam pored njega te zacujem.
-"za pola sata u sobu..."
(***)
-"u tome ces ici?"
Jos jednom je skenirao moju odjecu te se jos i namrsti.
-" Ocekujes li da obucem majicu sa dekolteom,minoc do pola dupeta dok upoznavam porodicu coveka koji me siluje?"
Pitam ozbiljim glasom, ne vidim sta je lose u farmericama i dukserici...
-"Kad budem na vencanju kupicu haljinu za tu priliku,sad idem na veceru da pricam o nasoj ljubavnoj prici"
Izdahnem i udjem u auto. Vidim ga da prevrce ocima... Sta je ocekivao?ne shvatam boli me briga ocu li se dopasti njegovoj porodici. Neka cudna depresivna muzika je krenula na radio,dok vozac ocigledno nema majeri da je prebaci. On je na jednu ja na drugu stranu. Gospodin gleda na telefon, a ja kroz prozor. Voznja je trajala sigurnih pola sata kad smo se parkirali ispred ogromne kuce. Sta je sa ovom porodicom i ogromnim kucama. Izasla sam iz auta kad mi je on prisao i spojio nase ruke.
-"Nema potrebe za ovim"
Pokusam izvuci ruku,ali uzalud snazno me je drzao. Koracao je pored mene sa smjeskom.-"Pazi sta ces reci..."
Kroz osmijeh izusti te mi otvori vrata. Miris jorgovana odmah zagolica moje nozdrve, dok u kuci bukvalno svaka stvar ima svoje mjesto, sve je bijelo i nekako otmeno. Starija zena prilazi i grli Romana, a mene odusevljeno pogleda.
-" Ovo mora da je Kristina.. Bio si upravu prelijepa je!"
Hvata me u snazan zagrljaj,mirise bozanstveno, obucena kao na dvoru i sad shvatam cemu pitanje " u tome ces da ides" u tome plavusa sa otmenom haljinom i stiklama veselo pridje i uzme me za ruku
-" Moj brat nakon svih promasaja doveo je dostojnu snahu"
-"Ja sam mu rekla da samo zelim upoznati snahu, cim si ti ovde znaci to je to"
Osmjehujem se lazno i posmatram ga kako se on pravi da je sve u najboljem redu
-" Molim te udji, raskomoti se... Jako mi se dopada tvoj stil"
Izgledam kao prosjak medju njima, ali iapk ostanem dostojna
-"Ja i Roman smo vam izabrali poklone..."
Kazem te pruzim kese sa narukvicama i lancicem skupo placenim...
-" Roman? On sigurno nije ucestvovao u biranju poklona... Hvala snajo puno, zaista si divna"
YOU ARE READING
Istinska zelja
RomanceZbog svoje neopisive ljepote zapala je za oko jednom od najopasnijih Ruskih tajkuna. Pomislio je da je ona lak plijen i da ce pasti da njegov izgled i bogastvo ali kad shvati da ce sa njom imati itekako velikih problema i da ona ne zeli biti u njego...