Preseljenje kod njega u ogromnom stanju i zivot sa njim je sve ono sto nikad nijesam ocekivala. Toliko je uredan i vrlo posvecen ucenjem zakona i podsjecanjem apsolutno svega sto je zaboravio. Ujutru bi ustao rano,trenirao i sacekao me sa kafom i doruckom. Definitivno nesto na sta se mogu navici ali nista sto sam mislila da zapravo moze da se desi. Filip nas je posjetio vise puta,odusevljen je sa mnom i jako je srecan zbog raspleta komplikovane situacije. Naslonila sam se na vrata njegove radne sobe i posmatrala ga ne vjerujuci da postoji veci streber od mene. Hello ceo zivot sam ucila i citala ali on? Sve moguce sredi da bi mogao da uci kasnije par sati.
-" Rekao si da imas iznenadjenje"
Prekrstim ruke jer on definitivno kad uci ne vidi ni moj seksipil u njegovoj kosulji.
-"Romaneee pocepacu ti knjigeee!"
Proderem se kad on konacno digne glavu.
-" Sorry ali sam se zadubio u ovaj glupi zakon,mnogo je lakse razumjeti zakon kad si sa druge strane. Samo ga ne postujes i to je to"
Nakrivim glavu i pocnem se smijati.
-"Boze kakav osmijeh ima moja divna vjerenica"
-"Boze kako me moj vjerenik kulira... Ocu svoje iznenadjenje"
Kazem kao razmazeno dijete, dok me on pribija uz zid i njezno ljubi stavljajuci lakat iznad mene.
-" ko nam dolazi?"
Slegao je ramenima,te uzeo kljuceve sa police...
-"Ajde stigle su"
Rekao je kratko te isprepletao nase prste. Rejna i Lejla?dolaze?
Vozio je na aerodrom sto mi da veliku nadu da su one.
-"Rekao sam im da sam te vjerio, nijesu mi vjerovale"
Kratko je rekao kad ih ugledam kako izlaze sa aerodroma ruku pod ruku.
-" Hteo sam da im nista ne pricam dok ne vidim da li ces moci da izdrzis pored mene..."
-"Zasto ne bih mogla?"
-"Mislio sam da sam komplikovan dok se nijesi uselila kod mene. Ali onda sam shvatio koliko sam jednostavan i koliko volim da gledam kad se ljutis bez razloga"
Udarim ga po prsima dok me on poljubi i uzme pod ruku. Upravu je, ja sam mnogo komlikovana,mnogo se vise svadjam sama sa sobom cak dok je on smiren,ne povisuje zon i uvijek zan gde ostavlja svoje stvari za razliku od mene.
-" Kristinaaaaa!"
Rejna vrisne dok njena majka sokirano prva pritrcava u moj zagrljaj. Ni rodjena majka me ne bi tako zagrlila kako me je ona grlila, a njene suze u tom trenutku nateraju i mene da placem. Kao kisa sam plakala i grlila ih obje.
-"Covece nije lagao,stvarno je vjerio Kristinu! Nasu Kristinu!"
Vrisnula je kao luda.
-" Nikad necu razumeti zene,zasti placete u ospte sad? Srecni smo jedno pored drugog"
-"Ti magarac da cutis,dobro te nijesam ubila!"
Romanova majka me je uzela pod ruku
-" Kako izdrzavas sa njim?"
Pita tiho dok se meni osmijeh nacrta na lice
-" Pitajte ga kako on izdrzava sa mnom, ja sam ta koja uvek vristi kroz kucu"
On klima glavom
-" ali zasluzio je i ti si glava kuce"
Rejna ga udara po ramenu dok on otvara vrata auta.
-"Vodim vas u najljepsi restoran na svetu uzasno sam gladan! I sefica je danas ceo dan cekala iznenadjenje "
-"Ucio je ceo dan"
Pozalim se dok se njegova majka smjeska
-"To je na mene povukao, Rejna nije voljela skolu, ali Roman oduvek bi ucio dok sve ne zapamti pa makar morao mesecima citati jedno isto"
Nadurim se.
-" Srecom odem na posao pa ne moram da slusam kako ponavlja"
Kazem kroz smijeh, dok Rejna snazno obgrli svoje ruke oko mene.
-" Kako je Milan?"
-"Sjutra ce stici i planiramo da ostanemo ovde, ja nisam zaposlena, a njemu bi odgovaralo da sve poslove prebaci ovde"
-"Znaci ziveces ovde?"
Veselo upitam.
-"Naravno,bicu ti najcesci gost i necu te pistati na miru"
-"Nikakav problem"
Uzvratim zagrljaj dok Roman prevrce ocima.
-"Zenice moja to ce znaciti da ce Milan i Rejna da vise budu sa nama nego sami"
-"Nema to veze..."
Pobunim se dok ona na tren spusti ruku do mog stomaka i sokirano pogleda u mene.-"Jesi li?"
Pita tiho,dok ja pokazujem prstom da nista ne kaze... Nisam rekla Romanu, zelim da saznam pol i da pripremim malo iznenadjenje za njega... Konstantno prica o velikoj porodici. Roman je sve ono sto jedna zena moze da pozeli, posebna i njezan. Sa njim je sve lako dogovoriti, sa njim se svi problemi za tren rijese osim kad se svaka ziva okrece za njim jer je jebeno najzgodniji lik koji hoda Amerikom.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hvala mojim najdivnijim devojkama koje su redovno citale i komentarisale nastavke puno sam se smijala zbog vas i stvarno ste divne ❤
Hvala svima koji su dosli do kraja i nadam se da ste uzivali koliko i ja dok sam pisala. Do sledece price vas ljubim i pozdravljam ❤pazite na sebe!
Iii jos samo ovo...
_sweet_J napisala je jos jednu i pocela novu pricu... Bacite pogled ❤
YOU ARE READING
Istinska zelja
RomanceZbog svoje neopisive ljepote zapala je za oko jednom od najopasnijih Ruskih tajkuna. Pomislio je da je ona lak plijen i da ce pasti da njegov izgled i bogastvo ali kad shvati da ce sa njom imati itekako velikih problema i da ona ne zeli biti u njego...