14

12.4K 333 8
                                    

Izbjegavao sam je 2 dana ali danas se udaje moja sestra, a ona profesionalno glumi moju devojku. Kako da im objasnim da me je devojka strpala u zatvor nakon sto ubijem kriminalca koji je pretio njenoj prodici. Itekako sam siguran da majka i sestra nece podnijeti bas najbolje tu informaciju, a ni ja jer sam prokleto lud za ovom devojkom.
Izasao sam iz auta i spojio nase dlanove, ovoga puta se nije otimala vec me je drzala za ruku kao da smo pravi par. Hodala je pored mene tako da su se svi okrenuli za njom jer ta plava haljina je brutalna na njoj.

-" Idem kod Rejne..."

Rekla je smireno te skloni svoju ruku iz moje.

-"Cuvaj mi mjesto."

Usla je u kucu,te ja zauzmem stolicu sa svojim imenom i posmatram ljude oko sebe. Kuckao sam po telefonu kad svadbena muzika krene svirati, a Milan se sa nekim sjajem u ocima okrene prema vratima... Moja sestra u bijeloj dugoj vjencanici sa osmijehom na licu krece da mu prilazi, mjesto da gledam sestru ja u svoj guzvi nadjem Kristinu koja odusevljeno gleda u Rejnu i Milana. Svaka zena masta o svadbi, vjencanici, porodici. Potpisali su se i na kraju su se sve devojke,medju njima i Kristina na nagovor moje majke okupile dok Rejna okrece ledja i baca svoj buket unatraske. Kakvih bizarnih obicaja!?

-"Izgleda da ces se i ti brzo zeniti"

Filio me krene lagtom gurkati, dok ja tek shvatim da je taj buket uhvatila Kristina.

-" O cemu pricas?"

Pokusam da sklonim oci sa nje.

-" Kristina je uhvatila buket, sto znaci da je ona sledeca... Stara vjerovanja i obicaji"

Ocigledno majka i sestra misle da su obicaji istiniti pa grle i ljube Kristinu,da bi na kraju i mene krenule veselo da ljube i ispituju kad ce vjeridba..

《KRISTININA PERSPEKTIVA》

-"Da li mogu ovako divnu damu pozvati na ples?"

Okrenem se prema nekom plavusanu koji se smjeskao sa ispruzenom rukom.

-"Moze..."

Vrlo nesigurno prihvatim njegovu ruku te me on pribije uz sebe i krene plesati sa mnom. Ni malo mi se ne dopada Romanov pogled kojim samo sto ne odrubi glavu ovom decku koji plese sa mnom.

-" Umorila sam se"

Kazem sa osmijehom zeleci da ga odvojim od sebe, ali Romanova ruka se nadje na njegovom ramenu i pre nego uspje da odreaguje.

-"Romane..."

Pokusao je zvuciti sto manje preplaseno je moguce,a Roman za osmijehom uzme moju ruku tako da me zakuca u svoje svoja prsa i njezno ruku stavi na moja ledja.

-"Ukrascu na kratko svoju devojku"

Vrlo smireno kaze, sto me iznenadi porilicno s obzirom na poglede tokom plesa. Opet je spojio nase dlanove. Pratila sam ga bez pogovora da bi se nasli u maloj polupraznoj prostoriji nesto slicno ostavi u prizemlju kuce

-" Zasto si pristala da pleses sa njim?"

Ozbiljnim glasom mi postavi pitanje. Dok kravatu mota oko svoje ruke i sako sklanja na staroj polici.

-"Svi su plesali, a moj decko je sedeo kao kip kom nije do zivota i ako mu se sestra udava"

Pribio me uz zid i pogledao ravno u oci.

《 ROMANOVA PERSPEKTIVA》

-"Od kako si obukla tu haljinu zelim da je skinem..."

Kazem tiho, dok osjetim drhtaj njenog tijela pod svojim rukama.

-" Kaznices me?"

Kratko zakljuci, dok je ja okrecem i u jednom potezu otkopcam haljinu i u sledecem trenu ostaje u cipkastom vesu.njezno sam povukao ves u stranu te bez upozorenja ubacio prst u nju...

-"Vise neces plesati i razgovarati sa nepoznatim ljudima i prici ces decku koji ce plesati ako to zelis..."

Kazem kroz zube da bih u sledecem trenu osjetio kako me povlaci za kragnu i spaja nase usne. Nije ni trebalo dugo da nasrnem ljubeci je gladno dok ona otkopcava moju bijelu kosulju.

-" decko treba mene da pita za ples"

Podizem je na svoje kukove u nastavljam ljubiti dok ona ni trena ne odustane od uzvracanja poljubaca. Ona je mene poljubila,a ja sam manito uzvratio.

-"do kraja"

Prorezi na moje uvo, i nije trebalo dva puta da ponovi vec sam bio spreman da odradim ono sto vec dug period nijesam. Svom snagom udjen u nju ne trudeci se biti njezan dok ona krene ispustati eroticne zvukove po prvi put bez ustrucavanja. Toliko mi je falila, prijala...

-"Brze!"

Naredila je dok ja bez pogovora ubrzavam svoje pokrete kad i moje i njeno tijeko krecu podrhtavati.

-"Dodjavola"

Zadihano je spustim dok ona uzima haljinu i oblaci je kao da se upravi sada nista nije desilo.

-"Pomozi mi da je zakopcam"
Okrenula ni je ledja te zakopcam njenu haljinu slusajuci njeno ubrzano disanje. Sta se ovo upravo desilo?
Posmatrala me je u tisini dok se oblacim te kad zavrsim pridje par koraka blize

-" Ne uzimaj za ozbiljno ovo, onaj plavusan me je totalno razoruzao dodirima. Dopada mi se osoba u koju si me pretvorio"

Prosla je pored mene i popravila svoju kosu prolazeci prstima po njoj te veselo saceka da joj pridjem uzimajuci me za ruku.

-"Znaci ti si mene iskoristila"

Sa osmijehom je hodala praveci se da nije cula moju primjedbu. Dodjavola nije valjda stvarno bacila oko na plavusana mrsavog!?  Posmatrao sam je cijelo vreme i nijednom ga nije pogledala, cak sto vise veselo se grlila sa mojom sestrom i kulirala njegovo postojanje.

-" da je pazis Milane"

Opominje ga dok ispija sampanjac u isto vreme kao moja sestra. Rejna im uspe jos jednu casu,ko zna koju po redu dok ona sad vec pijano povlaci mene sa stolice. Uzalud moji ubilacki pogledi pokusaju da je umire,dala mi je casu sampanjca i prosaputala.

-" Dobices bore od mrstenja, ocigledno ti ni dobar seks vise ne pomaze"

-" Ajde Romane ispi u cast svoje sestre"

Fenomenalno,jos uvijek nijesam siguran sta se desilo u podrumu... Odveo sma je da je kaznim,a ona me poljubila i  trazila od mene da budem sto vise grub.  Ladno mi kaze da me je iskoristila i sad je pijana koliko i moja sestra.

-"Trebalo bi da smanjis malo Rejna"

Milan je opominje dok Rejna ne slusa vec ispija i gurka mene.

-" ja i Kristina cemo otici malo ranije."

Obavjestim majku koja je takodje malo popila.

-" da je zenis sto prije i oteras li je od sebe nece ti valjati zivot 5 para"

Strogo mi se obrati. Ovo danas je neki pakao u koji sam smjesten?  Uzeo sam je za ruku,a ona ne zagrli i krene hodati prema autu kad me Filip povlaci i govori da je neko pokusao provaliti u Vilu da je poslao ljude i da trebam da se sklonim sa Kristinom sto  dalje. Sta je ovo danas!? Oce li meteor neki da se srusi na zemlju i upotpuni cudan dan.

Istinska zelja Where stories live. Discover now