27

12.1K 296 6
                                    

Njegov pogled je prilijepljen uz mene dok ja gotovo da ne disem dok ga gledam u savrsenom odijelu.
Poljubio je moju ruku otvarajuci mi vrata auta. Udjem te miris lavande osjetim cim se vrata zatvore... Sjecanja prolete od trena kad smo proveli prelepih 5 dana u vikendici. Izasli smo iz auta u jedan od najelitnijih restorana.

-" Prvo ti..."

Kazem cim sastavimo nas pogled.

-" Pocecu od pocetka... Imao sam prilicno lose djetinjstvo uz oca nasilnika, imati novac i imati loseg oca su najgori spoj. Rekao sam sebi da nikad necu imati djecu jer krv tog coveka je u meni i plasio sam se da cu biti kao on"

Uzela sam ga za ruku dok on ne pokazuje bilo kakvu emociju dok ovo prica.

-" postao sam kao on i iz nemastine u koju nas je doveo pre smrti sam postao vrlo mocan ali zbog majke sam ovde zavrsio pravni fakultet i diplomirao. Samo tako je vjerovala da nijesam umjesan u poslove. I dok je ona mislila da sam uspjesan advokat, ja sam bio gori od oca."

Zastao je sa pricom dok nam je konobar ostavljao hranu i pice te kad odu opet uzem moju ruku i nastavi pricati.

-"Kupovao sam zene,naucio sam da se ne zaljubim vec samo da upotpunjujem potrebe koje imam. Radio sam to od prvog dana... u tom polu mraku ugledao sam tebe i shvatio da ne uspjevam oci skinuti sa tebe,odbila si moje pice i to me je privuklo toliko da sam poceo da ludim. Nisam hteo da se vezem,ali doveo sam te tamo jer nikad pre nikog nijesam tako gledao kao tebe"

Nije da mi ovo me izvuce osmijeh.

-"Nisam ljubio nikog osim tebe i nijesam spavao u istoj postelji ni sa jednom osim sa tobom. Sve stvari za koje sam mislio da necu su bile sa tobom. Postao sam okrutan,ali majka nije znala nista, a Rejna je krila sve sto zna"

Sad se on blago osmijehne.

-"Kad su te oteli gotovo sam zaboravio ko sam ja, lutao sam na svim mestima na koje bi mogla biti da te nadjem i zatekao sam te u lokvi krvi... Tad si mogla da me se rijesis, ali nijesi. Mogao sam te odvesti kod svog doktora ali nisam. Shvatio sam da vise nijesi osoba koju drzim samo da me ne prijavi. Vencanje moje sestre, seks koji smo imali u podrumu rijeci koje si mi uputila su me opasno navele da te nikad vise ne pustim vec da te uzmem za sebe."

-" ali si me pustio"

-"Uplasio sam se da cu ti unistiti zivot ako ostanes pored mene, odakle sam znao da patnja za nekim boli toliko. Nisam nikad patio, drugi su patili zbog mene. Onaj gore mi je vrazio 3 godine uzada koji sam prosao trazeci te. Okrutan sam prema drugima,ali prema tebi neko drugi,potpuno drugi stupa na snagu. Ovaj novi Roman ce se odreci svega samo da bi bio ovde pored tebe, postace advokat i ostavice zivot iza sebe. Ne zelim vise ni tren da provedem bez tebe... a sad ti..."

-" pa, ja sam dosla iz malog u veliki grad jer sam htela da dokazem roditeljima da mogu sama. Da nijesam pobjegla vjerovatno bi me udali... i ako su uvijek zivjeli u modernom svijetu bili su konzervativni i vaspitavana sma tako. Da si pokusao da me upoznas i pricad sa mnom shvatio bi koliko sam bila povucena,tiha,streber. Imala sam lepo detinjstvo,ali u srednjoj su poceli da mi sole pamet. To vece, naterala me je Sofija da izadjem u grad, od kako sam dosla nijesam otisla nikad u diskoteku i to mi je bio prvi put da izadjem tako kasno. Nije ni se dopalo,jedva sam cekala kuci,a kad sam se probudila nasla sam se u tudjem krevetu sa hrpom zenskih glasova i naoruzanih ljudi. Odmah sam osudila haljinu i stikle za to"

Pocnem da se smijem dok ona ne skida pogled sa mene ni trena.

-" Postala sam druga osoba kad sam otisla od tebe i shvatila sam da covek moze da se primjeni. Od tinejdzerke koja je povucena,do trudne devojke koja napusta sve u zivotu i postaje zustra do uciteljice deci sa smetnjama u razvoju koja se bori za njih... Obilazak dece hranio je nedostajanje onoga sto sam mogla da imam. Strah da vise nikad necu biti majka me i danas unistava,ali nisam htela to da priznam... Usvojika bih decu da se to desi i bila bih majka kakva moja nikad nije bila za mene. Unistavalo me sto 3 godine konstantno mislim na tebe, sti be mogu da te zaboravim. Pozelela sam da ti dodjem kuci i da te izmlatim motkom zbog svega. Ali kad sam te videla ovde,sva osjecanja koja sam imala su izasla na povrsinu,najvise bijes jer sam htela da te povredim da osjetis ono sto sam ja"

Sjeo je pored mene i snazno me zagrlio

-"Vise nikad te ne bih pustio, vise nikad te ne bih ostavio... Dok sma ziv cu da se borim da me volis i imacu pirodicu samo sa tobom ili ti ili niko!"

♡♡♡♡♡♡♡
Ps idem pisati epilog ❤

Istinska zelja Where stories live. Discover now