《 KRISTININA PERSPEKTIVA》
Budim se u drvenoj prostoriji, dok cujem Romanov nervozni glas. Neko je pokusao da upadne u viku i samo sto cujem je da ce pretraziti svaki deo kuce da provjere je li sta ukradeno ili postavljen kakav eksploziv.
Usao je i kad me zatekne iz torbe izvadi toplu odjecu-"Sta se desava?"
Pitam zbunjeno jer me glava odire i nalazim de ni sama ne znam gde.
-"Ostacemo ovde par dana, nakon toga cemo se vratiti. Obuci se kafa je jos uvijek topla"
Uradim kako kaze, te trazim u sebi krivicu i kajanje zbog cina koji sam uradila na dan svadbe njegove sestre u podrumu. Ali nista osim zadovoljstva. Stockholmski sindrom e to je moj problem po svemu sudeci. Jesam li ja skrenula sa uma?posmatram ga sa zeljom, skeniram ga sa nekim osjecajem divljenja. Sve je pocelo od glupe bolnice kad sam plakala u njegovom zagrljaju. Sebe sam ubjedjivala u suprotno. Ali ja sam se predala i zaljubila u svog otmicara.
-" Hoce li povrediti moje roditelje?"
Okrenuo se prema meni te pogleda pravo u moje oci.
-"Rekao sam tvojim roditeljima istinu preko telefona, zamolio sam ih da se vrate iz Poljske. Vec 5 dana su zasticeni dok se ne rijesim gada.
Poludeli su,ali prijetnjom sam sve rijesio"-" Kao da ti znas neki drugi nacin..."
Ispijem gutljaj kafe, a on sjedne pired mene
-"Do sada je uvijek uspjevalo..."
Kratko kaze, te se okrene posmatrajuci planinu ispred nas. Prespavala sam put pijana, a onda se probudim u prirode sa prelepim pogledom.
-" taj prsten... od koga je"
Pogledam u njegovu ruku, dok on pogleda u mene kao da se premislja da li da progovori. Promjenila sam naglo temu.
-"Bio je u vlasnistvu mog pokojnog oca... Uzeo sam ga da me podsjeti da nikad ne postanem kao on, a postao sam gori."
Priblizim mu se i sjednem nasprem njega sto i mene zbuni koliko i njega
-"Zelim znati sve..."
-"Bio je nasilnik i los otac, ubili su ga jer se bavio istim poslom kao ja. Postao sam kao on. I eto odgovora na pitanje koje si mi postavila dan nakon upoznavanja sa mojom porodicom"
Uzimam ga za ruku jer njegov glas podrhtava dok sve ovo izgovara, ocigledno ne prica cesto o ovome.
-"Zato ne zelis da imas decu u buducnosti?"
Zakljucim jer se sjetim njegove reakcije tokom vecere kad sam upoznala njegovu porodicu.
-" Vjerujem da bih bio nalik na svog oca... dao sam sve od sebe da majki i sestri ispunim sve zelje i ocekivanja ali da znaju cjelu pricu o meni ne bi me vise ni pogledale"
Klimam glavom te se odmaknem od njega i ustanem...
-"Mogu li da uzmem taj prsten?"
Pitam tiho, a on odmahne glavom.
-"I ja ga mrzim ali me svaki put podsjeti ko sam"
-"Zelim da mi das taj prsten, kad budes spreman dok smo ovde. Cekacu da ga se rijesimo..."
Izdahnuo je te ustao i pogledao me ravno u oci.
-" Sta se desava sa nama?"
-" Mi ne postojimo..."
Odmah ostro odgovorim ali nikad teze izgovorene rijeci. Kristina molim te dozovi se pameti.
-"Jedva cekas da te pustim zar ne?"
-"Zelim..."
Kratko odgovorim te udjem nazad u malu kucicu, a on ostane ispred. Neki nepoznat covek dao je hranu Romanu, a on nakon 5 sati sjedenja napolje udje u kolibu te na sto postavi kesu sa hranom.
-" Za 5 dana ces ici kuci"
Podigla sam pogled dok on smireno gleda u mene
-" Caka je u cemu?"
Pitam znajuci da nije tako jednostavno da me pusti, a trnci u mom tijelu kreci da preplavljuju svaki deo.
-" Daj mi 10 dana, 10 dana da ubijem Gligora i onda me prijavi policiji..."
-"Pobjeces iz drzave za 10 dana?"
Njegove ruke me snazno povuku da padnem preko njega gotovo na centimetar od njegivih usana.
-"Cekacu u fotelji da me uhapse nakon 10 dana... cak cu ti i namignuti tokom sudjenja.dodji sa njima da me pricedu"
Kaze tiho da bi njegove usne zapecatio na moje grubim potezima. Ne ostanem smirena ni trena, pocela sam grublje i grublje uzvracati poljubce toliko da sam ostala bez daha.
-" Coveceee!"
Kazem kroz izdah kad njegove ruke krenu setati mojim tijelom. Svlacim njegovu majicu te rukom krenem prolaziti razvijenim prsima i po trbusnjacima dok on dopusti da sjednem preko njega. Kao da sjutra ne postoji krenula sam ostavljati poljubce po njegovom tijelu da bi me povukao na sebe i nastavio ljubiti grubo. Oslobodim njegovo kompletno tijelo, te se odmaknem od njega zeljna da ga posmatram. Lezao je i usporeno povlacio jezikom po doljnjoj usni jos nakrivi glavu i koristi priliku da me posmatra kao i ja njega.
-" U sta sam te to pretvorio?"
Pita tihim glasom, nakon cega se ugrizem za usnu priblizavajuci mu se... Sa njim ne treba predigra,dovoljno je da jezikom prodje po toj usni i da najezi svaki deo u mom tijelu.
(***)
Umorno se bacim na njegova prsa shvativsi da sam ja bila ta koja je cijelo vrijeme diktirala tempo i potencirala restart nakon kraceg ljubljenja koje sam smatrala kao odmor.
-" Rekao sam ti da ces jednog dana sama zeljeti bez mog insistiranja sve ovo"
Govorio je dok pokriva nasa tijela cebencetom i ako je kamin uveliko grijao malu kolibicu.
-"Ne znam u sta sam te pretvorio,ali dragi ni je da jesam"
Pretvorio je u zavisnicu... Zaljubljenu i opcinjenu njim. Zelim ga dodjavola svaki deo mene ga zeli i ne trudim se kriti vise uprkos tome sto sam drska i prijetim policijom. Zelim da osjeti bol koju sam ja na pocetku, ali kad se nadjem sa njim u istoj prostoriji samo imam jedan cilj... da mi bude blizu i da ga ljubim..
-" Koliko dana smo ovde?"
Pitam tiho, dok on slegne ramenima
-"Jos 4 dana."
Kratko kaze kao da mu je sve jedno, a meni se smraci kad cujem tako malu cifru. Sada mi mjesec dana nista ne prestavlja. Tacno je 3 meseca od kad me je oteo i 2 nedelje od kad ga istinski zelim.
-" Ova cetri dana cu ti raditi sve sto si ti meni radio mesecima unazad"
Kratko kazem te se jos vise pribijem uz njega obmotacajuci ruke oko njegovog vrata.
-" Promjenilo se nesto Kristina,sta god da je pogresno je i nemoj da to dozvolis"
Nisam shvatala sta je hteo reci vec sam uzivala u toplini nasih tijela iscrpljena ali zadovoljna.
YOU ARE READING
Istinska zelja
RomanceZbog svoje neopisive ljepote zapala je za oko jednom od najopasnijih Ruskih tajkuna. Pomislio je da je ona lak plijen i da ce pasti da njegov izgled i bogastvo ali kad shvati da ce sa njom imati itekako velikih problema i da ona ne zeli biti u njego...