Chapter 34

669 35 9
                                    

KAIRUS irritatedly comb his hair backwards using his own bare hands. He's irritated because minutes had passed but still, no Honey in front of him. Honey was just excused herself to go to the bathroom, but its been a minutes!

"What took her so long? Sasamahan ko na talaga siya next time na magbanyo siya." Aniya sa sarili na may pilyong ngiting ang gumuhit sa kaniyang labi.

He just continue playing golf while waiting Honey to comeback until someone stand on his side.

"Kairus, my friend." Gulat na napatingin si Kairus sa katabi niya.

It's Hans.

"What are doing here again? Are you foll--"

"Bohol is not yours, my friend." He just rolled his eyes and continue playing. "Are you alone? Where's your girlfriend? Did she already leave you? Maybe she realize that she don't really lo--"

"Ituloy mo iyang sasabihin mo at ihahambalos ko sayo itong golf club na hawak ko." napipikong aniya at inambahan pa ito ng golf club na hawak niya.

"Man! Calm down! I'm just kidding!" Natatawang ani Hans.

"Tsk. Don't start Hans. I'm not in the mood." Aniya.

"Uh-oh, sorry man." Hans said and tapped his shoulders.

"Are you alone?" Kalauna'y tanong niya sa kaibigan.

"Nope, I'm with Ivan, but he ran away, because he saw that woman again." Hans answered.

"His childhood friend?" Paniniguro niya.

"Yup." Hans said. "I'm with--"

"Hey, Man! It's been awhile." Biglang sulpot ng kaibigan niya'ng doktor.

"--I'm with Damon." Pagpapatuloy ni Hans sa naputol na salita.

"Yow, I'm good, how 'bout you, Damon?" He said and do a man to man hug with Matt.

"I'm good. You alone?" Ani Matt.

"Nope, I'm wi--"

"Ouch man! Si Damon kinamusta mo tapos ako hindi? Nakakatampo ka tal--"

"Stop that grossy thing of yours Hans. You making me wanna vomit." Nandidiri niyang ani sa kaibigan.

"Fuck you!"

"Same to you Hans." Aniya at ibinalik ang atensyon kay Matt. "I'm not alone, I'm with my girlfriend." May pagmamalaking aniya.

"Girlfriend? For real?" Hindi makapaniwalang anito.

"Yes, why you look so shocked?" Kunot noong tanong niya sa kaibigan.

"Of course i will! Kayo pa ni Jessa di ba?" ani Matt.

"What the fuck Kairus? I didn't knew that you were a two timer! Fucking cheater!" Gatong ni Hans.

"Fuck you Hans! I'm not a fucking cheater!" Depensa niya sa sarili. "Jessa and I were broke up weeks ago, so shut the fuck up!" aniya.

"Whoa! Hiwalay na kayo tapos hindi mo sinabi? Nakakatampo ka--"

"Titigil ka o hahampasin kita?" Pananakot niya kay Hans. Dahilan para matikom nito ang sariling bibig pero matalim naman ang tingin nito sa kaniya.

Natawa naman si Matt, kinalma muna nito ang sarili bago nagsalita.

"By the way, aren't we gonna visit Grey?" Biglang natauhan si Kairus ng banggitin ng kaibigan ang pangalan ni Maverick.

"I think we should. Maybe when i get back to Manila. I'll visit him." Aniya.

"I'll join Kairus." Ani naman Hans.

Captured Hearts (On-going)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon