Affection 96

624 15 0
                                    

Chapter 96.

15 years later..

M. A. R. G. O. (Point of view)

"Where did dad go mom?"

"Why you asking?"

"I want to barrow his Ferrari. I'm going to my friends house." Prince replied.

What the hell? Aalis nanaman siya? Aba nagiging lakwatsero na ang anak ko!

I let out a deep sighed. "You can't go Prince. And how many times do I have to tell you that don't used to barrow your dad's car whenever you're going. Pahatid ka nalang sa driver natin. Masyadong delekado kung gagamitin mo ang kotse nya sa daan." I said.

Prince Kaizer is now 19 years old. Yes. Binata na ang uniko-ijo ko. He's actually a tall handsome teenager, smart, he still love cheesecake and has an independent guts even if he's just nineteen.

Hilig nyang hiramin ang  Ferrari ng dad niya dahil wala siyang sariling sasakyan.

We didn't buy him his own car because we want him to focus on his studies. Lalo na't college student na siya.

Xavier has so many Ferrari car's collection but Kaizer want his dad best car. Kaya ayun hindi siya makakaalis without using his favourite car which is his dad's also favorite among all Ferrari.

"Mom don't stop me from using dad's car. You know that I'm leaving because of my school activities and not for jamming." He said and rolled his eyes.

Ok.

Namana nya yun sa dad niya.

"Just wait your dad. Sa kaniya ka mag-paalam. Sa kaniya kotse yun. Just make sure that you'll drive safely ok?"

He smiled and nodded. "Yeah mom. Thanks."

"Welcome Prince."

"Why calling me in my first name mom? Why don't use Kaizer anyway?"

"First, I like calling you Prince because prince reminds me your daddy when you still a kid. Wala ang daddy mo noong 3 year old below ka kaya ayun. Naging nickname mo na sakin ang first name mo." I said.

Xavier was a Mafia Prince before,

At doon ko galing ang prince na pangalan ngayon ni Prince.

"We're home."

Napalingon kaming dalawa ng marinig ang boses ni Xavier. Finally they're home! Xavier walked towards me and hugged me tightly. "Damn. I missed you, Vita mia." He said.

Bumaklas ako sa yakap at hinarap siya. "Wushu! Dalawang oras ka lang umalis miss mo nako? Bolero ka talaga." I snapped him.

After 15 years naging masaya ang buhay mag-asawa namin ni Xavier. Well syempre hindi maiiwasan na may tampuhan, inisan, at away pero over all mild lahat ng nangyaring away dahil hindi naman namin kayang mag-kagalit sa isat isa ng todo.

"Mommy! Dad's company really interesting! He tour me around his workplace po." Raizen said.

Napangiti ako sa sinabi ng bunso ko. "Oh really? You find it interesting?" I asked her.

Returned Affection #3.2 [COMPLETED]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon