"Ne?"
"Sınırı aştıysam-"
"Hayır. Sadece.. Madi ile konuşmadım. Yani, haberi yok."
"A-Anladım. Sorun değil."
"Hayır. Konuşacağım. Ama seni gizlemeliyiz. Tüm yerliler seni tanıyor."
"Tamam. Ne gerekiyorsa."
"Sabah orda olacağım."
Lexa telsizi kapadı. Clarke bunu duyunca telsizini kapattı ve çorbasını hızlıca bitirip ayaklandı. Ceketini üstüne geçirdikten sonra odasından çıktı ve atına doğru ilerlemeye başladı.
"Hey, Clarke. Nereye?"
"Anne." Clarke Abby'e baktı. "P-Polis'e."
"1 haftadır odandan kafanı çıkarmadan yatıyorsun ve şimdi de bir şey olmamış gibi Polis'e mi dönüyorsun?"
"Anne, acelem var. Sonra konuşsak?"
"Madi'ye mi bir şey oldu?"
"Hayır anne. Beni tutmasan?"
"İyi, tamam." Abby kızına çok üzülüyordu. Lexa'nın öldüğü gün, Murphy ile birlikte Arkadia'ya dönmüşlerdi ve Clarke ona sarılıp ağlayarak Lexa'nın öldüğünü söylemişti. Elleri hâlâ kapkaraydı ve elini asla yıkamamıştı. Yıkadığında ise, ağlayarak ellerini kanata kanata yıkamıştı. Kendini cezalandırıyordu. O günden sonra toparlanması zor olmuştu ama hayat devam ediyordu. Birkaç haftadır ise Clarke'ın yine bir derdi vardı ve annesiyle paylaşmıyordu. Bunları kafasından atmaya çalışırken yanına gelen Marcus sayesinde bunu başarmıştı. Tekrar kafasını o tarafa çevirdiğinde Clarke duvarların ardına çıkmıştı bile. Kızının dört nala atla ilerleyişini izledi.
Clarke'ın Polis'e döndüğünü duyan Octavia sabah direkt yola çıkmış, akşam Polis'e varmıştı. Ama Clarke'ın hiç gelmediğini öğrenince, onun nereye gittiğini çok iyi anlamıştı. Clarke'ı yalnız bırakmak istemiyordu. Psikolojisi iyi durumda değildi ve arkadaşının yanında olmalıydı. Yük gemisine gidip gitmemeyi değerlendirirken yanına gelen Madi sordu.
"Sonunda geldiniz! Clarke nerde?"
"O.. O Arkadia'da!" Octavia söylediği rezalet yalandan sonra kendine kızarken Madi iç çekti.
"Benden ne sakladığınızı artık itiraf eder misin?"
"Madi-" Octavia'nın telsizinden sesler gelmeye başladı. "Hey, O."
"O!"
Octavia hızlıca telsizi çıkardı. "Clarke Madi yanımda." Clarke'ı uyarmaya çalışıyordu.
"Biliyorum. Madi odama gelsin. Acil."
Madi Octavia'ya baktı ve hızlıca kulenin içine döndü. Madi uzaklaştıktan sonra Octavia telsize konuştu. "Polis'e ne ara geldin?"
"Az önce." Clarke birkaç saniye susup devam etti. "Farklı yollar da biliyorum. Neyse, bizi bir süre yalnız bırak, olur mu?"
"Tabii."
"Sağ ol."
Clarke telsizini kapadı ve arkasını döndü. Lexa yatakta oturmuş, sessizce bekliyordu. Gergin olduğunu anlamak ise hiç zor değildi. "Nasıl bir tepki verecek bilmiyorum." Clarke sessizce konuştu. Lexa tepki vermedi.
Flashback
Clarke son derece gergindi. Madi Lexa ve Clarke'ın ilişkisi olduğunu biliyordu ve bugün Lexa ile ilk defa tanışacaklardı. Odasında volta atan Clarke'ı yatağında oturarak izleyen Lexa iç çekti. "Clarke, artık dolanma. Lütfen."
"Nasıl bir tepki verecek bilmiyorum. Ya bir sorun çıkarsa?"
"Ne olabilir ki?" Ayağa kalktı ve Clarke'ın ellerini tuttu. "Her şey güzel olacak." Clarke'ı öptü. "Şimdi gel ve sakince otur."
Clarke tebessüm etti. Lexa'da tebessüm ederken yatağa geri oturdu.
"Clarke!" Madi odaya girdi.
Flashback sonu
"Clarke!" Madi odaya girdi.
"Madi-" Clarke sustu. Ne diyeceğini bilmiyordu. Madi yatakta oturan, arkası dönük ve kafası örtülü kişiye baktı.
"Sakin ol tamam mı?" Clarke sessizce konuştu. Madi sessizce kapıyı kapadı. "Neden?"
Lexa ayağa kalktı. Clarke'a baktı. Clarke kafasını yavaşça salladı ve Lexa kafasındakini çıkarıp Madi'ye döndü.
"L-Lexa?" Madi Clarke'a baktı.
Flashback
Ufak kız beklenmedik bir şekilde Lexa'yı gördüğü gibi ona sarılmıştı. "Ben Madi." Clarke güldü. "Sarılmayı sever."
"Ben de Lexa." Lexa gülümsedi ve kızın saçlarını karıştırdı.
Flashback sonu
Madi yavaşça ona doğru yürürken belindeki bıçağı çıkardı ve yatağa fırlattı. Gözyaşları hazır bir şekilde bekliyordu. Lexa'ya sımsıkı sarıldı. "Seni çok özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without you | Clexa
FanfictionHer şeyden habersiz Murphy'nin kafası karışmıştı. Clarke burada ne arıyordu ve başında ağladığı kişi kimdi? Titus ona bakınca kaşlarını çattı. Bu adam ona uzun süre işkence etmişti ve şimdi de dostu Clarke'ın değer verdiği birini öldürmüştü. Titus y...