Lexa mecburen tüm gün odada oturduğu için Clarke genelde onu yalnız bırakmamak için odasında dururdu. Madi'de her fırsatta uğruyordu ama genelde işinin başındaydı. Clarke kapının çalmasıyla irkildi. Lexa ile göz göze geldiler ve Clarke ayağa kalktı. Kapıyı açmasıyla Madi içeri girdi. "Clarke konuşmalıyız."
"Tamam." Lexa'ya bakıp Madi'ye döndü. "Özel mi?"
"Daha iyi olur."
"Tamam." Clarke Lexa'ya doğru adımladı. "Birazdan döneceğim."
Lexa kafasıyla onayladı ve Clarke'dan aldığı yeşil defteri kurcalamaya devam etti. Clarke Madi'ye döndü ve odadan çıktılar. Lexa baktığı defteri yerine koymak için yatağın baş ucuna gitti ve çekmeceyi açtı. Bordo bir defter vardı ve dikkatini çekmişti. Kısa süreli kararsızlığının ardından yeşil defteri oraya koyup bordo defteri eline aldı ve Clarke'ın yatağına oturdu. Kapıya kısa bir bakış attıktan sonra defteri açtı. Başta orman çizimleri vardı. Yavaşça sayfaları geçmeye devam ederken bir sayfada durdu. Kendi çizimiyle afalladı. Uyuyordu. Her çizimine ufak notlar düşen Clarke bunun için de kısa bir not düşmüştü.
Lexa kom Trikru tanıdığım en iyi lider.. Ama yaraları var. Yara bandı ben miyim? Benim yaralarımın bandı da o mu?
Sayfaları geçmeye başladıkça kendisini gördüğü çizimler artmaya başlıyordu. Defterde başlarda Madi'nin büyüyüşünü izlerken artık ilişkilerinin ilerleyişini izliyordu. Kötü bir çizime denk geldi. Clarke'ın çizimiydi ve gerçekten kötüydü. Notu okudu.
Seni seviyorum Clarke. Umarım bu eserimden sonra sende hâlâ beni seviyorsundur..
-Lexa
Lexa güldü. Yazının altındaki başka bir el yazısını okumaya devam etti.
Seni her zaman seveceğim Lexa. Ama bu çizim sorgulatmadı diyemem..
-Clarke
Lexa ufak bir tebessüm ile sayfaları karıştırmaya devam ederken ya kendisini, ya Madi'yi, ya da kendisi ile Madi'yi görüyordu. Kendisi ve Clarke'ın birlikte çizimlerin, görmeye başlayınca bunların da Madi'nin çizimleri olduğunu anladı. Defteri incelemeye devam etti.
"Ne demek Costia Lexa ile görüşmek istiyor?"
"Octavia zor susturuyor. Lexa ile görüştürmemiz gerek."
"Tamam ama.."
Madi Clarke'ın elini tuttu. "Merak etme."
Clarke Madi'nin saçlarını okşadı. "Gaia'nın sığınağında buluşalım."
"Tamam. Sen Lexa'yı hazırla."
Clarke kafa salladı ve odasına doğru adımladı. Kapıyı açıp içeri girdiğinde Lexa balkonda oturuyordu. Yavaşça yanına adımladı. "Lexa."
"Efendim?"
"Costia, seninle görüşmek istiyor." Clarke isteksizce konuştu.
"Ne? Buraya mı gelmiş?" Lexa ayaklandı.
Clarke cevap vermedi. Sessizce içeri döndü ve Lexa'nın kıyafetlerini çıkardıktan sonra lavaboya yüzünü yıkamaya gitti. Buna ihtiyacı vardı.
"Hey, Clarke. İyi misin?" Lexa eski odanın eşiğine yaslanıyordu.
"Evet. Evet iyiyim."
Lexa'nın gözüne takılan aynanın önündeki kaseydi. "O ne?"
"Savaş boyan. Onunla çiziyordun."
Flashback
Lexa eski aynanın başında yüzünü yıkıyordu. Clarke içeri girdi. "Günaydın!"
"Günaydın. Ne bu enerji?"
"Hiç." Aynanın önüne baktı. "Bir yere mi gideceksin?"
"Bugün Tondc'de toplantı var ya.."
"Ah, doğru." Clarke Lexa'ya uzanıp öptükten sonra aynanın önündeki boyayı aldı.
"Sen mi yapacaksın?"
"Evet." Clarke tebessüm etti. "Saçlarını da yapayım mı?"
"Ben ne yapacağım?" Lexa gülümsedi.
"Orasına sonra karar veririz."
Flashback sonu
"1 senedir atmadın mı?"
"Asla."
Lexa hafifçe kafasını salladı. "Ben hazırım."
"Tamam." Clarke yüzünü kuruladı. "Çıkalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without you | Clexa
FanfictionHer şeyden habersiz Murphy'nin kafası karışmıştı. Clarke burada ne arıyordu ve başında ağladığı kişi kimdi? Titus ona bakınca kaşlarını çattı. Bu adam ona uzun süre işkence etmişti ve şimdi de dostu Clarke'ın değer verdiği birini öldürmüştü. Titus y...