"Hatırlamak istiyor musun?" Clarke yatağında yatan Lexa'ya koltukta yattığı yerden sordu.
"Ne?"
"Son 1 yılı."
"Keşke senin kafandaki son 1 yılı silebilsek. Neler hissettiğini, yaşadığını düşünmek bile istemiyorum."
"Bunları düşünme."
"Soruna cevabım.. Sanırım evet."
"Neden?" Clarke koltuktan doğruldu. Lexa'ya baktığında Lexa'da çoktan doğrulmuş, Clarke'a bakarak konuşuyordu. Ayağa kalkıp yanına gitti ve oturdu.
"Öldüm. 1 yıl geçti. Ve sen beni buldun. Beni arıyordun."
"Eğer o kağıdı bulmasaydım-"
"Ne fark eder? 1 sene geçmiş, çoktan öldüğümü düşünüp aramayabilirdin."
"Asla."
Lexa tebessüm etti. "Teşekkür ederim."
"Eğer Titus'u öldürmeseydim seni gelip alacaktı."
"Ve beni bıraktığı yerde bulamayınca aramayacaktı."
"Sonuçt-" Clarke'ın lafını Lexa'nın dudakları kesti. Clarke bu hisse 1 senedir o kadar hasretti ki.. Ayrıldıklarında Lexa alnını Clarke'ın alnına dayadı. "Bu 1 seneyi hatırlasam da hatırlamasam da senin zihninde bu anı olsun istiyorum. Seni tüm olasılıklarda seveceğim. Bu anılarımızla alakalı değil, biz birbirimiz için yaratıldık. Hatırlamasam da hissediyorum."
Clarke gülümsedi. Arkadia'da kendine dediği yanlıştı. Lexa hala Lexa'ydı ve hala Clarke ona ilk gün ki kadar aşıktı. Kapı çaldı. Madi içeri girmeden kapıdan seslendi. "Hazırlanın!"
**
Lexa aynanın karşısına oturdu ve Clarke onun savaş boyasını ve saçlarını yaptı. Halk komutanın değişeceğini biliyordu. Ama yeni komutan hakkında kimsenin bir fikri yoktu. Şarkılar söylenmeye başlamış, Clarke yanında Abby, Kane, Raven ve Octavia ile Skaikru bayrağının altında dikiliyordu. Madi oturduğu tahtından kalktı ve konuşmaya başladı. Kutsal repliklerin ardından en son olarak ekledi. "Onu gördüğünüzde neden görevimi bıraktığımı anlayacaksınız." Halk iyice meraklanırken kapılar açıldı. Lexa içeri girdi ve yüzünü kapatan örtüyü kaldırdı. Sesler yükselmeye başlamıştı. "Lexa kom Trikru!" insanlar arasında konuşurken Skaikru tarafı ise mutluydu. Lexa'yı 1 sene sonra gerçekten de kanlı canlı görmüşlerdi. Lexa herkese baktı. Clarke'ın dediği gibi, soğuk bir yüz ifadesi ile içeri girdi ve koyulan iki sandalyenin birine oturdu. Diğerine de Madi oturunca Gaia iki sandalyenin arasındaki masaya eşyaları koydu.
Clarke insanların arasından sıyrıldı ve önce kızını alnından öptü. "Biraz acıyacak ama korkma tamam mı?"
Madi kafasıyla onayladı. Kafasını yere eğdi ve Gaia'ya onay verdi. Gaia neşter ile Madi'nin ensesine kesiği açtı ve şifreyi fısıldadı. Flame çıktı ve Gaia Flame'i eline aldı. Madi bayıldı. Clarke kızının saçlarını okşadıktan sonra Lexa'nın yanına geldi. "Sakın canının yandığını belli etme. Zaten herkes şok içinde tekrar şaşırmasınlar." Lexa tebessüm etti "Tamam." Lexa'nın yanına diz çöktükten sonra elini tuttu ve aynı şekilde fısıldayarak konuşmaya devam etti.
"Huzur içinde ayrıl bu kıyıdan. Sevgiyle, bir sonrakini bul." Clarke Gaia'ya başlaması için kafasıyla onay verdi.
"Huzur içinde ayrıl bu kıyıdan. Sevgiyle, bir sonrakini bul." Sesi titriyordu. Lexa'nın yarasını bastıran elini hafifletti ve yarayı bastırmayı bıraktı.
"Yeryüzündeki son yolculuğumuza kadar, tüm yolculuklarını sağlıcakla yap." Gaia tekrar şifreyi fısıldadı ve Lexa'nın ensesine Flame'i yerleştirdi.
"Yeryüzündeki son yolculuğumuza kadar, tüm yolculuklarını sağlıcakla yap." Uzanıp Lexa'nın soğuk dudaklarını son kez kendi dudakları ile birleştirdi.
"Yeniden görüşmek dileğiyle."
"Yeniden görüşmek dileğiyle."
Lexa'nın titreyerek bayılmasıyla herkes nefesini tutmuş iki Night Blood'a, iki Heda'ya bakıyordu. İlk uyanan Madi oldu.
"İyi misin? Bir sorun var mı?" Clarke merakla sordu. Hâlâ Lexa'nın elini tutuyordu.
Madi birkaç saniye sessiz kaldı ve etrafa baktı. Yavaşça ayağa kalktı. "Sorun yok." Lexa'nın yanına geldi ve diğer tarafına diz çöküp elini tuttu. Clarke mırıldanıyordu. "Hadi.. Uyan."
Birkaç saniyelik daha süren gergin bekleyişten sonra Lexa gözlerini araldı. Bir anda hızlıca ayağa kalktı.
"Clarke?" Kafası karışık şekilde önce Clarke'a sonra etrafa baktı. "Noluyor?"
"Tekrar hoş geldin." Clarke tüm salon diz çökerken gülümsedi. Her ne kadar Lexa hatırlamasa da Lexa ve Clarke birbirlerini yine bulmuş, yine sevmişlerdi. Clarke bu olanları sevgilisine anlatacaktı.
"Yeniden görüşmek dileğiyle."
[Bu kitapta burda biterrr.. Umarım beğenmişsinizdir ben baya keyif alarak yazdım <3 Başka kitaplarda görüşmek üzere her bölüme teker teker oy verdiğiniz, her bölüme üşenmeden attığınız yorumlar için çok teşekkür ederim beni yorumlarınız motive ediyor :)]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without you | Clexa
FanfictionHer şeyden habersiz Murphy'nin kafası karışmıştı. Clarke burada ne arıyordu ve başında ağladığı kişi kimdi? Titus ona bakınca kaşlarını çattı. Bu adam ona uzun süre işkence etmişti ve şimdi de dostu Clarke'ın değer verdiği birini öldürmüştü. Titus y...