1234 kelime. Telefon şifresi gibi oldu sksksk
Hiçbir karakterimizin olmadığını fark edip gittim wattpad'de Gece için kız karakter aramaya. Buldum mu?
Nö. Ama daha mükemmelini buldum.
Parmaklarındaki yumruk atmaktan oluşan yaralardan, elindeki ruja kadar bu dengesizlik ve uyumsuzluk aynı Şimal. Görör görmez aşık oldum.
좋 은 독 서 💙
Xwendina baş 💙
Buona lettura 💙
İyi okumalar 💙
-ingilişçe'miz yok diye boş gezenin boş kalfası değiliz yani. Bi' ingilizcem kötü.-🍄🍄🍄
Dün gece Yağız'ın hızlıca ayarladığı uçak biletleri ile Türkiye'ye dönmüş, günün yorgunluğuyla kendimi yatağa attığım an açlığım yüzünden konuşan midemi bile umursamadan zıbarmıştım.Cihan, kendi ilk yardımını olaydan yarım saat sonra yapacak kadar hem umursamaz, hemde deneyimliydi. Umursamazlık, böyle bir konuda son şey olması gerektiği için sinirliydim.
Aynı zamanda iş günü sebebiylede Cihan'ın kapıya vurmasıyla gözlerimi açmayayım mı? Sabahın bilmem kaçında uyku sersemliğiyle yataktan çıktım. Saçım başımı toplamadan, o tişort ve hafif bol eşofmanla yüzümü bile yıkamadan tabak seslerinin geldiği mutfağa girdim.
Arkası dönüktü. Geldiğimi bildiğini bilmek pekte anlaşılması güç değildi.
"Günay-hoaaaf"
Esnemem yüzünden kelimeyi bile tamamlayamazken arkasını sonunda dönebildi.
"Sanada günayhoaf."
Bak, bak birde dalga geçiyor. Bir dakika, cidden dalga mı geçiyor bu benimle? Sabahın köründe ben böyle dış kapı paspası gibi dururken bu adam niye beyaz gömlek, siyah kot pantolon giymiş?
"Sen niye böyle giyindin ki sabah sabah?"
"Yemek yiyeceğimiz için. Olmamış mı?"
Olmuş, ama biraz fazla olmamış mı? Ben daha çapaklarımı silmeden gelmiş best model ikincisi gibi giyinmiş.
"Olmuş ama normalde böyle giyinmezsin kahvaltıda. Sen hayırdır koç?"
Başını eğip kendini kısaca süzdükten sonra tekrar kahvelerini yüzüme çıkardı.
"Değiştireyim o zaman ben."
"Yok yok. Güzel olmuş. İyi anlamda dedim."
Gergince gülüp elindeki tabağı masaya koydu.
"Kahvaltı yapalım o zaman. Gel."
Sandalyemi tutup reverans yapınca kaşlarımı çattım. Neyi var be bunun? Acaba ben oturacakken sandalyemi geriye çekip beni mi düşürecek? Yok ya. Yapmaz öyle şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dev Adam (Koruması Mısın? -2)
General Fiction~Seri kitaplarının bağlantıları YOKTUR. İkinci için birinciyi okumak şart DEĞİLDİR~ Türkiye'nin en önemli ve yüksek tabanlı lisesinde kimya öğretmeni, aynı zamanda oldukça tanınmış bir kimyager profesörü olan Gece'nin hayatı bir son sınıf öğrencisin...