"זה כואב!" רטן נאמג'ון בכעס וג'ימין גלגל עיניים פעם נוספת. הם ישבו על המיטה בחדרם עם ערכת עזרה ראשונה שג'ימין הביא מהארון במקלחת. נאמג'ון היה לבוש בחלוק אמבטיה בצבע אדום-בורדו וג'ימין כבר החליף את בגדיו לפיג'מה הבנויה מחולצה לבנה עם שרוולים ארוכים ושורטים בצבע ורוד בהיר שכיסו מחצית מהירכיים שלו. האומגה הניח פלסטר מעל הגבה של נאמג'ון בעדינות רבה ונאנח בכבדות.
"תפסיק לזוז כל שניה, אני לא יכול אפילו להדביק לך פלסטר בצורה ישרה כשאת מכווץ ככה את הפרצוף!" התרגז ג'ימין.
"היוד הזה שורף לי תצורה!"
"אני התאפקתי בשקט כששמת לי!"
דממה. מאז שחזרו לביתם בלתי היה אפשרי להתעלם מהאווירה המתוחה בין השניים. אפילו ג'ונגקוק יכל לשים לב שמשהו לא נקי ביניהם, החל מהנסיעה השקטה הביתה עד לזה שהם התקלחו בנפרד. הבלונדיני השפיל את מבטו ונאנח. הוא עצם את עיניו ונשם עמוק, נושם למערכותיו את הריח המתוק של ג'ימין שמילא את חייו ללא הרף. ריח מתוק של שוקו מרשמלו חם אותו נהגו לשתות בקביעות בחורף. ריח שלעולם לא יימאס על נאמג'ון, כי הוא הריח האהוב עליו.
"למה רבת איתו מכות?" הוא שאל בשקט והרים את עיניו בחזרה אל ורוד השיער. "מה הוא עשה לך?" הוא לחש שאלה נוספת והניח את ידו על לחיו הקרה של ג'ימין.
"הוא עיצבן אותי." מלמל האומגה והשפיל את מבטו. הוא לא יכל להסתכל על נאמג'ון. הוא כעס. כעס בעיקר על עצמו. הוא לא רצה להביא לבן זוגו בעיות, במיוחד לא בגודל כזה.
"אני אשאל שוב והפעם תגיד לי באמת, " ביקש נאמג'ון ותפס את מבטו של ג'ימין, "מה הוא עשה לך?" קולו התקשח וג'ימין הבין שהוא לא משחק משחקים. הוא רוצה לדעת תשובה חד משמעית - תשובה מספקת. נאמג'ון לא יעזוב את הנושא עד שהאומגה שלו יסביר לו בדיוק מה קרה שם, כי הוא ידע בוודאות שזה הרבה יותר מעצבים וכעס. התלמיד ההוא פגע בו, פצע אותו פיזית ואף נפשית.
"סתם... הוא זרק איזה כמה הערות לכיווני ואני התעצבנתי. מצטער..." ג'ימין דיבר בשקט וחנק את הדמעות בתקווה שנאמג'ון פשוט יעזוב את זה. הוא ליפף את ידיו סביב צאוורו של האלפא והתקרב אליו. נשק אל שפתיו ברכות וניסה להשכיח משניהם את הדאגות, אך נאמג'ון התרחק.
"ג'ימין..." הוא מלמל את שמו, "אני בן הזוג שלך, זוכר? אתה יכול לספר לי כל מה שאתה רוצה, אתה יודע את זה?" נאמג'ון בדק ויכל לראות את הניצוצות בעיניים של בן זוגו. "אני רוצה שתהיה מאושר, שיהיה לך טוב. אתה צריך לזכור שאני תמיד כאן ותמיד לצידך. אני רואה שאתה מטוח, לחוץ ושקשה לך. אני רואה טוב מאוד שאתה מסתיר ממני דברים שאולי קשה לך לדבר עליהם, אבל אם לא תדבר עליהם איתי, אז עם מי? מי יקשיב לך יותר ממני, יפה שלי, מי? מי יתמוך בך ויאהב אותך למרות הכל חוץ ממני?" הוא שאל ברכות עוד ועוד שאלות וג'ימין לא יכל לעצור את הדמעות.
YOU ARE READING
Spelers // KookV
Fanfic"בא לך להמשיך לשחק איתי משחקים או שתתן לי סוף סוף לטעום מפרי גן העדן האסור?" שאל ג'ונגקוק בעוד שהעצבים רתחו בדמו, אבל וינסנט רק נהנה מכך. "אני דווקא אוהב לשחק איתך." הוא ליקק את שפתו התחתונה בתגובה וחייך חיוך שהצליח לעצבן את ג'ונגקוק עוד יותר.