Yine lanet bir pazartesi günü.Sıcacık yatağımı bırakmak istemiyorum ancak abim aşağıdan halil sezai gibi böğürüyor ve eğer kalkmazsam üstümde zıplar. Daha sadece 17 yaşındayım yani ölmek için çok gencim bu yüzden kalkacağım. Tam yataktan kalmıştım ki kapının aniden açılmasıyla korktum ve yorgana dolanıp yerle öpüştüm. Sinirle kafamı kaldırdım , anırarak gülen abimi görmemle sinir kat sayım arttı ve hemen ayağa kalkıp abimin yanına ilerledim.
"Ne bokuma gülüyorsun !? Ayımı oynuyo !?" Diye bağırdım sinirle.
"Evet ayı oynuyor " dedi ve kahkahasını durdurmaya çalıştı.
"Abicim ben ayna değilim bak ayna orda" dedim ve elimle boy aynamı gösterdim. Birden ciddileşti.
"Her neyse. Hazırlan okula gideceğiz" dedi ve dışarı çıktı. Hemen odamdaki lavaboya girdim dermişim biz zengin değiliz kuşum para sıçmıyoruz. Aslında zenginiz ama odamda banyo yok. Abimin peşinden çıktım ve odamın çaprazındaki lavaboya girdim. Kendimi şöyle bir süzdüm. Siyah saçlarım hiç dağılmamıştı mavi gözlerim yine boş bakıyordu. Annem ve babam gittiğinden beri boş bakıyorlardı zaten. Oyalanmadan özel işlerimi hallettim ve lavabodan çıkıp odama girdim. Dolabımın karşısında mal mal dikilip 'giyecek hiç bir şeyim yokk' demedim tabikide. Hemen nirvana t-shirt'ümü ve siyah dar paça pantolonumu alıp üstüme geçirdim. Siyah nike çantama bir defter ve kalem kutumu koydum. Ardından çantayı sırtıma taktım ve beyaz converselerimide ayağıma geçirip aşağı indim. Salondan uğultu sesleri geliyordu. Salona girmemle şaşkınlıkla kaşlarımın çatılması Bir oldu. Çantayı yere fırlattım.
"Sizin burda ne işiniz var !?" Diye bagirdim heyecanla. Hepsi yani Mert , Emre, Can ve doğukan bana bakıyorlardı.
"Siz ne zaman geldiniz. Hani bu sene gelemiyordunuz !?" Hala şaşkınlığımı üstümden atamamıştım. Bu çocuklar benim kardeşlerim gibi. İzmirde oturuyorduk eskiden ben orda doğdum ve büyüdüm o zamanlarda mert , Emre , Can ve Doğukanla arkadaştık. Diğer kızlar gibi bebeklerle oynamazdım. Bizimkilerle birlikte arabalarla oynardım. Babamın işi yüzünden istanbul'a geldiğimizde hiç arkadaşım yoktu. Hala yok zaten. Bizimkiler ara sıra bize gelirdi. Geçen sene annem ile babamın cenazesine gelmişlerdi. O zor günleri bu şapşikler sayesinde atlattım.
"Sürpriz yapalım dedik. Eğer bize istemezsen gideriz" dedi ve ayağa kalktı Emre. Kapıya doğru ilerlediğini görmemle depar attım ve koluna yapıştım.
"Ya şapşik istemezmiyim ben seni " dedim ve parmak uçlarımda yükselip yanağına bir öpücük bıraktım. Gülümsedi.
"Bak bu taraf küser ama " dedi eliyle diğer yanağını göstererek. Kahkaha attım ve yanağına bir öpücük daha bıraktım.
"Oo yağmur hanım unuttun bizi bakıyorum " dedi Can.
"Gelin buraya şapşiklerim " dedim ve kollarımı açtım. Hepsi bana sarıldılar. Abimin mal gibi orada dikildiğini görünce elimle 'gel buraya' işareti yaptım. Hemen gülümseyip oda sarıldı. 'Keşke annemle babamda burada olsa' diye geçirdim içimden. Gözlerimdeki yaşları tutamadım ve bir hıçkırık kaçtı ağzımdan. Hepsi aynı anda geri çekilip yüzüme endişeyle baktılar.
"Hadi ama gel buraya sümüklü" dedi abim ve kollarını bana doladı hemen bende kollarımı boynuna doladım.
"Arabayı bulanı sikeyim ben. İstanbul trafiğini sikeyim. Hayatın adaletsizliğini sikeyim " diye söylendim. Gözlerimdeki yaşların sürülmesine engel olamıyordum.
"Şşt... sakin ol. Ağlaman onları geri getirmeyecek" dedi abim. Hızla abimden ayrıldım.
"Kapa çeneni !!" Diye bağırdım ve yere attığım çantayı alıp kendimi dışarı attım. Neden gittin anne . Neden beni , meleğini bırakıp gittin baba.
***
Okul bahçesinden içeri girdiğimde bütün gözleri üstümde hissettim. Etrafa bakındığımda gerçekten herkes bana bakıyordu. Neyse diyerekten okula girdim. Sınıfa girdiğimde Mert , Emre , Can ve Doğukan sıralara Kurulmuşlardı. Yanlarına ilerledim ve delici bakışlarımı üstlerinde gezdirdim ardından ellerimi belime koydum.
"Sizin ne işiniz var okulumda. hemde benim sınıfımda ?!" Dedim.
"Sana söylemedik mi ??" Dedi can. Tek kaşımı kaldırıp can'a baktım.
"Biz istanbul'a taşındık ve artık bu okuldayız" dedi emre. Gözlerimi 'tom jerry'i yakaladı' demiş gibi açtım. Ardından çığlık attım ve emrenin üstüne atladım kahkaha attı ve ellerini belime doladı.
"Harbi mi lann ? Pes atarız dimi ? Maçta yaparız. Yaparız di mi? " diye sıraladım ve heyacanla gözlerimi üstlerinde gezdirdim. Hep bir ağızdan güldüler.
" Yaparız ama şu kızlar seni sikecekmiş gibi bakıyorlar " dedi doğukan kısaca dodo. Bunu demesiyle etrafa göz attım. Aynen dodo'nun dediği gibi hepsi bana sikecekmiş gibi bakıyordu. Onlara doğru döndüm.
"Hayırdır ? Ayı mı oynuyo ? " diye tersledim onları.
" evat " dedi yüzüne badana yapmış bir kaşar. Ve yanlış yazmadım bildiğiniz evat dedi.
"Bak gülüsü bir daha o yamuk ağzını açarsan senin o badana yaptığın ama yinede bi boka benzetemediğin yüzünü gövdenden ayırırım. Yeterli bir açıklama oldumu ?" Dedim ardından. Gözlerini fal taşı gibi açtı ardından 'evet' anlamında kafasını salladı.
"Şimdi o koca götünü al ve buradan git" dedim ve bizimkilere döndüm. İnsanların dış görünüşleriyle dalga geçmeyi sevmem ama beni sinir ettiyse isterse obamanın kızı oosun yinede sikerim. Bizimkileri süzdüğümde ise anırdıklarını gördüm ve bende onlarla birlikte gülmeye başladım.
"Evet çocuklar yerlerinize geçin !! " duyduğum sesle gülüşüm yarıda kesildi. Sesin geldiği tarafa dönmemle Hatice hocayı görmem bir oldu. Bu karı bana acayip derecede takıntılıydı. Allahım sen bana sabır ver diyerekten mert ve emrenin arkasına oturdum. Defterimden bir sayfa koparttım.
'Bu karı bana çok takıntılı kanka ' yazdım ve kağıdı emrenin eline tutuşurdum. Çok kısa bir zaman sonra emre kağıdı önüme koydu.
'Bu ne lan bacağım kadar boyu var ' okuduğum şeyle kahkahamı tutamadım ve gülmeye başladım.
"Yağmur Atay , velin okula gelecek bu davranışların çok yanlış " bunu demesiyle ayağa kalktım ve karşısına dikildim.
"Ben mi yanlışım ? Ben ? burada yanlış olan birisi varsa oda sensin hoca . Götünle değilde beyninle düşüseydin şu an senin karşında olmazdım. Ailemle görüşmek mi istiyorsun ? Mezarlığa gitmen gerekiyor. Şimdi mutluysan siktirip gidiyorum " dedim ve çantamı sıradan alıp sınıftan çıktım. Çünkü şu sikik çeneli karı bir kez daha ağzını açarsa elimden bir kaza çıkacak. Ah be anne..... Ah be baba......beni neden bıraktınız.....
■●●■■●■●■●■●■●●●■●●■■●■■●●■■●■●●■■●■■
Merhaba :) hikaye hakkındaki fikirlerinizi yorum olarak yazın lütfen çünkü sizin düşünceleriniz benim için çok önemli ve votelemeyi unutmayınız.......