SARAH
Heräsin normaalia aikaisemmin, ja tein meikkini huolella. Panostin myös asuvalintaani. Mtakalla alakertaan nappasin repun selkääni, vanssit jalkaan ja omenan jonka söin pikaisesti.
Pian pihalta kuuluikin jo auton tööttäys, ja tiesin sen olevan Alex joka oli luvannut viedä minut kouluun.
*****
"Jännittääkö?" Alex kysyi kun ajoimme kohti koulua.
"No ei nyt mitenkään erikoisesti" vastasin olkiani kohauttaen.
Huomasin Alexin vilkaisevan minua, mutta kääntävän silti katseensa takaisin tiehen. Silloin tunsin hänen lämpimän kätensä ottavan minun huomattavasti pienemmästä kädestäni kiinni. Käännyin katsomaan häntä pienesti hymyillen ja huomasin hänen katsovan tietä hymyhuulin.
*****
Saapuessamme koulun pihaan, suurin osa oppilaista olivat menneet jo sisään, joten saimme rauhassa kävellä koulun pihan halki.
"Oletko valmis?" Alex kysyy ja minä nyökkään. Sitten kävelemme ovista sisään.
Suurin osa oppilaista lopetti puhumisen kuin seinään ja siten miltei kaikkien opöilaiden katseet kohdistuidat meihin.
Vilkaisin Alexia ja hän hymyili minulle rohkaisevasti kävellessämme käytävää pitkin sen päädyssä olevaa suosittujen porukkaa kohti.
Kun saavuimme porukan luokse Thea kiljaisi ja juoksi Edin kainalosta luokseni ja halasi kovasti. Ed katsoi minua ja hymyili hiukan pahoittelevasti.
"Onneksi olkoon! Ootteko te nytten niinkuin ihan virallinen pari?"
Naurahdin hiukan, "Eipäs mennä asioiden edelle"
Alex oli jo syventynyt keskusteluun Lindan ja Dylanin kanssa, joten kysyin Thealta hänen kuulumisiaan. Se oli virhe, sillä sain kuulla kymmenen minuutin kestoisen saarnan siitä mitä hän teki aamulla.
*****
Ruokatunnilla istuimme Thean ja Haileyn kanssa pöydässä, johon pikkuhiljaa kerääntyi muitakin ns suosittuja.
Edin saapuessa Thea veti hänet samantien erittäin pitkään ja intohimoiseen suudelmaan, jonka ansiosta he saivat kuulla monta 'hankkikaa huone' kommenttia. Itse he olivat niin keskittyneitä toisiinsa että unohtivat varmaan etteivät ole kahdestaan.
Huomasin että myös Chase oli tullut pöytään, hän istui minua vastapäätä ja näytti aika surulliselta, joten päätin yrittää viedä hänen ajatukset muualle.
"Hei Chase" tervehdin häntä ja hän käänsi katseensa minuun. Hänen silmänsä olvat kyllä niin kauniin ruskeat... hei vähän jotain rajaa, enhän minä noin voi ajatella. Mitä ihmettä minulle on tapahtumassa?
" No hei" hän kuitenkin tervehti takaisin.
"Mitäs sulle kuuluu?" kysyn ja hän kohauttaa harteitaan
"Ihan ok kai, entä itelles?" hän kysyy ja istten hän näyttää muistavan jotain, "Oletko törmäillyt toisiin viime kerran jälkeen?" hän kysyi ja virnisti söpösti.
Voi luoja. Hän muistaa sen vieläkin. Löin kämmenelläni otsaani ehkä liiankin lujaa ja siitä kuului kiva läsähdys. Muutama pöydässä istuja kääntyi katsomaan minua ihemissään, ja Chase katsoi minua huvittuneena. Tajusin että hän siltikin odotti vastausta.
"Eikai tässä mitään erikoisempaa, ja en ole törmaillyt toisiin kiitos vaan kysymästä" naurahdin.
Enempää emme ehtineet keskustella koska Hailey oli lähdössä ja päätin itsekkin lähteä hänen seurakseen.
"Onko kaikki okei, vaikutit aika hiljaiselta tuolla pöydässä" kysyin heti kun olimme ehtineet kuuloetäisyyden ulkopuolelle.
Hailey näytti miettivän vastaustaan. Katsoin häntä odottavasti ja vihdoin hän sanoi:
"On minulla kaikki ok, mutta minulla saattaa ehkä olla jotakin tunteita Dylania kohtaan. Tässä yksi päivä me juteltiin aika pitkään ja hän vaikutti todella mukavalta." hän tunnustaa ja punastuu hieman.
"Aaaww!" kiljahdan, "Meidän pikku Hailey on löytänyt jonkun!" hihitän ja virnistän.
Tiedän, osaan joskus olla todella raivostuttava.
*****
Koulupäivä kului ihan mukavan rennosti. Enää on jäljellä yksi tunti, ja sitä odotellessa istun Alexin kanssa aulan sohvalla ja juttelen kivoja.
"Sarah" Alex kuiskaa.
"Niin?" kysyn ja käännyn katsomaan Alexia silmiin.
"Lähtisitkö kanssani treffeille?" hän kysyy ja katsoo minua odottavasti. Hymy leviää kasvoilleni.
"Tietenkin lähden" vastaan miltei heti. Ja hymy leviää Alexinkin kasvoille.
Hän kuroo sentit välillämme umpeen, katsoo minua suoraan silmiin ja suutelee minua hellästi.
Vastaan suudelmaan heti ja tunnen olevani iloinen, luulen oikeasti että tässä on päässyt käymään niin että olen ihastunut tuohon hieman urpoon jätkään edessäni.
______________________________________
Heii, uusi hahmo ois tulossa :) selviää ens luvun lopussa että kuka se on
Words 586
~jonnaiida
YOU ARE READING
Follow You To Stars
Romance"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...