SARAH
Yritämme edetä päivä päivältä, mutta se on vaikeaa koska Sherry on kamala. Hän tunkee joka paikkaan ja on hirveä riesa. Pelkään pahoin että Alexin pinna ei kestä. Sherry käyttäytyy edelleen kuin minua ei olisi olemassa ja luulee omistavansa Alexin. Ihan hirveää.
Tarvitsemme nollauksen. Sen takia olen päättänyt mennä Alexin kanssa bileisiin, jotka pidetään tänään illalla.
*****
Olemme juuri nyt matkalla kohti bilepaikkaa. Bileet pitää Jamien, sillä hän asuu yksin, joten ei pelkoa että vanhemmat tulisivat kotiin.
Päälleni laitoin punaisen samettisen alle puoleen reiteen asti ylettyvän mekon ja lyhyen jakkutakin. Jalassa minulla on punaiset korkokengät, jotka Hailey pakotti minut laittamaan jalkaan.
Alex kävelee vieressäni. Hän näyttää yksinkertaisesti mahtavalta. Hänellä on valkoinen t-paita ja siniset hiukan kireat farkut. En tiedä mitä tein että sain noin hyvännäköisen jätkän.
*****
Bilepaikalla meno on jo täydessä vauhdissa. Musiikin jumputus kuuluu ulos asti ja pihalla seisoskelee muutamia ihmisrykelmiä juttelemassa ja juomassa. Heti sisälle astuessamme nenääni kantautuu kitkerä viinan ja muun alkoholin haju. Nyrpistän hiukan nokkaani hajullemutta jatkan matkaa etsien keittiötä.
Ihmisiä on olohuoneessa tansaimassa ja olohuoneessa meteli on suurin koska siellä on kaiuttimet. Alex vetää minua kädestä kohti keittiötä ja olemme törmätä pariin joka suutelee intohimoisesti oven vieressä.
Selviämme hengissä kuitenkin keittiöön ja otamme boolia.Alex suutelee minua pikaisesti, ja sanoo menevänsä etsimään ystäviään. Minä nyökkään ja otan toisen lasin boolia. En tiedä kuinka kauan olin keittiössä, mutta tiedän että se muutama lasi boolia muuttui aika moneksi lasilliseksi.
Juuri kun juoma alkaa nousta päähän näen Thean juoksevan ohitseni ja ulos itkien. Mitä ihmettä on tapahtunut?
*****
Astun ulos ja vedän raikasta ilmaa keuhkoihini. Mihin ihmeeseen Thea katosi? Ulkona on aika pimeä, joten en näe kovin kauas. Lähden kävelemään poispäin talolta ja metsänreunaa kohti. Pian hahmotan jonkun henkilön istumassa metsänreunalla olevalla kivellä.
Kiihdytän askeleitani, mutta jalkojani alkaa särkeä näiden kamalien korkokenkien takia joten vedän ne pois jalasta ja jatkan matkaa paljain jaloin.
"Thea?" kysyn varovasti kun olen tarpeeksi lähellä.
"Mene pois" kuuluu Thean itkuinen ääni.
"Minä tässä, Sarah" yritän ja kävelen aivan Thean viereen.
Thea vilkaisee minua ja rupeaa jälleen itkemään.
"Shhhh, ei hätää. Olen tässä" lohdutan ja halaan ystävääni tiukasti.
En tiedä kuinka kauan me siinä istuimme, mutta odotin ihan rauhassa että ystäväni rauhoittui, halaten häntä koko sen ajan.
"Anteeksi, sinun ei olisi pitänyt nähdä minua tässä kunnossa. Hävettää itsekkin" hän sanoo ääni hiukan vapisten.
"Hei, kaikki on okei. Minulle on tärkeintä että löysin sinut ja että pystyn olemaan läsnä. Eikä tässä ole mitään noloa" vakuutan ja kuivaan nenäliinalla ystäväni poskille valuneet kyyneleet.
"Haluaisitko sinä kertoa minulle että mitä on tapahtunut?"
"En tiedä miten se on mahdollista että en tiennyt tästä aiemmin. Olen niin tyhmä" Thea nyyhkäisee
"Kävin vain vessassa, ja kun tulin takaisin, näin kuinka Ed suutteli toista tyttöä. En voinut katsoa sitä kauempaa niin lähdin juoksemaan pois paikalta ja tulin tänne" hän jatkaa ja taas yksi kyynel valuu hänen poskelleen.
Vedän ystäväni tiukkaan halaukseen. Miten Eddie voi edes tehdä mitään tuollaista Thealle. En ymmärrä.
"Ihan kamalaa! Miten se kehtaa?!" melkein huudan mutta hiljennän ääntäni loppua kohden.
"Jos se ei oikeasti ymmärrä miten ihana ihminen sinä olet niin se on hänen menetys. Sinä ansaitset parempaa!" vakuutan ystävälleni joka nyökyttelee päätään.
"Noh, sinä et varmaan halua jäädä tänne. Mennäänkö meille?" kysyn ja Thea nyökkää pienesti.
"Soitetaan Haileylle ja Ryanille. He voivat tulla hakemaan meidät."
______________________________________
Nyt alkaa draamaa tulemaan.
~jonnaiida
Words 544
YOU ARE READING
Follow You To Stars
Romance"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...