SARAH
Sinä iltana meillä meni myöhään. Onneksi oli perjantai eikä tarvinnut seuraavana päivänä mennä kouluun.
*****
"Voi vittu!" Thea huudahti kun Ryan avasi verhot ja valoa tulvi huoneeseen. Hailey vain nauroi meidän tuskallemme vierestä.
"Omapa on vikanne kun joitte niin paljon. Sarah, sinäkin olit eilen kunnon kännikala" Hailey sanoi ja Ryan nyökytteli vieressä.
"Sittenkun saatte perseenne ylös sängystä, voitte tulla keittiöön ja saatte sitten särkylääkettä." hän vielä lisäsi.
Minä ja Thea vain nurisimme jotain epämääräistä ja vedimme peitot korviin asti. Hailey yritti vielä jonkin aikaa saada meidät ylös, mutta luovutti sitten. Onneksi.
*****
Heräsin vasta parin tunnin kuluttua ja tunsin oloni jo huomattavasti paremmaksi. Nousin vastahakoisesti ylös sängystä, nappasin kaapista pyyhkeen ja kipitin suihkuun. Lämmin suihku virkisti oloani, mutta tunsin silti päässäni jomottavan kivun. Saattaa olla että en juo itseäni känniin vähään aikaan, en nimittäin jaksa tällaista oloa uudestaan.
Otin Haileyn vaatehuoneesta itselleni t-paidan ja mustat trikoohousut.
Kun olin jo jonkin aikaa yrittänyt saada itsesstäni ihmisen näköistä, luovutin ja laitoin hiukseni vain korkealle messy bunille.Olohuoneessa Thea makasi lattialla edelleen eiliset vaatteet päällään. Ryan katsoi televisiosta jotain ohjelmaa ja Hailey istui sohvalla hänen vieressään selaten puhelintaan.
Pysähdyin lattialla makoilevan Thean eteen ja katsoin häntä ihmeissään.
"Siinähän se unikekokin on. Onko krapulasi yhtään helpottanut" Hailey kysyy ja taputtaa paikkaa vierellään.
Astelen sohvan luo ja istahdan ystäväni viereen.
"Minun on pakko kysyä. Mikä ihme Thealla on? Miksi hän on tuossa?" kysyin katsoen ystävääni joka nukkuu lattialla.
"Se ei millään halunnut nousta ylös, joten vedimme hänet tuohon asti. Siinä kohtaa hän sanoi että nyt riittää, ja hetken päästä hän oli sammunut siihen" Ryan kertoo ja naurahtaa hieman.
"Jep, oli kyllä aika hupaisaa katseltavaa tuo tapahtuma" Hailey sanoo ja kääntyy katsomaan Ryania hymyillen. He ovat kyllä niin söpöjä, en kestä.
*****
Ovikello soi ja Thea säpsähti hereille. Yritin kuikuilla olohuoneen ikkunasta että kuka oven takana on mutta joku kasvi jonka Haileyn äiti oli istuttanut, peitti näkymän juuri ja juuri.
Hailey huokaisi ja kipitti eteiseen. Theakin nousi ylös lattialta, ja tuli sohvalle istumaan Ryanin toiselle puolelle.
Eteisestä kuului että siellä käytiin kiivasta keskustelua. Hailey korotti ääntään huomattavasti.
YOU ARE READING
Follow You To Stars
Romance"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...