CHASE
Kävelen koulun käytävällä ja etin Sarahin frendejä. Sarah katos kesken koulupäivän taas johonki, enkä yhtään tiiä et mitä nyt on meneillään ku se tekee noin.
Mä kerroin sille siitä Alex jutusta, ja mä toivon et se ei oo menny puhuun sille. Kyllä mää uskon että se kunnioittaa mun pyyntöä eikä mee Alexin lähelle. Ehkä sille tuli vaan huono olo ja se lähti koulusta?
Mun on pakko löytää joku sen frendeistä, ehkä ne osaa kertoo misä Sarah on.
Pian mää nään Thean seisomasa seinän vieresä ja selaamasa puhelinta.
Meen sen luo ja tervehdin sitä. Se tervehtii muaki ja kysyn siltä missä Sarah on. Se vaan kohauttaa olkapäitään, vaikka oon aika varma että se tietää missä Sarah on.Katselen mun ympärille etsien Haileytä. Vosin kysyä siltä, ehkä se kertois mulle. Huomaan kuitenki jonku ihmeen tyypin joka katsoo meihin päin. Kuka se ees on? Mä oon aikasemminki nähny sen tuijottamassa Sarahia. En vaan oo koskaan saanu aikaseksi kysyä siltä että tietääkö se kuka toi on.
"Hei Thea" kysyn vieressäni seisovalta tytöltä. "Kuka tuo on?" kysyn häneltä, ja nyökkään kohti poikaa joka tuijottelee Sarahia usein.
"Aa tuo, sehän on se Ben. Uus oppilas, ja Sarahin vanha tuttu, eikä millään hyvällä tavalla. Mutta senhän sää jo varmaan tiiät" Thea sanoo.
Kurtistan kulmiani. Miten niin vanha tuttu? Ja miten niin ei hyvällä tavalla?
"Miten niin ei hyvällä tavalla?" kysyn, ja toivon että se ei ole mitään vakavaa.
"Etkö sinä muista? Sarah kertoi sinulle siitä, miten tuo Ben oli pari vuotta sitten samassa koulussa hänen kanssaan. Silloin Ben oli pakottanut hänet olemaan yhdessä ja tekemään kaikkia kamaluuksia, ilman että Sarah itse halusi. Ihan kamala jätkä. Kyllähän sinun pitäisi tuollainen asia muistaa jos hän on sinulle kertonut" Thea selittää, tajuamatta että minä en tiennyt tästä mitään.
Menee hetki ennenkuin sisäistän mitä Thea minulle kertoi. Sitten se iskee.
Anteeksi mitä?! Ei helvetti, miksi Sarah ei kertonut minulle? Minä niin tapan sen jätkän jos se ees koskee sormenpäälläkään Sarahiin.______________________________________
Words 317
KAMU SEDANG MEMBACA
Follow You To Stars
Romansa"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...