SARAH
Yritin keskittyä opetukseen. Siitä ei oikein vain tullut mitään, sillä ajatukseni harhailivat koko ajan. Asiaa ei ollenkaan auttanut ainakaan se, että historian opettajani puhui tavallista tylsemmällä tavalla, ja paljon uuvuttavammin.
Olisin paljon mieluummin jossain myualla tällä hetkellä. Esimerkiksi vaikka viettämässä aikaa Chasen kanssa. Viimeksi vietin aikaa hänen kanssaan viikko sitten. Vaikka viikko ei sinänsä ole pitkä aika, minulla on silti häntä ikävä. Olen tainnut haluamattani tavallaan kiintyä häneen vielä enemmän. En tiedä onko se hyvä vai huono juttu.
Minun keskittymiskykyni herpaantuu kokoajan vain enemmän ja enemmän. Huomioni kiinnittää kuitenkin ääni, joka kuului ovelta.
Oveen koputettiin.
Aluksi luulin vain kuvittelevani sen, mutta epäilykseni kuitenkin hävisivät kun huomasin opettajan menevän avaamaan ovea.
"Onks tääl historian kurssi meneilää?" kuului minulle aivan liian tuttu ääni.
Tämän on pakko olla kuvitelmaa. Ei hän voi olla täällä... mutta ikävä kyllä hän on.
"Kyllä on. Olet varmaan se uusi oppilas?" historian opettajamme vastasi.
"Kyl" poika sanoi lyhyesti ja astui luokkaan.
"Voit esitellä itsesi luokalle. Sen jälkeen voit mennä istumaan tuohon Haileyn viereen" opettaja sanoi vielä, ennenkuin asteli takaisin pöytänsä taakse.
Haileyn viereen, eli minun eteeni. Voi ei, tästä ei hyvä seuraa.
Ben kääntyy katsomaan kaikkia luokassa istuvia oppilaita. Hänen katseensa kiertää luokassa. Itse yritän olla kiinnittämättä häneen huomiota.
"Joo, eli mä oon Benjamin Fox, mut voitte sanoo Beniks. Oon 17 ja muutin tänne New yorkii pari päivää sit Floridast" poika kertoo ja vilkaisee opettajaa joka nyökkää hyväksyvästi.
Luulen jo päässeeni pälkähästä, mutta vilkaistessani Beniä, katseemme kohtaavat ja hänen silmissään välähtää jokin. Huomaan hänen toisen suupielensä vääntyvän hetkeksi virnistykseen, hänen lähtiessä kävelemään meitä kohti.
Hän tunnisti minut. Nyt olen kusessa.
______________________________________Tässä olis siis nää uudet henkilöt:
Benjamin Fox
Kutsumanimeltään Ben. 17 vuotias, jolla on yksi isosisko puoli ja vanhemmat jotka eivät saa oikein mitään aikaiseksi. Sarahin "exä" .
Sydney Fox
18 vuotias. Benin siskopuoli. Raivostuttava, ilkeä ja semmoinen "pleijeri"
Words 304
ESTÁS LEYENDO
Follow You To Stars
Romance"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...