On mulla kyllä kaunis tyttöystävä

1K 27 3
                                    

                          SARAH     

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                          SARAH     

Sovimme Alexin kanssa että menemme niille treffeille perjantaina kuuden aikaan. Nyt on perjantain viimmeinen tunti juuri loppunut ja olen Thean ja Haileyn kanssa matkalla Haileylle, jossa he auttavat minua valmistautumaan treffeihini.

Häpesin ystäviäni sillä hetkellä, kun kerroin treffeistä, ja he rupesivat huutamaan ja hyppimään käytävällä jossa oli paljon porukkaa! He eivät sitten häpeä mitään.

*****

"Vanhempani tulevat tänään kotiin vasta illalla joten voimme ihan rauhassa valmistaa sinut treffeillesi!" Hailey hihkaisi.

"Jippiii" huokaisin sarkastisesti ja naurahdin vähän.

*****

"En varmasti pue tuota päälleni" sanon ja työnnän tuon kamalan vaatekappaaleen pois edestäni.

"Kyllä laitat, se sopii ainulle hyvin." Hailey vakuutti ja piteli kädessään vaatekappaletta, joka varmasti paljastaisi enemmän kuin mikään minun oma vaatekappaleeni.

Jonkin aika me siinä väittelimme, ja lopulta sitten myönnyin pukemaan sen mekon päälleni.

" Tämä on aivan liian lyhyt, tämä on alle puoleen reiteen" nurisin ja kävelin vessasta ulos mekko päälläni.

"Tuohan on juuri sopiva!" Hailey ja Thea hihkaisivat yhteen ääneen.

Minä vain huokaisin ja alistuin kohtalooni.

Thea halusi välttämättä kihartaa hiukseni ja Hailey teki meikkini, ja yllätyin positiivisesti nähtyäni itseni. Meikkini oli juuri sopiva, ei liian voimakas, ja hiukseni oli kiharrettu todella kauniille laineille. Thea ja Hailey katselivat minua tarkasti ja sitten nyökkäsivät hyväksyvästi.

*****

Auton tööttäys kuului pihalta, eliAlex oli odottamassa pihalla.

Sanoin hyvästit tytöille ja he toivottivat minulle onnea.

*****

Avaan auton oven ja tervehdin Alexia istuessani penkille. Alex nostaa katseensa puhelimestaan ja hymyilee minulle.

"Olet sinä kyllä todella kaunis" Alex sanoo silmäillessään minua.

Punastun hieman ja käännän katseeni ikkunaan. Kiinnitän turvavyöni ja lähdemme ajamaan.

*****

"Minne me menemme?" kysyn Alexilta, kun olemme ajaneet jo aika kauan.

"Näet kohta" hän sanoo ja vilkaisee minua hymyillen.

*****

"En ikinä olisi uskonut sinun tuovan minut tänne" sanon ja huokaisen ihastuksesta. Maisema täällä on niin kaunis.

Follow You To StarsWhere stories live. Discover now