Olen ihan kusessa tuohon jätkään

669 24 3
                                    

										      SARAH     

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

      SARAH     

Heräsin aamulla virkeänä, mutta mielentilani romahti heti muistaessani eilisen tapahtumat.

Huokaisin ja käännyn kyljelleni. Vasta sitten huomaan että en ole sängyssä yksin. Katson sängyn toisella puolella sikeästi nukkuvaa Chasea. Pari tummaa hiuskiehkuraa on valahtanut hänen kasvoilleen. Hän näyttää oikeasti syötävän söpöltä.

Otan puhelimeni, ja selailen sitä hetken. Huomaan että Alexilta on tullut useita viestejä ja monta puhelua. En juuri nyt jaksa vastata hänelle, joten ignooraan viestit kokonaan.

Totean että en enää saa nukuttua, joten nousen ylös sängystä ja kipitän mökin pieneen keittiöön.

Kaadan vettä lasiin, ja kaadan sen kurkustani alas.

"Huomenta" Jamie tervehtii verkkaisesti ja istahtaa sohvalle.
Säikähdän häntä niin paljon että saan miltei sydänkohtauksen, ja onnistun vetämään vettä väärään henkeen, joten yskin hiukan.

Jamie katsoo minua vain huvittuneena. Hän odottaa että toivun sydänkohtauksesta, kunnes jatkaa.

"Oliko kiva yö?" hän kysyy ja iskee silmää.

Voi luoja, unohdin että hän on noin ärsyttävä. Vastaukseksi hänelle minä vain näytän kieltä ja pudistan päätäni.

"Mutta sinulla taisi olla ihan kiva yö" härnään häntä vuorostaan.

Hän oli tullut nukkumaan vasta joskus myöhään yöllä. Oli juonut aika paljon ja kaiken lisäksi vielä törmänny kännipäissään yhteen opettajistamme.

Hän pyöräyttää silmiään ja tuhahtaa.

"Joo, tosi mahtava yö oli kyllä. Pitää kyl joskus ottaa uusiksi"

Hymyilin ja päätin keittää kahvia. Chasekin varmasti haluaa sitä kun herää.

"Aika hieno look sulla muute" Jamie vielä naurahtaa.

Katsahdan itseäni. Minun ylläni on ylisuuri t-paita (joka on ilmeisesti Chasen) ja villasukat.

"On kyllä" vastaan ja punastun hieman.

Kävelen itsekkin sohvalle istumaan ja nappaan television kaukosäätimen Jamielta.

"Hei!" hän huudahtaa mutta minä vain irvistän.

Napsautan telkkarin päälle ja selailen kanavia. Valitsen kanavan, jolla näkyi How i met your mother.

"Et vittu oo tosissas" Jamie parkaisee. "Tää on ihan paska sarja"

Pudistan päätäni. "Mulla on kaukosäädin niin mä määrän mitä me katotaan" sanon ja virnistän.

"Tosi reiluu hei" hän vielä tuhahtaa, mutta alistuu sitten kohtaloonsa.

*****

Katsoimme Jamien kanssa telkkaria pari tuntia, mutta kun Chase ei vielä sittenkään ollut herännyt, päätin mennä herättämään hänet.

Otin hanasta lasillisen kylmää vettä ja kipitin Chasen makuuhuoneen ovelle. Jamie seurasi perässä.

Avasin oven niin hiljaa kun vain osasin, ja hiivin Chasen sängyn viereen.

Vilkaisin vielä ovenraossa seisovaa Jamieta, joka pidätteli nauruaan. Sitten kaadoin vedet Chasen naamalle.

Hänen silmänsä rävähtivät salamana auki, ja hän nousi istumaan.

"Ai helvetti!" hän huudahti.

Minä ja Jamie repesimme nauruun.

"Vitun apinat mä nii tapan teidät" Chase uhosi, ja pomppasi ylös sängystä, vetäisten samalla harmaat collegehousut päälleen.

Naurumme vain yltyi, kun lähdimme äkkiä juoksemaan pois huoneesta, Jamie edellä ja minä hänen perässään.

Nauramme ja juoksemme karkuun. Jamie pääsee piiloon omaan huoneeseensa, mutta minulla ei ole niin hyvä tuuri.

"Sainpas!" Chase huudahtaa ja nostaa minut lantioltani ilmaan.

"Päästä minut alass!!" huudan nauruni seasta.

"Selvä" hän laskee minut alas, mutta silloin minun tasapainon ja kaadun, vetäen Chasen mukanani.

"Ai saatana!" huudamme molemmat kaatuessamme lattialle. Onnekseni Chase saa juuri ja juuri ajoissa nostettua itsensä käsivarsiensa varaan, etten litisty hänen alleen.

Olemme siinä liikkumatta, tuijottaen vain toisiamme silmiin.
Tunnen hänen lämpimän hengityksensä kasvoillani ja haistan hänen hurmaavan tuoksunsa.

Katseeni lipuu hänen huuliinsa, jotka ovat vain muutaman sentin päässä omistani.

Hetken luulen hänen suutelevan minua, mutta hetkemme päättyy aivan liian pian. Nimittäin siihen, kun Jamie tulee ulos huoneestaan.

Chase nousee nopeasti päältäni ja auttaa minutkin pystyyn.

Hän hymyilee minulle suloisesti, ja tunnen vatsani pohjalla kutkuttavan tunteen.

Silloin ymmärrän sen. Syyn sille, miksi hänen kosketuksensa saa minun mahassani perhoset lentoon. Sen asian, jota en ole halunnut myöntää itselleni...

Tajuan, että olen ihan kusessa tuohon jätkään.

______________________________________

Words 569





Follow You To StarsWhere stories live. Discover now