Hän pitää minut turvassa

668 23 1
                                    

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

                            SARAH      

Astelen rantaa kohti Thean kanssa. Olemme menossa niihin bileisiin. Hailey on jo luultavasti siellä, sillä hän aikoi mennä Ryanin kanssa.

He ovat kyllä niin söpö pari. En malta odottaa että he julkistavat juttunsa.

Thea kertoo minulle juuri sitä, miten hyvin hänellä ja Eddiellä menee. Hän oli siiis viimmein antanut Edin selittää, ja oli uskonut häntä. He ovat tällähetkellä palanneet yhteen ja olen iloinen heidän puolestaan.

Mieltäni kuitenkin varjostaa yksi asia. Tai oikeastaan yksi henkilö. Alex. En ole nähnyt häntä kun vain vilaukselta sen kahvila episodin jälkeen. Hän ei ollut moneen päivään edes koulussa, ja kun hän viimein palasi kouluun, hän on vältellyt minua.

Meidän oikeasti täytyy puhua.

*****

"Hei, kato tuola on Ed, Jamie, Ryan, Hailey ja Chase. Mennään sinne" Thea hihkaisee ja lähtee vetämään minua heidän luokseen.

"Katos katos ketä tänne tuli" Jamie tokaisee meidät huomattuaan.

Tervehdimme muitakin, ja alamme keskustelemaan kaikesta järkevästä, kuten siitä kumpi olisit mieluummin jalkapallo vai kenkä. Tiedän, olemme outoja.

Jonkin ajan kuluttua kuitenkin sanon että lähden hakemaan juotavaa. Kävelen juomapöytiä kohti, mutta pysähdyn kuin seinään.  Mitä helvettiä?

Juomapöydän vieressä näen Alexin nuolemassa... Sherryn kanssa?!

Tunnen taas lämpimät kyyneleet valuvan poskiani pitkin. Lähden juoksemaan takaisin kohti mökki aluetta.

Olen niin helvetin tyhmä. Miten minä kuvittelin että Alex voisi muuttu minun takiani. Miten minä luulin että hän ei olisi enää se sama fuckboy kun aikaisemmin?

Olin vain yksinkertaisesti tyhmä. Juoksen vielä hetken, kunnes lysähdän ensimmäisen mökin seinää vasten maahan istumaan. Nojaan pääni käsiini ja itken. Itken kaiken sen tuskan ulos minusta. En tiedä kuinka kauan siinä istuin itkien, mutta pian kuulen askeleita. Askeleet pysähtyvät kohdalleni, ja kuulen jonkun istuvan viereeni. Hetken on hiljaista, kunnes se joku kiertää käsivartensa ympärilleni ja halaa minua tiukasti.

"Shh, ei ole mitään hätää. Minä olen tässä" kuulen käheän miehen äänen. Silti tunnistan kuka se on. Rentoudun kun se olikin hän, eikä kukaan muu. Juuri se henkilö, jonka tiedän pystyvän rauhoittamaan minut. Se henkilö, joka on tehnyt niin aiemminkin.

*****

Makoilen pehmeällä sohvalla Chasen kainalossa katsoen telkkaria. Löydettyään minut ulkoa itkemästä, hän toi minut tänne. Siitä lähtien olemme olleet tässä näin ja katsoneet Frendejä ja Vampire diaries sarjoja.

Olen todella kiitollinen Chaselle. Hän on auttanut minua jo kaksi kertaa. Lisäksi hän sanoi, että voisin yöpyä täällä, jos haluan. Onnekseni Chase on tässä mökissä kahdestaan Jamien kanssa, joten pelkoa Alexiin törmäämisestä ei ole.

Olemme keskustelleet Chasen kanssa viime päivinä aika paljon. Hän on oikeasti todella mukava ja sydämellinen jätkä. Tulemme todella hyvin juttuun, ja haluan todellakin tutustua häneen paremmin. Hänen kanssani oloni on turvallinen, sillä tiedän että hän pitää minut turvassa.

______________________________________

Words 420

Follow You To StarsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant