SARAH
Olen vain yhtä hymyä. Eilen vietin yhden elämäni ihanimmista öistä Chasen kanssa. Olen iloinen, enkä kadu mitään.
Kävelen koulun käytävää pitkin etsien ystäviäni. Käytävä on jo aika tyhjä. Käännyn juuri kulman taakse ja huomaan tämänkin käytävän olevan tyhjä. Yhtäkkiä joku työntää minut vahvasti seinää vasten. Inahdan hieman kivusta ja jäykistyn paikalleni kun näen Benin katsovan minua.
Yritän riuhtoa itseni vapaaksi, mutta Ben pitää minua paikoillaan. Hän katsoo minua uhmakkaasti ja yrittää suudella minua. Minä vasyustelen kaikilla voimillani ja yritän paeta.
"Lopeta! Päästä minusta irti!"huudan ja yritän riuhtaista käteni vapaaksi.
Ben ei ota huutojani tai aneluitani mitenkään huomioon. Hän alkaa suutelemaan kaulaani ja etenee alaspäin.
Paniikki alkaa iskeä päälle. Huudan ja riuhdon, mutta Ben on liian vahva. Hän ei reagoi mitenkään, vaan jatkaa toimintaansa.
Kuumat kyyneleet valuvat poskillani ja olen ihan paniikissa. Itken ääneen ja rukoilen häntä lopettamaan. Edes riuhtominen ei auta. Olen liian heikko.
Minua oksettaa koko tuo tyyppi. Itken ja riuhdon, ja huudan ja riuhdon. Mikään ei auta. En voi edes estää sitä kun tunnen Benin avaavan farkkujeni nappeja. Paniikkini kasvaa. Kohta on liian myöhäistä. Vaikka huydan niin kovaa kun kurkustani lähtee, vaikuttaa siltä että kukaan ei kuule minua. Ben on ihan minussa kiinni, ja painaa minua seinää vasten kovasti etten voi karata. Käteni hän on lukinnut selkäni taakse kipeästi.
Näen kaiken vain sumeasti koska ne ovat niin täynnä kyyneleitä. Anelen tuota sikaa lopettamaan, mutta hän ei ota sitä kuuleviin korviinsa. Kuulen hänen avaavan omatkin farkkunsa ja hapuilevan alushousujeni reunaa. Yritän vielä riuhtoa itseäni irti, mutta tuloksetta. Mikään ei auta.
"Mitä helvettiä sinä luulet tekeväsi?!" kuulen pelastavan enkelini äänen.
Valun seinää pitkin lattialle istumaan, kun Ben vedetään pois päältäni. Helpotuksen aalto kulkee kehoni läpi. Napitan farkkuni napit äkkiä takaisin kiinni, ja halaan jalkojani.
Kuulen läheltä nyrkkien iskujen ääniä ja kuulen kuinka enkelini haukkuu sen sian maan rakoon. Olen niin kiitollinen hänelle. Hän pelasti minut.
Alan saamaan paniikkini lientymään, kun kuulen korkojen kopinan lähestyvän.
Nostan itkuisen katseeni, ja näen rehtorimme ja yhden nais opettajan lähestyvän nopeasti Chaseä, joka tällä hetkellä on Benin päällä ja kohdistaa lyöntejään jatkuvasti Benin kasvoihin. Normaalisti en pidä väkivallasta, mutta juuri nyt en jaksa välittää.
Rehtori menee vetämään Chasen pois Benin päältä, kun biologian opettajamme Ann kiiruhtaa luokseni.
"Voi kulta, mitä tapahtui?" Ann kysyy huolissaan. Hän on yksi minun lempi opettajistani koska hän on empaattinen ja hyväsydäminen.
DU LIEST GERADE
Follow You To Stars
Romantik"Mä oon vähä niinku kusesa suhun" poika sanoo hiljaa, tarkkaillen reaktiotani. En saa sanaakaan suustani, joten nojaudun lähemmäs ja suutelen häntä. ***** 17 vuotias Sarah Wakefield on kyllästynyt olemaan näkymätön. Hän haluaa elää villimmän nuoruu...